Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Ben bişey yapmadım hocam pulsarın sapmaları öyleymiş benim suçum yok.
Dominarin sapmasıni bilemem.
Ben başkası dedi de demiyorum ben sahsen yaşadım ve gördüm.
Duke 200 le 1.5 sene kuryelik yaptım ve 73bin de sattım.
Şuan super tenere 1200z var istersen gel dominarın benim tenereye göre sapma yapiyo mu yapmiyomu ve son suratini test edebiliriz.

Vay Mustafa abi S.Tenere mi aldın? Hayırlı-uğurlu olsun, kazasız-belasız kullanman dileğiyle...;)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben bişey yapmadım hocam pulsarın sapmaları öyleymiş benim suçum yok.
Dominarin sapmasıni bilemem.
Ben başkası dedi de demiyorum ben sahsen yaşadım ve gördüm.
Duke 200 le 1.5 sene kuryelik yaptım ve 73bin de sattım.
Şuan super tenere 1200z var istersen gel dominarın benim tenereye göre sapma yapiyo mu yapmiyomu ve son suratini test edebiliriz.

dominardada sapmamı var diyorsun hocam şimdi merak ettim telefon ilede ölçebiliriz müsait zamanda bende gelebilirim ben dominarda sapma olduğunu düşünmüyorum çinli scooterlarla karıştırmayın o kadar da değil
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Sıkıntı yok istersen yaparız ama bende 1sene pulsar kullandım. 20000km kadar. Dediğin kadar sapmadığına eminim. Çünkü arada arabaların kadranları ile karşılaştırmışlığım var. Sadece 1motosiklette mi böyle oldu yoksa 3-4 pulsar'da mı böyle bir sonuca vardınız onu merak ettim. Duke 200'ü bilmem de 250'lerin 137km/sa de kesiciye girdiğini ve daha fazla zorlanmaması için KTM'nin yaptığını okumuştum. Zira Pulsar dedilen motor 24hp ve 10500rpm'de kesiciye giriyor. Bu yüzden şaşırdım.

Yanlışın var Duke 200 137km/h da limitöre giriyor, 250cc Duke'lar 165km/h yapar.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Vay Mustafa abi S.Tenere mi aldın? Hayırlı-uğurlu olsun, kazasız-belasız kullanman dileğiyle...;)

Да господине ако небеше ме истрил от приятели те ти във фейсбук щеше да видиш.
Sagol Hüseyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

dominardada sapmamı var diyorsun hocam şimdi merak ettim telefon ilede ölçebiliriz müsait zamanda bende gelebilirim ben dominarda sapma olduğunu düşünmüyorum çinli scooterlarla karıştırmayın o kadar da değil

Dominarın sapmasinı bilmiyorum arkadasın yorumuna istinaden yazmistim,ama pulsarı 4 tane farklı 2014 ve 2015 pulsarla denemistik.
Ayrıca duke 200 137 de kesiciye giriyo fuke250 167 ve duke 390 178 de kesiciye giriyo ve her biri her zaman o hıza cikabilir.
Ama bu baslıkta konu bu deil sapmayslım.
Burda konu Sercan arkadaşımızın maduriyeti.m
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Dyavol-77;

Eskiden beri bajaj’a karşı acımasız eleştirilerini çok iyi takip ediyorum. Sakin olursanız cevap vereyim.

Öncelikle Bajaj Avrupa’da KTM ile var. % 47 sahibi olarak ağırlıklı hisse kendisindedir. 125 duke, 200 duke, 250 duke, 390 duke serisi ve RC serisinin tamamı bajaj fabrikalarında üretilir.

Çok yakın zamanda Avrupa’nın birçok ülkesinde bajaj ürünleri de olacaktır. En büyük sorun Euro-4 uyumu sebebi ile idi. Bajaj global karar olarak bundan sonra üreteceği tüm ürünleri Euro-4 normunda üretecektir. Birçok ülkeleri yakın zamanda göreceğiz. Şu anda 72 ülkede satışları var biliyorum.

Yılda 3,8 milyon motosiklet üretimi vardır.

Kaliteli mi kalitesiz mi siz karar veriyorsunuz zaten.

Bajaj'ı çok merak ediyorsanız bajaj global sorularınıza cevap verebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------



değerli fatih bey; bana yazar mısınız? İzmir'e selamlar. Bu sene izmir'de bir aksilik olmaz ise büyük bir festival planımız var.İnşallah bekleriz...

inşallah ekrem abi yeniden bekleriz izmire. benim konu ile özel mesaj attım.sevgiler saygılar.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Motoru bozulan arkadaş Turkiye'den parça sipariş etmesine rağmen parça mı kargolanmamış? Yoksa arkadaş para vermek istemeyip bedava mı istemiş? Anlaşmazlık yaşanan konu tam olarak nedir?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Motoru bozulan arkadaş Turkiye'den parça sipariş etmesine rağmen parça mı kargolanmamış? Yoksa arkadaş para vermek istemeyip bedava mı istemiş? Anlaşmazlık yaşanan konu tam olarak nedir?

para karşılığı değil sponsorluk istemiş reklamınızı yapıyorum demiş
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
babam avrupada pulsarin bozulursa trde kenya yapimi motorun bozulunca ne olacaksa o olmus. normal yani bunlar.

bin avrupali motora o zaman agzindan girip kulagindan ciksinlar. sen hindistana mi gittin de sikayet ediyosun. hindistana git krallar gibi muamele gorursun bu arada.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
babam avrupada pulsarin bozulursa trde kenya yapimi motorun bozulunca ne olacaksa o olmus. normal yani bunlar.

bin avrupali motora o zaman agzindan girip kulagindan ciksinlar. sen hindistana mi gittin de sikayet ediyosun. hindistana git krallar gibi muamele gorursun bu arada.

Delhi ye gitseydi 30.000 rupiye(2 bin tl)Sıfır alt motor bile taktirirdi diyon hee..:flower:

Zira 0 km Abs siz pulsar 99.000 Rupi.(6.600 tl)
Abs li Ns200 111.000 rupi (7.400tl)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Öncelikle Bajaj Avrupa’da KTM ile var. % 47 sahibi olarak ağırlıklı hisse kendisindedir. 125 duke, 200 duke, 250 duke, 390 duke serisi ve RC serisinin tamamı bajaj fabrikalarında üretilir.

Küçük bir düzeltme yapayım. Ortaklık yüzdeleri KTM Industries AG (50.67%), Bajaj Auto International Holdings BV (49%), Public Float (0.33%) şeklindedir. Yani dediğinizden %2 fazla ortaklık payı olmasına rağmen, ağırlıklı hisse kendisinde değildir. Dahası Bajaj fabrikalarında üretilen ürünlerin mühendisliği KTM patentlidir, ve bu ürünün Bajaj fabrikasında üretilmesi, Bajaj markasının da aynı kalitede üretildiği anlamına gelmemektedir.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bajaj tüm modelleri ve KTM RC ve Duke serisinden uzak durun, başka da bir şey söyleme gereği duymuyorum.

Çevremde bir çok Bajaj kullanıcısı var, kronik ve sürpriz problemleri beni hiç şaşırtmıyor. Bizzat şahit oluyorum ve kullanıcısı arkadaşlarımın durumlarına üzülüyorum.

Servis ücretleri de çok fazla.

5 yıldır lider diyorsunuz, hala ilk kronik sorunları devam ediyor.

Tamam Türkiye'de yaşıyoruz eyvallah, her türlü muameleyi hak eden bir topluma sahibiz de bu kadar da olmaz.

Sınıfının lideri diye bahsettiğiniz modeliniz zifiri karanlıkta seyir halinde tamamen elektrik kesiyor, hayatımızla kumar oynuyorsunuz.

Bir Pulsar sahibi olmuş olsaydım eğer Kuralkan'ın ekmeğini çok yerdim.

Geçiniz efendim geçiniz, Çin'li diye bok atılan Lifan CG modeli bile 25000 km tek kuruş masraf çıkartmadan bana Ege kıyılarını gezdirdi karış karış.

2 tane Bajaj fabrikasından çıkmış RC 390 eskitmiş bir kullanıcı olarak yazıyorum bunları, 5000 ve 8500 km'de blok kitlemiş motosikletler bunlar.

Aynı fabrika KTM'e bu muameleyi yapabiliyor ise varın Bajaj'ı siz düşünün.

Büyük vaatler ile geldiniz ama kaderiniz Hyosung'dan farklı olmayacak.

Ekrem Bey lafım size değil, asıl ekmeği yiyenlere.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Genelde Bajaj servis yönünden eleştiriliyor.Belki biz İstanbulda bu konuda daha şanslıyız.Fakat bu servis konusundaki beklentinin tam olarak ne olduğunu da ortaya koymak lazım.BMW kalitesinde servis isteyip merdiven altı usta fiyatı bekliyoruz .Geçen konusu vardı BMW ayna montajına 64 euro fiyat almış çok diyordu.Biz toplum olarak 100bin lira verip aldığımız arabayı bile 2 sene sonunda garantisi bitince hemen özel servise götürüyoruz.
Bajaj motosikletten Japon kalitesi bekliyoruz. Japonların servis kalitesini bekliyoruz ama ucuz olsun istiyoruz.Bu şartlar altında bile iyi iş çıkardıklarını düşünüyorum.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Bajaj servis adabı

1.Motor servise gider
2.Bisikletçiden bozma serviste mağdur olunur
3.Sosyal medya forum ortamına şikayet edilir
4.Ekrem ata devreye girer
5.Kör topal iş halledilir
6.Bajaj çok iyi abi ya


Servisler düzgün olsa hiç yaşanmayacak olaylar.Direk 1 den 6 ya atlanacak.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Aslında herşeyi söylemeye hakkım var. Olabilen engel olsun :)

Kimseye emir cümlesi kullanmaya hakkın yok.Söylediklerin seni bağlar kimseninde umrunda olduğunu sanmıyorum.

Bir kullanıcı sorun ile geldiğinde bunun böyle olduğunu bilmiyormuydun almasaydın demek nekadar yapıcı.Sence yazdıkların soruna dayalımı yoksa kestirip atmakmı.

Dominar var sende.Senin de bu tür sorunkarı yaşamayacağının garantisi yok.Olaki bu yazdıklarını biri sana yazsa idi nekadar olgunca davranırdın.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Kimseye emir cümlesi kullanmaya hakkın yok.Söylediklerin seni bağlar kimseninde umrunda olduğunu sanmıyorum.

Bir kullanıcı sorun ile geldiğinde bunun böyle olduğunu bilmiyormuydun almasaydın demek nekadar yapıcı.Sence yazdıkların soruna dayalımı yoksa kestirip atmakmı.

Dominar var sende.Senin de bu tür sorunkarı yaşamayacağının garantisi yok.Olaki bu yazdıklarını biri sana yazsa idi nekadar olgunca davranırdın.

Belli bir olgunluğa eriştiğimi düşünüyorum. Toplumun her kesiminden her yaş aralığından her tür insanın fikir beyan etmesinin serbest olduğu bir yerde paylaşım yapıyorsam gelecek her cevaba hazır olurum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
İster şehirlerarası ister uluslararası geziyorsan insan servislerin yerini önceden öğrenir, çoğu gezgin bunu yapıyor, acil bir durumda nasıl oradan kurtulucan, nereyi arayacaksın ya da türkiyeden aratacaksın belli olmalı, tam öğrenci işi bir gezi planı olmuş, bunu konuda kusura bakma ama haksızsın...

Motorun 30.000 km de o şekilde bozulması işi kronik değilse onda da kabahat sende, bindiğin motor 2 gün önce piyasaya çıkmadı, değil mi?

Seni gaza getiren bayinin ise Allah belasını versin...

Bu arada bajaj benim gözümde uç kuruşluk ekonomik motordur, ülke içinde gezmek lazım, dünya markası değildir, 10-15000 tl verip de dünyayı gezeceğinizi mi sandınız :) ybr 125 tipi enjeksiyonsuz tam mekanik olan iyi markaların ucuz motorlarını ayrı tutuyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst