Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Arkadaş foto filan paylaşın. Ne bileyim bişeyler yapın. Şu Dominar'ları yolda göremiyoruz zaten. Benim Dominar baya bir sükse yapıyor ama :bounce:

Gören bir afallıyor bu nedir? Kaçlık falan die.

Başkan az biraz upgrade´lesen domiyi kenarindan köşesinden Nc ye benzeteceksin..
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Arkadaş foto filan paylaşın. Ne bileyim bişeyler yapın. Şu Dominar'ları yolda göremiyoruz zaten. Benim Dominar baya bir sükse yapıyor ama :bounce:

Gören bir afallıyor bu nedir? Kaçlık falan die.

türkiye genelinde 600 üzeri satmışlar alanya ve gazipaşada benden başka görmedim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ramazan dolayısı ile sineye çekildim ben, bayramdan sonra akarız artık bir yerlere.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Başkan az biraz upgrade´lesen domiyi kenarindan köşesinden Nc ye benzeteceksin..

Benzettim benzetmesine lakin sonra hepsini söktüm. Bana göre hiç yakışmıyor bu motora çanta ile tur camı. Ben çıplak halini daha çok seviyorum. NC elcik kormuası ile gidon yükseltmesi takılı. Daha ne olsun? :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Benzettim benzetmesine lakin sonra hepsini söktüm. Bana göre hiç yakışmıyor bu motora çanta ile tur camı. Ben çıplak halini daha çok seviyorum. NC elcik kormuası ile gidon yükseltmesi takılı. Daha ne olsun? :queen:

Motorun yağ dolum deliginden içeriye 15 beygir daha sallasan dadindan yenmez hatta yağ ile beraber ayri bir yerde çalkalasan Mt7 nin bile eline verir..:flower:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Taze taze foto yoğun istek üzerine :) dumanı üstünde daha yeni girdim kapıdan içeri.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş foto filan paylaşın. Ne bileyim bişeyler yapın. Şu Dominar'ları yolda göremiyoruz zaten. Benim Dominar baya bir sükse yapıyor ama :bounce:

Gören bir afallıyor bu nedir? Kaçlık falan die.


😁😁
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547

Uzaktan Dominar'a da benziyor hea :queen: Hele Tur camı ile birebir ikiz :flower:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Aman Dayıoğlu,

Angry kankanin damarina basma..

Almayacağım vazgeçtim MT-07 falan. Dominar'ım ile saatte 145 ile giderken rüzgarın oğlu, heyt bea die kendimi gazlıyorum. Çok fena 115hp olarak görüyorum şuan makinemi :bounce:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Taze taze foto yoğun istek üzerine :) dumanı üstünde daha yeni girdim kapıdan içeri.
[url]https://i.hizliresim.com/X6Bl6j.jpg[/url]

Norton hocam. Bak Gp kompozitin elcik korumalarından taktır. Hem güzel duruyor hemde elleri iyi koruyor. Aklında bulunsun. Benim makinede var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

sırf sen beğenmedin diye sabah metal ön siperliği takıyorum bak 😁

[url]https://i.resimyukle.xyz/aNdyCL.jpg[/url]

Tüp takılmak istenen Ferrari'yi geri çağıran fabrika gibi senin MT'yi de Yamaha geri çağıracak. Bak demedi deme :queen:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Yalan yok bende dominara benzettim.Baktım Boldpilotmuş.Bu adam ne zaman dominar almış demeden edemedim.Angrpowerın mesajına ayıktım.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
c9b06ae987.jpeg


ba7bc0016f.jpeg


e9ccd9be1f.jpeg



Hadi bende resim atayım. Bide bu lastiklerim mi bitmiş benim? Rengi falan attı bu lastiklerin çamaşır suyuna bulanmış gibi :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalan yok bende dominara benzettim.Baktım Boldpilotmuş.Bu adam ne zaman dominar almış demeden edemedim.Angrpowerın mesajına ayıktım.
Bu hafta 2 tane Dominar test ettim ama inazuma f aldık. Bence gayet güzel motosiklet, kronik sorunuda yoksa tam bi fiyat performans ürünü ama bizim baktıklarımız hoşumuza gitmedi düşmüş kalkmışlar.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bu hafta 2 tane Dominar test ettim ama inazuma f aldık. Bence gayet güzel motosiklet, kronik sorunuda yoksa tam bi fiyat performans ürünü ama bizim baktıklarımız hoşumuza gitmedi düşmüş kalkmışlar.

Keşke temiz bulsaydınızda dominar alsaydınız.Dominar ona bakarak daha ciğerli motor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim lastikleri değiştirmem elzem oldu. Lastik ne önerirsiniz? Bu Bajaj'ın saçma lastik ebatlarından dolayı fazla da seçenek yok. Oynasak mı ki acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

C3cO96


QJ8G56


NMJb2a


KCAU54


Lastikten anlayan adam arıyorum. Bu lastikler bitik mi? 6500km lik lastik bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

https://resimyukle.xyz/resim/KCAU54
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bitik gibi durmuyor pek diş derinliğini ölçtünüz mü? Lastikte düzleşme var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst