- Katılım
- 2 Tem 2019
- Mesajlar
- 219
Dostum motorun hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Bende lastik değiştirmek istiyorum ama hangi ölçü takacağım konusunda kafam karışık.Facebook grubunda bir arkadaş arkaya 140/70/17 lastik taktığını ve motor hızlanınca lastik genişlemesinden dolayı lastiğin çamurluğa sürtüp kullanılamaz hale geldiğinden bahsetmiş. Sen böyle bir sorun yaşadın mı? Anlas lastikle max. kaç km hıza çıktın ? Bilgi verirsen sevinirim. Ayrıca takozun bağlantı yerinden yakın resim atarsan sevinirim.
Arkadaşlar arka jant kalınlığı 4 inç ölçüsünde tüm tabloları araştırdım ideal genişlik 140 veya 150. piyasada 140-60 lastik olmadığından 150-60 taktırmanızı tavsiye ederim. 140-70 olursa yanak yüksekliği motorun arkasını biraz kaldırır ve çamurluğa sürtme ihtimali olabilir. Ben de değiştiricem lastiğimi mitas sportforce ile. diablo rosso da var uygun ama 140lık olanı değil 150lik bahsettiğim gibi. rossoyu brezilya üretimlerinin profillerini sevmediğimden tercih etmedim kullanan varsa mitas nasıldır?