- Katılım
- 16 Eyl 2013
- Mesajlar
- 990
- Konu Yazar
- #41
Baktım hepsi 125 ben de 1000rr seçeyim dedim. Herkes trolmüş meğersem![]()
troll değil hocam ya siz mesela ne ile başladınız motosiklete
Baktım hepsi 125 ben de 1000rr seçeyim dedim. Herkes trolmüş meğersem![]()
Hayabusayi eklememissiniz. Helvacı motorul:
ybr125 ile başladım cbf150 içimde ukte kaldı onunla başlardım.
Ukde kalacak bişey yok inanın,ikiside birbirine yakın her açıdanybr125 ile başladım cbf150 içimde ukte kaldı onunla başlardım.
Motosiklet camiası işte ybr alırsın cbf alsaydın derler cbf alırsın ybr alsaydınhahahaha aradığım cevaplar işte. Neden hacı neden böyle bişey içinde ukte kaldı en çok merak ettiğim şeylerden birisi