R25 ile başlardım.
yok mu bir delikanlı ben mt09 başladım diyen nerdesiniz la saklanmayın :queen:
Başlamazdım![]()
650cc cruiser ile basladim. Gayet iyi bir tercihti bence1 sene sonra CB900F Hornet'e gectim.
Motosiklet alıyorsun, sürüşünü geliştiriyorsun. Geliş geliş geliş.
Ee? Kaç tane pist var motosikletle girebildiğin de bu yeteneklerini kendini ve başkalarını riske atmadan sergileyebileceğin-geliştirebileceğin? Belki de bu işten para kazanma yolunu açacak olan pistler...
Var olanlardan kaç tanesine giriyorsun. Hadi diyelim ki girdin, asgari ücret-piste giriş ücreti oranı ne durumda oluyor.
Sonra gazla yollarda, risk al. Çevrendeki hemen herkes profesörü bu işin zaten bol bol sidik yarışı.
Türkiyede motosiklet çok fantezi...
Gros harici yalan
Bi de basarız onu, aynalı egzoz ynına
sende ki bu hornet sevdası beni bitiriyor abi
600cc degil de 900cc Hornet guzel motosikletti. Deneme firsatin oldu mu hic?
Anketten çıkan sonuçlara bakarsak gördüğünüz üzere aklın yolu bir hepimiz akıllı, aklı başında insanlarız. 1000rr ile başlamak en doğrusu. Hem zaten geçen bir arkadaş da örnek olarak vermişti yeni araba kullanmaya başlayan biri hiç dert ediyor mu kaç cc araba ile başlasam diye. İşte motor için de aynı durum geçerli. Zaten ne kadar da güçsüz düşünsenize 1.0 lt atmosferik motorlu bir araba düşünün gitmez yokuş bile çıkamaz.. İşte o büyüklükte bir motor var 1000rr'da. Korkmayın cg, mz251, cbr falan az çok binmişliğiniz 50-100 metre gitmişliğiniz varsa olay bitmiştir. Zaten ehliyet kursunda da hepiniz cbf150 kullandınız.E o zaman işte cevap iyice netleşti ilk motor 1000rr olmalı.
Not: Yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür, lütfen ciddiye almayınız.