Artık daha fazla dayanamayacağım açıklıyorum

Katılım
30 May 2017
Mesajlar
196
Çok özlediyseniz en son popüler instagram sayfalarında millete abs yargısı(!) dağıtıyordu
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Bende anlamıyorum neden banlandığını. Çok yazmasam da forumda gün içerisinde 4-5 saatimi rahat geçiriyorum. Bende Salih arkadaşın forumu renklendirdiğini düşünenlerdenim. Ayrıca üslubu farklı olsa da bi hakaretini görmedim. İnsanları sevmek zorunda değiliz, sevmesek bile saygı göstermeyi başardığımız gün çok ilerleyeceğiz. (altı çizili cümlem Salih içinde geçerli tabi.)
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
Şimdi burada Salih konuyu "Konu Dışı" bölüme açmış eğer ki böyle içerikli bir konuyu teknik atölye,sürüş teknikleri ya da faydalı bilgiler gibi bir bölüme açmış olsaydı size hak verebilirdim sayın Mamba09. Ama kişi böyle bir yanlış yapmamış. Ben olsaydım konuya cevap yazmaz böyle bir polemiğe girmezdim. He bunları söylerken Salih sütten çıkmış ak kaşık mı tabiki değil hakaret olayını kesinlikle tasvip etmiyorum. Size hak verdiğim ve benimde şahsen forumda eksik gördüğüm forumun geliştirilmesi konusudur. Eğer ki bir kişiyi engellediyseniz onu görmemeniz gerekirdi. Bu konuda yöneticilerin çalışması gerekli bence.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Şimdi burada Salih konuyu "Konu Dışı" bölüme açmış eğer ki böyle içerikli bir konuyu teknik atölye,sürüş teknikleri ya da faydalı bilgiler gibi bir bölüme açmış olsaydı size hak verebilirdim sayın Mamba09. Ama kişi böyle bir yanlış yapmamış. Ben olsaydım konuya cevap yazmaz böyle bir polemiğe girmezdim. He bunları söylerken Salih sütten çıkmış ak kaşık mı tabiki değil hakaret olayını kesinlikle tasvip etmiyorum. Size hak verdiğim ve benimde şahsen forumda eksik gördüğüm forumun geliştirilmesi konusudur. Eğer ki bir kişiyi engellediyseniz onu görmemeniz gerekirdi. Bu konuda yöneticilerin çalışması gerekli bence.


çıtaya bak "konuyu doğru yere acmıs"

adminlikte verelim hatta :queen:
 
Katılım
1 Eyl 2018
Mesajlar
346
çıtaya bak "konuyu doğru yere acmıs"

adminlikte verelim hatta :queen:

Burda anlatmak istediğimi size anlatamamışım sn. Arndiol. Konu dışı bölümüne motosiklet haricinde kişiler istediği konuyu açabilir. Burnumda sivilce çıktı, Kaynanam beni sevmiyor, bizim hanım menemeni soğanlı yapıyor... gibi konular bile açabilirler. Bence buna kimsenin engel olma ya da aşağılama gibi bir hakkı yoktur. Beğenmiyorsak sayfayı kapatalım. Neden kişinin açtığı konuyu eleştiriyoruz ki.

Mesela sn. Mamba09 'un attığı linkte Salih konu başlığına "Faruk K Hayatı" yazmış paylaştığı şarkı sözünün şu kısımlarında
"Demedim demedim bir şey demedim
Derdimi kimseye söylemedim
Eredem teredim herşey meredim
Keltimi şerlere çelteledim
Çok gerilince sinirlerim
Tutamam çenimi söylenirim
Kulağı vardır şşşşt heryerin
Zararı küpüne sirkenin"
bence kendini bulmuş hoşuna gitmiş paylaşmış. "KN filtre yaptım yararlı bir konu orayı görmeyip neden bu konuyu görüyorsun" diyor hoş olmayan bir dille ki bence haklı beğenmediysek sayfayı kapatalım. Eleştiriyi ancak yapıcıysa yapalım fayda sağlayalım.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...d-n-filtreni-kendin-yap-mucitler-iceri-2.html
Konuda 21. mesaj sn. Haşmet, Salihin psikolojisine laf atıyor(Samimi muhabbetleri var mı yok mu bilmiyorum varsa bana laf düşmez.) peki salih ne yapıyor. Görmüyor cevap yazmıyor. Bizde böyle yapalım. Hoşumuza gitmiyorsa kışt,hoşt demeyelim. Biz birlikte güzeliz.

Ayrıca adminlik konusunda; siz de benim kadar aktifsiniz mesajlarınızın çoğunu beğeniyorum. Güzel konular da açıyorsunuz. Yönetime katkı sağlayabilirsiniz. Ciddiyim makara yapmıyorum.

Ayrıca bu konudaki son mesajım umarım herkese düşüncelerimi anlatabilmişimdir.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Burda anlatmak istediğimi size anlatamamışım sn. Arndiol. Konu dışı bölümüne motosiklet haricinde kişiler istediği konuyu açabilir. Burnumda sivilce çıktı, Kaynanam beni sevmiyor, bizim hanım menemeni soğanlı yapıyor... gibi konular bile açabilirler. Bence buna kimsenin engel olma ya da aşağılama gibi bir hakkı yoktur. Beğenmiyorsak sayfayı kapatalım. Neden kişinin açtığı konuyu eleştiriyoruz ki.

Mesela sn. Mamba09 'un attığı linkte Salih konu başlığına "Faruk K Hayatı" yazmış paylaştığı şarkı sözünün şu kısımlarında
"Demedim demedim bir şey demedim
Derdimi kimseye söylemedim
Eredem teredim herşey meredim
Keltimi şerlere çelteledim
Çok gerilince sinirlerim
Tutamam çenimi söylenirim
Kulağı vardır şşşşt heryerin
Zararı küpüne sirkenin"
bence kendini bulmuş hoşuna gitmiş paylaşmış. "KN filtre yaptım yararlı bir konu orayı görmeyip neden bu konuyu görüyorsun" diyor hoş olmayan bir dille ki bence haklı beğenmediysek sayfayı kapatalım. Eleştiriyi ancak yapıcıysa yapalım fayda sağlayalım.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...d-n-filtreni-kendin-yap-mucitler-iceri-2.html
Konuda 21. mesaj sn. Haşmet, Salihin psikolojisine laf atıyor(Samimi muhabbetleri var mı yok mu bilmiyorum varsa bana laf düşmez.) peki salih ne yapıyor. Görmüyor cevap yazmıyor. Bizde böyle yapalım. Hoşumuza gitmiyorsa kışt,hoşt demeyelim. Biz birlikte güzeliz.

Ayrıca adminlik konusunda; siz de benim kadar aktifsiniz mesajlarınızın çoğunu beğeniyorum. Güzel konular da açıyorsunuz. Yönetime katkı sağlayabilirsiniz. Ciddiyim makara yapmıyorum.

Ayrıca bu konudaki son mesajım umarım herkese düşüncelerimi anlatabilmişimdir.



Salih'in forumda olmaması konusunda en büyük destekcilerden birisi benimdir. İyi yönleri vardır, ben görememişimdir orası farklı bir konu. Ben belki de olumsuz yönlerine bakıyorumdur ancak;

- Kask konusuna xMAX önerisinde bulunuyor
- yeni başlayan üyelerin motorları ile dalga geciyor ki bu gerçekten sogutucu bir durumdur
-Konuyu hiç hatırlamıyorum ancak bir bilgi için destek isteyen birisine sonucu ölüme kadar cıkabilecek ciddi hatalı bilgiler veriyor idi, hatta üyenin onu tanımadıgını birisinin okuyup ciddiye alabileceğine dair yazılarım var bulursam yollarım.
-Alakalı alakasız her konuya xMAX ABS yazıp ABS sahibi olmayan tüm motorlarla dalga geciyor


Konu dışı olan kısım "makara" kısmı olarak değil diğer bölümlere uygun olmayan başlıklar içindir. "Kıçımda sivilce cıktı" konu dışı bir başlıktır ancak bunu konu olarak acmak kurallara uygun gözükse de forum etiğine uygun değildir. Konu dısı kısmından bircok farklı bilgi edinebiliyoruz, burada terör estirmeyi saglıklı bulmuyorum.


Yönetim işi sıkıcı, yönetici oldugunda herkese rahat rahat giydiremiyorsun :cherry:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bizim salo eyidir emme,rahat durmuyor.

Bir kaç defa banada laf sapladiği atarlandigi oldu ama ses etmedim..

Kanının son damlasina kadar abs davasi ugruna savaşti..

Yeri geldi limonda sıktı..
Patateste kemirdi..
Lahanada imikledi..

Saykoda olsan..
Abesecide olsan..
Kampanacida olsan..
Bin kere abeseyi devreye soksanda hatta bozsanda..
Yine gel..hepimize yer var..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bizim salo eyidir emme,rahat durmuyor.

Bir kaç defa banada laf sapladiği atarlandigi oldu ama ses etmedim..

Kanının son damlasina kadar abs davasi ugruna savaşti..

Yeri geldi limonda sıktı..
Patateste kemirdi..
Lahanada imikledi..

Saykoda olsan..
Abesecide olsan..
Kampanacida olsan..
Bin kere abeseyi devreye soksanda hatta bozsanda..
Yine gel..hepimize yer var..

Deli oğlan yine kovuldu siteden
Gel yine yiğidim kendini özletmeden
Bitsin artık bu hasretlik bağladık yasa
Atla gel iksmaksın ile abeseye basa basa
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Deli oğlan yine kovuldu siteden
Gel yine yiğidim kendini özletmeden
Bitsin artık bu hasretlik bağladık yasa
Atla gel iksmaksın ile abeseye basa basa

Yollar uzun olsada bu diyarda...
Kederlenme sakın asıl gaz koluna...
Abesede varsa ön tekerinde...
Arkana yaslan bak keyfine...

İlk virajda ver kontrayı geç kalma..
Yoksa tükürür motor abese ne fayda..
Amele sümüğü asfaltta çok fazla...
Kendine gel etme eyleme cam kırığıyla..

Motorun nefesi bitsede bu turda..
Kendine güven pulley baga var kasnakta...
Yok aga ben dayanamam bu virajda..
Sana maliyet bir takım bando kayışa..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Aşaya yukari bütün yazilanlari okudum .
Forumun AJDARI gibi olmuş
Seveni de cokmuş
İksmaksı cok severmiş
Abs si de varmış.

Etme eyleme yigidim Sevenlerini üzme yuvana geri dön.

Buda benden olsun biraz sacma oldu ama neyse işde 🙂
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Geri dön geri dön
Abseyle geri dön
Gazı açıver hadi
Takıver at kafasını hadi
Geri dön geri dön
 
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
3
Ne istediniz bu ikismakscıdan 😂 Absyi bu arkadaştan kimse daha iyi savunamaz bence, dön gel forumun eksik tahtası
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Eşek ölür kalır semeri
Salih kovulur kalır kn filtresi
Yiğidi öldür ama alma abesesini
Gazla yiğenim sağır etme iksmeksini
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Eşek ölür kalır semeri
Salih kovulur kalır kn filtresi
Yiğidi öldür ama alma abesesini
Gazla yiğenim sağır etme iksmeksini

Abi,hadi benim tahtalar noksan..seninde benden kalır yanın yok hee..

Halayın bir ucu sende,diğer ucu bende..

Forumda başka yok bizim gibi..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst