Yeni sigorta yaptiran var mi? Fiyati ne oldu

Katılım
22 Şub 2022
Mesajlar
9
2 gün önce yaptırdım ray sigorta en uygun teklifi veriyor hep ray sigorta dan yaptırıyorum .903 TL tuttu. N max 125 2022 sıfır km .
 
Katılım
12 Tem 2018
Mesajlar
58
Yeni yil sonrasi kisiye özel police dolayisiyla iyi suruculerin policelerinde %50 indirim olacakti.

Su an yeni sistem uygulanmaya basladi mi?

Bilgisi olan var mi?
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Bugün arabanın sigortaları yenilendi.

2017 Model Toyota Corolla 1.3
Sıfır hasar, en yüksek indirim oranı, karşıya verilan hasar ödemesi 5.000.000 TL ye yükseltilmiş sigorta tipi.

Trafik : 3.500
Full Kasko : 5.500
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Yeni yil sonrasi kisiye özel police dolayisiyla iyi suruculerin policelerinde %50 indirim olacakti.

Su an yeni sistem uygulanmaya basladi mi?

Bilgisi olan var mi?

Ekim ayında 1350 tl ye poliçe düzenlenmişti , bugün diğer motora 990 'na düzenlendi , Ray Sigorta..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
2013 Model Honda Cbf 150
7. Basamak
Yaş 48
Kayıtlara geçen kaza sayısı: 0 (SIFIR)
Geçen yıl 465 TL.
Bu yıl: 1.195 TL.
Gelen Zam: %155
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Bende yeni yaptırdım. Motor Hero Xpulse 200 4v sıfır.

Hasarsızlık indirimi 7. basamak, Ray sigorta 1100 tl tuttu.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bende yeni yaptırdım. Motor Hero Xpulse 200 4v sıfır.

Hasarsızlık indirimi 7. basamak, Ray sigorta 1100 tl tuttu.

Üzerinize başka motor veya araba varmı da bu şekilde çıktı yoksa yok ama çıkan fiyat bu mu tşk ederim motorunuz da hayırlı olsun.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Üzerinize başka motor veya araba varmı da bu şekilde çıktı yoksa yok ama çıkan fiyat bu mu tşk ederim motorunuz da hayırlı olsun.

Hocam uzun süredir üzerime kayıtlı arabam var ama arabanın sigortası (ve hasarsızlık indirimi) sanırım motosiklete etki etmiyor.

Motosiklet de elimdekileri sattım bunu aldım, yani şuan üzerime kayıtlı sadece bir tane motosiklet var. O yüzden hasarsızlık indirimim sürüyor. (7. basamaktayım)

Eğer üzerime kayıtlı 2 veya daha fazla motorum olsaydı 2. , 3. ve diğerlerinin hiçbirinin sigortasında hasarsızlık indirimi uygulanmayacak ve sigortaları çok yüksek çıkacaktı.

Geçen yıl 2 motorum varken ilkinin sigortası düşük, 2. motorun sigortası neredeyse diğerinin 2 katı çıkmıştı. Sebebini sorunca sigortacım durumu bana bu şekilde izah etmişti.

Birde hasarsızlık indriminde şöyle ince bir detay varmış, Bir motor aldınız ve yıl dolmadan sattınız diyelim, sonra yine bir motor daha aldınız ve yine 1 yıl dolmadan sattınız. Böyle böyle devam ederseniz hasarsızlık indiriminiz hiç ilerlemiyormuş. Poliçenin en az 1 yılı doldurması halinde indirim basamakları ilerliyormuş. Bunu duyunca baya şaşırmıştım.

Aslında bu sigorta da pahalı mı yoksa ucuz mu anlamadım, her şey o kadar zamlanmış ki fiyat konusunda bilincimi kaybettim desem yeridir. Plaka bastırmaya gittim dün, gişedeki kadın 150 tl dedi, yaw dedim araba değil bu 1 adet plaka, Evet beyefendi 150 tl dedi. Ya dedim 80 tl değilmi plaka basımı? Yok dedi beyefendi 150 tl. Ben şok oldum verdim parayı.
Baktım arkamdaki millet bana gülüyor, abi sen eskide kalmışsın, bayadır birşeyler almadın galiba dediler bana. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam uzun süredir üzerime kayıtlı arabam var ama arabanın sigortası (ve hasarsızlık indirimi) sanırım motosiklete etki etmiyor.

Motosiklet de elimdekileri sattım bunu aldım, yani şuan üzerime kayıtlı sadece bir tane motosiklet var. O yüzden hasarsızlık indirimim sürüyor. (7. basamaktayım)

Eğer üzerime kayıtlı 2 veya daha fazla motorum olsaydı 2. , 3. ve diğerlerinin hiçbirinin sigortasında hasarsızlık indirimi uygulanmayacak ve sigortaları çok yüksek çıkacaktı.

Geçen yıl 2 motorum varken ilkinin sigortası düşük, 2. motorun sigortası neredeyse diğerinin 2 katı çıkmıştı. Sebebini sorunca sigortacım durumu bana bu şekilde izah etmişti.

Birde hasarsızlık indriminde şöyle ince bir detay varmış, Bir motor aldınız ve yıl dolmadan sattınız diyelim, sonra yine bir motor daha aldınız ve yine 1 yıl dolmadan sattınız. Böyle böyle devam ederseniz hasarsızlık indiriminiz hiç ilerlemiyormuş. Poliçenin en az 1 yılı doldurması halinde indirim basamakları ilerliyormuş. Bunu duyunca baya şaşırmıştım.

Aslında bu sigorta da pahalı mı yoksa ucuz mu anlamadım, her şey o kadar zamlanmış ki fiyat konusunda bilincimi kaybettim desem yeridir. Plaka bastırmaya gittim dün, gişedeki kadın 150 tl dedi, yaw dedim araba değil bu 1 adet plaka, Evet beyefendi 150 tl dedi. Ya dedim 80 tl değilmi plaka basımı? Yok dedi beyefendi 150 tl. Ben şok oldum verdim parayı.
Baktım arkamdaki millet bana gülüyor, abi sen eskide kalmışsın, bayadır birşeyler almadın galiba dediler bana. :)

Tşk ederim benim sigortacı da sizin dediklerinizi söyledi o yüzden öğrenmek istedim, d250 var iken d400 ün sigortasını yapmamak için sordum, d250 nin satışını verip d400 e sigorta yapmam gerek ve 1 yılı geçmesi gerek sigortanın daha düşük çıkması için tekrar tşk ederim.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Hocam uzun süredir üzerime kayıtlı arabam var ama arabanın sigortası (ve hasarsızlık indirimi) sanırım motosiklete etki etmiyor.

7. basamaktan yaptırmışsın en indirimlisi değil mi o? Taşınmış işte hasarsızlığın.
Ben Vespa'yı aldığımda işte dediğin durum oldu, sıfır vatandaş muamelesi, zart. :)
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Merhaba. 2015'den beri sahibi olduğum kıçıkırık Honda Wave 110i cub motorumun trafik sigortasını 8. kademe hasarsızlık üstünden, biraz önce 3 taksitte toplam 1019 TL'ye Anadolu Sigortaya yenilettim. Bilginize
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
99
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Honda CB750 Hornet (2022 model)
Trafik sigortası: 2132 TL
Mtv 2023: 2110 TL
Genişletilmiş kasko: 17200 TL
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
7. basamaktan yaptırmışsın en indirimlisi değil mi o? Taşınmış işte hasarsızlığın.
Ben Vespa'yı aldığımda işte dediğin durum oldu, sıfır vatandaş muamelesi, zart. :)

Ama son 5 yıldır da üzerime kayıtlı motosikletler de vardı bence onların indirimi yansıdı. Hasarsızlık arabanınki arabaya motorunki de motora aktarılıyor diye biliyorum ben.

Artık tek motosiklet ve tek arabam var, kafam rahat. Sayı artınca işler karışıyor. :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Ama son 5 yıldır da üzerime kayıtlı motosikletler de vardı bence onların indirimi yansıdı. Hasarsızlık arabanınki arabaya motorunki de motora aktarılıyor diye biliyorum ben.

Artık tek motosiklet ve tek arabam var, kafam rahat. Sayı artınca işler karışıyor. :p

Arada 3 ay mı 1 ay mı sallamayayım bir t süresi geçince aktaramıyorsun eskileri.
Sayı artınca hesap kabarıyor =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst