Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?

Şu anki aklınız olsa hangi motosiklet ile başlardınız ?


  • Kullanılan toplam oy
    51

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Herkesin böyle bir düşüncesi vardır diye düşünüyorum "şununla başlasaymışım daha iyi olurmuş" vs vs tarzında. Ben keşke çin malıda olsa bi cross ile başlamak isterdim hem hakimiyet açısından hem kontroller soğuk kanlılık vs..

Bakalım neler çıkacak :santa:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
yine mondial drift ile başlarım üstünde 90 bin kilometre yol yaptım ve hala babam kullanır ne motor çıktı ya :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hiç motosiklete başlamazdım,

2008-2009 yillarina kadar,motosiklet yoğunluğu bir nebze daha iyiydi,ciddi anlamda bilincli kullanicilar belliydi.

Son 6-7 senedir,argo tabirle ipini koparan şuursuzca iki teker üstüne atliyor,

Trafikten bir haber,
Ekipman zaten hakgetire,
Saygı yok
Eğitim desen zaten yok,
Maksat şeklimiz olsun hesabı.
Atarı,gideri,arızası,hır gürü..vs.

Hee duzgun kullanicalarda var ama azınlıkta.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Hiç motosiklete başlamazdım,

2008-2009 yillarina kadar,motosiklet yoğunluğu bir nebze daha iyiydi,ciddi anlamda bilincli kullanicilar belliydi.

Son 6-7 senedir,argo tabirle ipini koparan şuursuzca iki teker üstüne atliyor,

Trafikten bir haber,
Ekipman zaten hakgetire,
Saygı yok
Eğitim desen zaten yok,
Maksat şeklimiz olsun hesabı.
Atarı,gideri,arızası,hır gürü..vs.

Hee duzgun kullanicalarda var ama azınlıkta.

Hocam buraları karıştıracaksın bak yapma :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
direk sıfır xmax 250 alırdım hiç değiştirmezdim.... değiştirmek aptallık bu motoru
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
1000rr diyenler kendini belli etsin :flower:
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Böyle bir forumda böyle bir anket açıp seçeneklere 1000rr seçeneği koyarsan açık ara 1000rr kazanır :)
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
alıcaktık bi tane 85sx aman diyim ya varya şimdiye rossi olmuştuk hahahaha biz gittik güzel görünüyor diye saçma saçma motorlarla başladık çok pişmanım
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ilk motoruma bindiğim için pek bişi diyemiyorum hala

:D
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Seçenekler çok kısıtlı. Kriterler belirtilmemiş.
Motora başlanılan yaş önemli bir kriter. Şimdiki aklım şu an ki yaşımda olduğu için sanırım 250-400 cc aralığında birşey ile başlardım.
10-20.000 km sonra da 600 cc 2 veya 4 silindirli bir Sport Touring alırdım.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Ben 1000 rr dedim yahu orada hiç 250 ile 700 cc arası makine yok
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
12
Tabii ki bin Rr zaten fazla gaz acmayi seven bi insan degilim. Spor salonuna gittigim zaman da resimdeki abilere bakip,bunlar gibi olmak istemiyorum diyorum. kotu kotu bakiyorlar anlamiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğitimde 250cc Suzuki Cruiser ve 250cc Yamaha cross motosikletler vardı. Katılanların bir kısmı yıllardır büyük Harley kullanan amcalardı. Haliyle değişiklik olsun diye Yamaha'lari seçtiler. Hepsi çok beğendiydi. Önümdeki "I wouldn't mind having one of these" deyip motorun sağına soluna bakıp duruyordu. Bayağı bayağı sevdiydi herif.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Biz 50cc mopetle baslamistik, o zamanlar baska bisi yotku, sonra 251 Mzlere gecmistik ne gunler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst