Ben bişey yapmadım hocam pulsarın sapmaları öyleymiş benim suçum yok.
Dominarin sapmasıni bilemem.
Ben başkası dedi de demiyorum ben sahsen yaşadım ve gördüm.
Duke 200 le 1.5 sene kuryelik yaptım ve 73bin de sattım.
Şuan super tenere 1200z var istersen gel dominarın benim tenereye göre sapma yapiyo mu yapmiyomu ve son suratini test edebiliriz.
Vay Mustafa abi S.Tenere mi aldın? Hayırlı-uğurlu olsun, kazasız-belasız kullanman dileğiyle...