CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Bugün 300km bakımına götürdüm 60+60 tl 2litre castrol power1 yağ 50 tl de filtreye aldılar. ilk bakımda işçilik almıyoruz dediler. filtreye netten baktım 27 tl fiyatı, yağları da heryer 40tlye satıyor. servisin ilgilenmesi iyi fakat fiyatlandırmasını pek sevmedim. sizin tecrübeleriniz nasıl?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bugün 300km bakımına götürdüm 60+60 tl 2litre castrol power1 yağ 50 tl de filtreye aldılar. ilk bakımda işçilik almıyoruz dediler. filtreye netten baktım 27 tl fiyatı, yağları da heryer 40tlye satıyor. servisin ilgilenmesi iyi fakat fiyatlandırmasını pek sevmedim. sizin tecrübeleriniz nasıl?

Ben ilk bakıma Ankara'da 230 TL verdim. Motul 5100 koydu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bugün 300km bakımına götürdüm 60+60 tl 2litre castrol power1 yağ 50 tl de filtreye aldılar. ilk bakımda işçilik almıyoruz dediler. filtreye netten baktım 27 tl fiyatı, yağları da heryer 40tlye satıyor. servisin ilgilenmesi iyi fakat fiyatlandırmasını pek sevmedim. sizin tecrübeleriniz nasıl?

Filtreden 23 tl
Yağlardan 40tl

63 tl almiş zaten daha ne alacak.

Zira o yağin musteriye perakende satisi 40tl

Servisin yağlari toptan alişi ortalama 30tl

Keza filtrede 15tl.

Kisaca toplamda 150 tl kazanmiş oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Anlayamadım hocam söylediğini. Benim dediğim ben filtre ve yağı kendim götürsem 40+40+30=110 tl ödeyecektim çünkü güya işçilik ilk bakımda alınmıyor dediler. Ama zaten ürünlere toplamda 60+60+50=170 ödettiler. Pek bişey değil de işçilik almıyoruz demeseler bari.

O hariç servis gayet güzel ilgilendi. Eski ktm servisi de imiş zaten.

Bir de bu castrol power 1 10w-40 yağ tam sentetik midir bilen var mı, üstünde ve internette yazan bişey yok. Yağ değiştikten sonra vites geçişler çok sessizleşti ve titreşim az da olsa azaldı. Çok titremiyodu zaten iyice cillop gibi oldu.
 
Katılım
27 Ocak 2018
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar. Yeni 250 nk aldım. Şu an memnunum. Ancak sol elimde bir ağrı oluyor. Gidon u yapacağım. Aranızda gidon yükseltme yapan oldu mu? Nereden nasıl alıp yaptılar bilgi verebilir misiniz?
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Merhaba arkadaşlar. Yeni 250 nk aldım. Şu an memnunum. Ancak sol elimde bir ağrı oluyor. Gidon u yapacağım. Aranızda gidon yükseltme yapan oldu mu? Nereden nasıl alıp yaptılar bilgi verebilir misiniz?

Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Gidon yükseltme ben yapmadım.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Birkaç gün önce şunu farkettim kuyruktaki şasi ile karenajlar tam ortalanmamış. Karenaj şasiye göre solda kalmış. CF moto kaliteli diyoruz ama böyle bi yamukluk biraz sinir bozdu. Kendi motorunuza da bakıp geri döner misiniz bana? Sizde de var mıdır bunun gibi durumlar?

qAGmrd.jpg


M1dPr1.jpg


QPV49y.jpg
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312




Dostum benimkide tam düz değil ama seninki kadar değil. Sen söyleyene kadar farketmemiştim.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
Benelli bn 251 ile ankarada takas yapmak isteyen olursa bana ulaşabilir. Üstünü tamamlarım.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Benelli bn 251 ile ankarada takas yapmak isteyen olursa bana ulaşabilir. Üstünü tamamlarım.

Bn251 kampanyalı fiyatı ile baya kafamı kurcalamıştı ama nk250de karar kıldım. Sıkıntıların oldu mu hocam benelliyle yoksa keyfe mi takas yapıyosun.
 
Katılım
11 Ağu 2019
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar istanbulda koruma takozu için öneriniz var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

3 ay oldu nk 250 kullanıyorum karşılaştığım problem şu ayna sabit kalmıyor pense ile geziyorum artık kimsede var mı bu problem?
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
Bn251 kampanyalı fiyatı ile baya kafamı kurcalamıştı ama nk250de karar kıldım. Sıkıntıların oldu mu hocam benelliyle yoksa keyfe mi takas yapıyosun.

Montaj sıkıntıları yaşadım hocam fiyatına göre güzel motor aslında ama bana göre değil ufak problemlerle uğraşmak. Hani büyük sorun çıkarsa diyeceğim ki dandik motor ama o da yok. Ankaradan yalovaya gittim geldim ve çıkardığı sorun eksoz koruma parçasının vidasının düşmesi oldu, bunun dışında motor bana mısın demedi. 5 kademeli harareti 2den yukarı çıkartamadım. Şehiriçinde 3ü görüyodum. Tam uzun yol motoru aslında ama montajı keşke türkiyede yapılmasaymış.
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
Bu motoru alıp yan veya arka çanta taktıran var mı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056

paylaşan oldu mu bilmiyorum ama buradan ayrıntılı incelemeyi takip edebilirsiniz, çanta ve yükler hakkında bilgilenebilirsiniz
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
https://www.youtube.com/watch?v=RNKVlUAtALo

paylaşan oldu mu bilmiyorum ama buradan ayrıntılı incelemeyi takip edebilirsiniz, çanta ve yükler hakkında bilgilenebilirsiniz
Cevap için teşekkürler... En kısa zamanda izleyeceğim. Şu an yolculukta olduğum için bakamıyorum. Gerçi bugün itibariyle ns200 sahibi oldum zira kalbimi değil de cebimi dinlemek zorunda kaldım. Ama yine de arka çanta lazım sonuçta.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Cevap için teşekkürler... En kısa zamanda izleyeceğim. Şu an yolculukta olduğum için bakamıyorum. Gerçi bugün itibariyle ns200 sahibi oldum zira kalbimi değil de cebimi dinlemek zorunda kaldım. Ama yine de arka çanta lazım sonuçta.

Hayırli olsun dostum güle güle kullan. Ama cf moto ile yan yana gelme tip bakımından üzülebilirsin.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Bunu 3 hafta önce test ettim, üzerinden inmek istemedim. Bana göre fiyat/performans oranında rakipsiz bir motor. Artçı taşımak gibi bir derdi olmayanlar ve parası hazır olanlar hiç düşünmeden alsın derim. Kafaya takılacak bir titreşimi de yok.

Selam.
Bn251 ile nk250 yi karşılaştırırsan; senin ne düşündüğünü merak ediyorum. Senin düşüncelerine önem veriyorum.
Teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst