Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?

Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?


  • Kullanılan toplam oy
    51
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr125 ile başladım cbf150 içimde ukte kaldı onunla başlardım.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Honda titan. Motosikletle başlarken şu anki aklım yoktu, ayrıca listelemiş olduğun modeller de yoktu :) O yüzden Honda titan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahaha aradığım cevaplar işte. Neden hacı neden böyle bişey içinde ukte kaldı en çok merak ettiğim şeylerden birisi
Motosiklet camiası işte ybr alırsın cbf alsaydın derler cbf alırsın ybr alsaydın 😀 Cbf yi öve öve bitiremiyor sahipleri, merak ediyorum övdükleri kadar var mı acaba diye. Sonra sonra binmediğimiz motosiklet kalmadı ama hiç cbfli biriyle sürüşe çıkmadım , kullanma fırsatı olmadı 😀
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
116
CB500F ile başlamak isterdim.. 150'likle başladım, şimdi 300'lük makinem var. En azından uzun süre (belki de hiç) model yükseltmezdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst