- Katılım
- 29 Ağu 2019
- Mesajlar
- 1
Merhaba, ben 3 haftadır Yamaha ybr125 kullanıyorum. Motorumu 4.500'e almıştım ama gidon hafif yamuk yani motorsikleti düz tutmak için gidon hafif sağda kalıyor. Bu yamukluk her ne kadar hafif olsa da trafikte kalkışlarımda veya manevralarımda bir dengesizlik yarattığını düşünüyorum, tecrübeli bir arkadaşa deneteceğim bakalım. Düzelmiyorsa bu durum acilen satmayı düşünüyorum çünkü bu yamuk dengenin bende bir alışkanlık oluşturmasını istemiyorum.
1-2 aya NK250'ye geçmek istiyorum. Bayi fiyatı olarak 21.000TL olmuş fiyatı, çok artmış. Bayilerin elinde daha eski model var mı diye bakacağım ama motorsiklet almak için kötü bir zaman mı şu an? Fiyatlar ne olur ÖTV indirimi gelecek mi tekrar bilgisi olan var mı? Sahibinden'de bir bayi motorun fiyatını 18.500'e düşürmüş belki o olabilir diyorum. Antalya'dan kargolatıyorlarmış.
Ayrıca bakım için Ankara'da önerdiğiniz yerler var mıdır? Sitede sadece 1 tane servis noktası var görünüyor, Sancak mahallesinde.
Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
1-2 aya NK250'ye geçmek istiyorum. Bayi fiyatı olarak 21.000TL olmuş fiyatı, çok artmış. Bayilerin elinde daha eski model var mı diye bakacağım ama motorsiklet almak için kötü bir zaman mı şu an? Fiyatlar ne olur ÖTV indirimi gelecek mi tekrar bilgisi olan var mı? Sahibinden'de bir bayi motorun fiyatını 18.500'e düşürmüş belki o olabilir diyorum. Antalya'dan kargolatıyorlarmış.
Ayrıca bakım için Ankara'da önerdiğiniz yerler var mıdır? Sitede sadece 1 tane servis noktası var görünüyor, Sancak mahallesinde.
Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
Son düzenleme: