Arkadaş foto filan paylaşın. Ne bileyim bişeyler yapın. Şu Dominar'ları yolda göremiyoruz zaten. Benim Dominar baya bir sükse yapıyor ama :bounce:
Gören bir afallıyor bu nedir? Kaçlık falan die.
Başkan az biraz upgrade´lesen domiyi kenarindan köşesinden Nc ye benzeteceksin..



