Merhaba Arkadaşlar, Kardeşim Mustafa ile birlikte CF Moto 250NK konusunda sohbet tadında, fırtınalı bir Ramazan akşamında, artısını eksisini konuştuğumuz bir video çektik.
Tamamen samimi (ve objektif) olarak 250nk hakkındaki görüşlerimizin yer aldığı videoda; konforu, alınır mı?, son sürati kaçtır?, servis durumları, eksi yanları gibi aklımıza gelen konuları ele aldık. Arada vergilerden, Oktay Motordan, Deneme Tahtası Erkin Yeşil 'den ve Beylikdüzü Abaylargrup dan da bahsettik.
Almayı düşünen, yada 250nk sahibi olan arkadaşların hoşuna gideceğini düşünüyorum. İyi seyirler.