Yeni sigorta yaptiran var mi? Fiyati ne oldu

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Arada 3 ay mı 1 ay mı sallamayayım bir t süresi geçince aktaramıyorsun eskileri.
Sayı artınca hesap kabarıyor =)

Benim kasko'yu 1 buçuk yıl yeniletmemiştim sonra tekrar yaptırırken hasarsızlık indirimlerim devam etti. Trafik sigortasını aksatmamıştım ama. Kasko'yu da motoru o sırada kullanacak fırsatım yoktu, güvenlikli, kilitli, kapalı işyeri garajında sağlam yerde duruyor çalınmaz da deyip yaptırmamıştım o zaman.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Benim kasko'yu 1 buçuk yıl yeniletmemiştim sonra tekrar yaptırırken hasarsızlık indirimlerim devam etti. Trafik sigortasını aksatmamıştım ama. Kasko'yu da motoru o sırada kullanacak fırsatım yoktu, güvenlikli, kilitli, kapalı işyeri garajında sağlam yerde duruyor çalınmaz da deyip yaptırmamıştım o zaman.

Abi yanlış mı hatırlıyorum diye biraz araştırdım şimdi, t süre bile değil yenilenmediği an hasarsızlık gidiyor yazıyor her yerde.

Bu arada Kemal dedeye bir görev daha, bu araç sigortası meselesinin artık kapatılması lazım. Zorunlusu ayrı kaskosu ayrı böyle aptal saptal şey olmaz.
Eksik bilmiyorsam İngiltere'de araç değil sürücünün sigortası var, isteğine göre tek bir arabada geçerli veya hangi araç olursa olsun geçerli, kişi üzerinden yapılıyor sigorta, tek bir tane. Sigorta şirketlerine saçmalama fırsatı bırakmayacak güzel bir düzenleme ile buna geçseler çiçek gibi olacak.
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
43
Geçen yıl 140 liraya yaptırdım Mondial CUP motoruma bu sene 795 çıktı. 2-3 aydır sigorta yaptırmıyorum.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Geçen yıl 140 liraya yaptırdım Mondial CUP motoruma bu sene 795 çıktı. 2-3 aydır sigorta yaptırmıyorum.

Ben de yaptırmadım. Hasarsızlık İndirimi de yanmıyormuş ayrıca. Her ay %5 artiyormus prim ama o da maksimum %50 artabiliyormuş.
Yaptırmamak bana epey mantıklı geldi
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
neredeyse 3'e katlanmış fiyatlar.

690 duke geçen sene 330 lira, bu sene 1100 lira, 7. basamak. yeni motor 890 duke 2600 lira
 
Katılım
28 Şub 2023
Mesajlar
25
Bugün ilk motorum olan dominar 250 için yaptırdım. Yaş 33. 2500 lira
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Geçtiğimiz hafta xmax 250'nin kaskosunu yenilettim, Mart ayındaki kazamda raporda %100 ben suçsuz çıktığım için hasarsızlık indirimlerim etkilenmedi, 5400 küsür lira verdim. 10bin'den az gelirse sevinirim diyordum az geldi sevindim. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
7.basamak, 1300 lira ödedim.

daha yüksek meblalar beklerken 1300'e seviniyoruz.

ölümü gösterip sıtmaya razı etmek...
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
2 hafta önce 1400 e yenilettim. Millet 3000 e yaptırmış vay arkadaş. Dün de muayeneye 600 gitti. Motora çalışıyoruz valla.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
2001 yılında ilk motorumu aldığımda 20TL idi bu trafik sigortası. Yaklaşık $10-15 kadar. (Bunun içinde vergiler, sigorta acenta komisyonu falan da var)
Şimdi ortalama $100 civarı, hasarsızlık indirimine göre artıp azalıyor.
Dolar bazında neredeyse 10 kat artmış.
Bunun nedenini birisinin açıklaması gerekiyor. Kazalar 10 kat arttığı için mi, yedek parça fiyatları 10 kat arttığı için mi nedir?
Zorunlu olan bir şeye 20 sende tl bazında 100 kat zam yapılmış.
İki motoruma da sigorta yaptırmadım. Bekliyorum bakalım ne olacaksa artık...
 
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
C.tesi günü 250nk aldım sıfır, eşimin üzerine 2405 TL tuttu, ehliyeti yok.

Üzerine aldığı ilk araç.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
6 yıldır sahibi olduğum Pcx için bu sene 1300 TL sigorta çıkıyordu. Yaptırmayıp sattım.

Sıfır SYM aldım. 2800 TL sigorta ödedim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
7. basamak 1300tl çıkıyordu. Son dk ali cengiz oyunu ile 1500'e getirdiler. iki gün önce yaptırdım.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
2 hafta önce yaptırdım, 150cc 2012 model motosikletime. 2016 yılından beri kazası falan olmadan yaptırıyorum, 1325 lira quick sigortaydı galiba adını unuttum. günü gelmeden yani cezasız fiyatı buydu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst