- Katılım
- 16 Eyl 2013
- Mesajlar
- 990
- Konu Yazar
- #1
Herkesin böyle bir düşüncesi vardır diye düşünüyorum "şununla başlasaymışım daha iyi olurmuş" vs vs tarzında. Ben keşke çin malıda olsa bi cross ile başlamak isterdim hem hakimiyet açısından hem kontroller soğuk kanlılık vs..
Bakalım neler çıkacak :santa:
Bakalım neler çıkacak :santa: