Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?

Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?


  • Kullanılan toplam oy
    51
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
RS200 le başladım.İyi bir başlangıçtı benim için.NS200 le başlasaydım bir sonraki motorum belki heves yüzünden race tarzı bir şey olabilirdi.Tamam RS yi race kategorisine koymuyorum ama en azından benim tarzım olmadığını anlamama sebep oldu.Mesela CBR 650F çok düşünüyordum. Şimdi TRK502 aldım ileride değişirsem Tracer700 alabilirim.Bu motordan memnun kalırsam değiştirmeyi pek düşünmüyorum.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
yok mu bir delikanlı ben mt09 başladım diyen nerdesiniz la saklanmayın :queen:
 
Katılım
3 Tem 2019
Mesajlar
7
Ben cbf150 ile basladim. 3 bin km sonra da hacim yukselttim. Bence yasa ve surus karakterine bagli hangi motor ile baslanacagi. Genc arkadaslarin deli dolu olacagi varsayimiyla cbf veya ybr tarzi bir motorla baslamalarinin daha dogru olacagi kanaatindeyim. Benim gibi daha gec yaslarda baslayan ve daha az deli dolu (!) olmasi beklenen arkadaslarin ise 250cc ile baslamalari bence daha dogru.

Sonuc: inazuma veya mt25 gibi motorla baslamis olmayi isterdim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok mu bir delikanlı ben mt09 başladım diyen nerdesiniz la saklanmayın :queen:

650cc cruiser ile basladim. Gayet iyi bir tercihti bence :) 1 sene sonra CB900F Hornet'e gectim.
 

nyk

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
556
mt25 le başlamıştım yine onunla başlarım :) ilk motor değil ama ikinci motoru değiştirebiliyosak ktm 1290 super adventure'a geçmiş olmak isterdim.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Motosiklet alıyorsun, sürüşünü geliştiriyorsun. Geliş geliş geliş.

Ee? Kaç tane pist var motosikletle girebildiğin de bu yeteneklerini kendini ve başkalarını riske atmadan sergileyebileceğin-geliştirebileceğin? Belki de bu işten para kazanma yolunu açacak olan pistler...

Var olanlardan kaç tanesine giriyorsun. Hadi diyelim ki girdin, asgari ücret-piste giriş ücreti oranı ne durumda oluyor.

Sonra gazla yollarda, risk al. Çevrendeki hemen herkes profesörü bu işin zaten bol bol sidik yarışı.
Türkiyede motosiklet çok fantezi...

Gros harici yalan
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Motosiklet alıyorsun, sürüşünü geliştiriyorsun. Geliş geliş geliş.

Ee? Kaç tane pist var motosikletle girebildiğin de bu yeteneklerini kendini ve başkalarını riske atmadan sergileyebileceğin-geliştirebileceğin? Belki de bu işten para kazanma yolunu açacak olan pistler...

Var olanlardan kaç tanesine giriyorsun. Hadi diyelim ki girdin, asgari ücret-piste giriş ücreti oranı ne durumda oluyor.

Sonra gazla yollarda, risk al. Çevrendeki hemen herkes profesörü bu işin zaten bol bol sidik yarışı.
Türkiyede motosiklet çok fantezi...

Gros harici yalan

kanka fantezi seviyoruz biliyosun :queen: hahahahah sen bi çıtır sinirlendin bak sakin ol şimdi sana aynalı bi gros üffff pale gibi gezcez etrafta
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
İlk motorumu alacak olsaydım muhtemelen şeklini beğenmediğim için almazdım ama şuanki aklımla crf250 ile başlamak istersim. Hem arazi hemde yol kabiliyetim gelişebilirdi
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
600cc degil de 900cc Hornet guzel motosikletti. Deneme firsatin oldu mu hic?

1 kere kullandım sokağın sonuna kadar gittim geldim çok güzel motosiklet öyle hissetirmişti cidden keşke daha uzun süre sürme şansım olsaydı
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Anketten çıkan sonuçlara bakarsak gördüğünüz üzere aklın yolu bir hepimiz akıllı, aklı başında insanlarız. 1000rr ile başlamak en doğrusu. Hem zaten geçen bir arkadaş da örnek olarak vermişti yeni araba kullanmaya başlayan biri hiç dert ediyor mu kaç cc araba ile başlasam diye. İşte motor için de aynı durum geçerli. Zaten ne kadar da güçsüz düşünsenize 1.0 lt atmosferik motorlu bir araba düşünün gitmez yokuş bile çıkamaz.. İşte o büyüklükte bir motor var 1000rr'da. Korkmayın cg, mz251, cbr falan az çok binmişliğiniz 50-100 metre gitmişliğiniz varsa olay bitmiştir. Zaten ehliyet kursunda da hepiniz cbf150 kullandınız.E o zaman işte cevap iyice netleşti ilk motor 1000rr olmalı.

Not: Yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür, lütfen ciddiye almayınız.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Anketten çıkan sonuçlara bakarsak gördüğünüz üzere aklın yolu bir hepimiz akıllı, aklı başında insanlarız. 1000rr ile başlamak en doğrusu. Hem zaten geçen bir arkadaş da örnek olarak vermişti yeni araba kullanmaya başlayan biri hiç dert ediyor mu kaç cc araba ile başlasam diye. İşte motor için de aynı durum geçerli. Zaten ne kadar da güçsüz düşünsenize 1.0 lt atmosferik motorlu bir araba düşünün gitmez yokuş bile çıkamaz.. İşte o büyüklükte bir motor var 1000rr'da. Korkmayın cg, mz251, cbr falan az çok binmişliğiniz 50-100 metre gitmişliğiniz varsa olay bitmiştir. Zaten ehliyet kursunda da hepiniz cbf150 kullandınız.E o zaman işte cevap iyice netleşti ilk motor 1000rr olmalı.

Not: Yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür, lütfen ciddiye almayınız.

Konuyu açma amacım tamamen örnek veriyorum cbr 250 ile başlayan birisinin pişmanlığı keske işte 07 ile başlasaydım veya keşke 85lik cross alsaydım mantığı var mı diye merak ettiğimdendi gördüğüm kadarıyla bir çok insan memnun başladığı motora :queen: Sosyal deney yapıyoruz aslında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst