- Katılım
- 2 Tem 2019
- Mesajlar
- 219
Bugün 300km bakımına götürdüm 60+60 tl 2litre castrol power1 yağ 50 tl de filtreye aldılar. ilk bakımda işçilik almıyoruz dediler. filtreye netten baktım 27 tl fiyatı, yağları da heryer 40tlye satıyor. servisin ilgilenmesi iyi fakat fiyatlandırmasını pek sevmedim. sizin tecrübeleriniz nasıl?


