Yamaha Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
I-hım I-hım. Bugün gene şeytan dürttü. Gene ben bu egzoz olaylarına gireceğim gibi. Alt deviri düşsün, son hızı düşsün, fazla yaksın. İnat değil mi o motor ara gaz verince brom etmeli. Yemin ederim bugün 2 tanesi yanımdan geçti Zincirlikuyu'da, ben motosiklete mi biniyormuşum die kendi kendime sorular sordum...
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
I-hım I-hım. Bugün gene şeytan dürttü. Gene ben bu egzoz olaylarına gireceğim gibi. Alt deviri düşsün, son hızı düşsün, fazla yaksın. İnat değil mi o motor ara gaz verince brom etmeli. Yemin ederim bugün 2 tanesi yanımdan geçti Zincirlikuyu'da, ben motosiklete mi biniyormuşum die kendi kendime sorular sordum...

alt devirlerde ölme ve yakıtta artma olmaz muhtemelen. mt09 için bende aynı düşüncelerden geçip en sonunda gidip full sistem racing line karbon akrapovic taktım. yakıt aynı kaldı alt devir konusu ise ben hiçbir şey hissetmedim egzozdan önce de aynıydı egzozdan sonra da aynı. yazılım atılsa tabi ki daha iyi olur ama istanbulda yapan kaç yer var bilmiyorum
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
I-hım I-hım. Bugün gene şeytan dürttü. Gene ben bu egzoz olaylarına gireceğim gibi. Alt deviri düşsün, son hızı düşsün, fazla yaksın. İnat değil mi o motor ara gaz verince brom etmeli. Yemin ederim bugün 2 tanesi yanımdan geçti Zincirlikuyu'da, ben motosiklete mi biniyormuşum die kendi kendime sorular sordum...

Müsait olunca getir, yapıp vereyim şunu sana. En azından susturucu elinde hazır olur ::sefereee
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Tamamdır abi :) Zaten birimizden birisi taksın şunu. Ben bayadır 51mm olarak bulmam gereken susturucu için bekledim. Sonradan polisler azıttı maalesef. Daha dün gece gene durdurdular ama ceza yesemde o egzozlu motor ile bir basmam gerekiyor gönlümce :bestmt:
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Tamamdır abi :) Zaten birimizden birisi taksın şunu. Ben bayadır 51mm olarak bulmam gereken susturucu için bekledim. Sonradan polisler azıttı maalesef. Daha dün gece gene durdurdular ama ceza yesemde o egzozlu motor ile bir basmam gerekiyor gönlümce :bestmt:
dün orijinal egzoza döndüm. İstanbul'da açık egzoz tam bir polis mıknatısı.
Egzoz değişimi yapacaksan sakın orijinal egzozu satma sakla dursun. İlk başlarda güzel gelsede gürültüsü zamanla baş ağrısı yapmaya başlıyor. Ara gaz verince veya sürüşte herkesin arabasının içinden ne geliyor diye bakıp yol vermesi mükemmel bir duygu olsada birkaç saat süren sürüşün ardından eve geldiğimde kulaklarımda egzozun sesi yankı yapıyor ve başımı ağrıtıyordu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
I-hım I-hım. Bugün gene şeytan dürttü. Gene ben bu egzoz olaylarına gireceğim gibi. Alt deviri düşsün, son hızı düşsün, fazla yaksın. İnat değil mi o motor ara gaz verince brom etmeli. Yemin ederim bugün 2 tanesi yanımdan geçti Zincirlikuyu'da, ben motosiklete mi biniyormuşum die kendi kendime sorular sordum...

Ceza yediğinde ağlama sonra:pr:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Benim egzoz orijinal, adamlar sökmüş geçen sene oynamalı egzozu

Reis,R6F hayirli olsun,

Kac model makina?

Wolfu sattin mi?

Tekerine daş değmeye..
############################
Bende,rtr180 in devrini verdim,

2018 haziran da 0km 8.000tl ye aldigim rtr180 i,sevdigim bir abimin kardeşine sattim,

46.000km de,6.500tl ye verdim,ucuza verdin diyenler oldu,

Xmax alirkende guzel ikram yapmisti sahibi
Crypton alirkende,kullandigima saydim hesabi..

Motorum saz gibiydi,

Yedek fren,debriyaj balatalarini,2 lt yag,yag filtrelerini.kişlik lastikleride verdim..

Motora guzel bakacaksin dedim,1 sene sonra goreceğim,temiz kullanmazsan yuzune karşi söverim dedim,abiside yanindaydi..

Valla söver ben karişmam dedi:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Reis,R6F hayirli olsun,

Kac model makina?

Wolfu sattin mi?

Tekerine daş değmeye..
############################
Bende,rtr180 in devrini verdim,

2018 haziran da 0km 8.000tl ye aldigim rtr180 i,sevdigim bir abimin kardeşine sattim,

46.000km de,6.500tl ye verdim,ucuza verdin diyenler oldu,

Xmax alirkende guzel ikram yapmisti sahibi
Crypton alirkende,kullandigima saydim hesabi..

Motorum saz gibiydi,

Yedek fren,debriyaj balatalarini,2 lt yag,yag filtrelerini.kişlik lastikleride verdim..

Motora guzel bakacaksin dedim,1 sene sonra goreceğim,temiz kullanmazsan yuzune karşi söverim dedim,abiside yanindaydi..

Valla söver ben karişmam dedi:queen:

Hayırlı olsun, dağlara gel 😁
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hayırlı olsun, dağlara gel ��

Serkan,motora ara verdim şartlardan dolayi,

Belli olmaz,3-4 sene sonra kapaniş yaparim belki,

Tracer 09
Tenere 700
Africa twin
Vstrom

Gerekirse arabanin modelini duşururum ama yinede alacağim,tum TR haritayi ve balkanlari gezmeden birakmam iki tekeri..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Reis,R6F hayirli olsun,

Kac model makina?

Wolfu sattin mi?

Tekerine daş değmeye..
############################
Bende,rtr180 in devrini verdim,

2018 haziran da 0km 8.000tl ye aldigim rtr180 i,sevdigim bir abimin kardeşine sattim,

46.000km de,6.500tl ye verdim,ucuza verdin diyenler oldu,

Xmax alirkende guzel ikram yapmisti sahibi
Crypton alirkende,kullandigima saydim hesabi..

Motorum saz gibiydi,

Yedek fren,debriyaj balatalarini,2 lt yag,yag filtrelerini.kişlik lastikleride verdim..

Motora guzel bakacaksin dedim,1 sene sonra goreceğim,temiz kullanmazsan yuzune karşi söverim dedim,abiside yanindaydi..

Valla söver ben karişmam dedi:queen:

9500 TL'de duruyor ilanda henüz satmadım. 2008 model aldım ama ustam da gördü, tertemiz buldu. Sahibi her ne kadar yağ eksiltme sorununun bu makinede olmadığını söylese de bakalım, gözleyeceğiz.
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
İyi forumlar. Arkadaşlar bir sorum olacak. Şu an tiger tri 780 egzoz kullanıyorum susturucu ile. Susturucu olmadan rölanti sesi çok hoşuma gidiyor ama gaz açılmıyor gerçekten. Ve sesi hoşuma gitmiyor. Chopper gibi ta ta ta çıkıyor ses :) Racing tarzı daha pürüzsüz ve tok bir ses bizim makinalardan çıkmaz mı? İlla 4 silindir mi olması lazım yoksa böyle bir egzoz var mı bildiğiniz?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İyi forumlar. Arkadaşlar bir sorum olacak. Şu an tiger tri 780 egzoz kullanıyorum susturucu ile. Susturucu olmadan rölanti sesi çok hoşuma gidiyor ama gaz açılmıyor gerçekten. Ve sesi hoşuma gitmiyor. Chopper gibi ta ta ta çıkıyor ses :) Racing tarzı daha pürüzsüz ve tok bir ses bizim makinalardan çıkmaz mı? İlla 4 silindir mi olması lazım yoksa böyle bir egzoz var mı bildiğiniz?

Bende birşey sorayım. Tiger egzoz ile motorun performansı ce yakıtı nasıl? Susturucu varken, araçların arasında brom die yaparken sesi dikkat çekiyor mu? Susturuculu hali ile polis kovalıyor mu? Çoluğun çocuğun rızkını satıp, tiger egzoz kovalayacağım. Ne yazıkki piyasadaki en ucuz egzoz bu :(
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Bende birşey sorayım. Tiger egzoz ile motorun performansı ce yakıtı nasıl? Susturucu varken, araçların arasında brom die yaparken sesi dikkat çekiyor mu? Susturuculu hali ile polis kovalıyor mu? Çoluğun çocuğun rızkını satıp, tiger egzoz kovalayacağım. Ne yazıkki piyasadaki en ucuz egzoz bu :(
Stock egzoz ile 4.7 idi şimdi 5.2 lerde. Çok fark etmiyor. Hocam senin asıl korkun alt devirler yanlış hatırlamıyorsam. Hiç fark göremedim ben hatta daha agresif oldu sanki. Çok çevirmeye girdim ceza yemedim susturucu ile. Sanayide 2 tane db killer yaptırdım. Biri uzun ince ağızlı bu stock egzoz gibi yapıyor sesi. Diğeri kalın ağızlı kısa bu da yarı yarıya azaltıyor sesi. Gayet güzel. Patırtı çatırtılar devam ama böğürmüyor. Trafikte de brom brom yapabiliyorsun. Tiger ı açık olarak kullananlara helal olsun diyorum. Polis mıknatısı gibi :) Ses mermi
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Alt devirlerden geçtim artık. Elindeki telefonları düşürmeyi sağlasın yeter. Şimdi alacam da zam yapmışlar. Aranıyorum şimdi. Kara cuma indirimi gelir miki acaba egzozlara? :queen:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Stock egzoz ile 4.7 idi şimdi 5.2 lerde. Çok fark etmiyor. Hocam senin asıl korkun alt devirler yanlış hatırlamıyorsam. Hiç fark göremedim ben hatta daha agresif oldu sanki. Çok çevirmeye girdim ceza yemedim susturucu ile. Sanayide 2 tane db killer yaptırdım. Biri uzun ince ağızlı bu stock egzoz gibi yapıyor sesi. Diğeri kalın ağızlı kısa bu da yarı yarıya azaltıyor sesi. Gayet güzel. Patırtı çatırtılar devam ama böğürmüyor. Trafikte de brom brom yapabiliyorsun. Tiger ı açık olarak kullananlara helal olsun diyorum. Polis mıknatısı gibi :) Ses mermi

susturucuyu nerede yaptırdın banada lazımda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi forumlar. Arkadaşlar bir sorum olacak. Şu an tiger tri 780 egzoz kullanıyorum susturucu ile. Susturucu olmadan rölanti sesi çok hoşuma gidiyor ama gaz açılmıyor gerçekten. Ve sesi hoşuma gitmiyor. Chopper gibi ta ta ta çıkıyor ses :) Racing tarzı daha pürüzsüz ve tok bir ses bizim makinalardan çıkmaz mı? İlla 4 silindir mi olması lazım yoksa böyle bir egzoz var mı bildiğiniz?

2 silindir bi motosikletten ne takarsan tak 4 silindir sesi alamazsın. Tiger ile rolantide ve düşük devirde ses iyidir ama ne kadar ekmek o kadar köfte dercesine devir yükseldikçe bozulan kafa şişiren bi hal alır. Akrapoviç titanyum veya karbon bunlar olmazsa mivv egzoz harici egzoz takmazdım ben olsam.
Bunlar da kafa şişirir ancak her devirde rolantideki tatlılığında verir sesi.

Ayrıca tigera susturucu takarsan hiç ummadığın bi yerde yarılır egzoz. Ücretsiz onarırlar orası ayrı 😊
 
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
101
Kadıköy Birlik egzoz

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

2 silindir bi motosikletten ne takarsan tak 4 silindir sesi alamazsın. Tiger ile rolantide ve düşük devirde ses iyidir ama ne kadar ekmek o kadar köfte dercesine devir yükseldikçe bozulan kafa şişiren bi hal alır. Akrapoviç titanyum veya karbon bunlar olmazsa mivv egzoz harici egzoz takmazdım ben olsam.
Bunlar da kafa şişirir ancak her devirde rolantideki tatlılığında verir sesi.

Ayrıca tigera susturucu takarsan hiç ummadığın bi yerde yarılır egzoz. Ücretsiz onarırlar orası ayrı 😊
Teşekkürler bilgi için. Malum egzoz fiyatlarından dolayı taktırdım zaten tiger. Dediğim gibi db kiler ile orjinal sesten kat kat iyi bir ses alıyorum. Artık patladığı yere kadar :) Bazen gece gazlamasına çıkarken çıkartıyorum 1 km öteden yol veriyorlar ne geliyo diye.
Bir de aldığım yer susturucuyla kullanırsan ömrünü kısaltırsın dedi onun dışında patlama çatlama olmazmış. Bakalım idare ediyoruz. Sağolun tekrar.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Desene sıkıntı. Ben susturucusuz kolay kolay gezmem. Hele ki mahalleye girmeden susturucu tak, çıkınca sök, tekrar sök tak uzun iş. Kullandığım yerlerin birinde kocaman bölge trafik var ve sürekli aktifler. Oyarlar walla adamı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst