- Katılım
- 24 May 2018
- Mesajlar
- 6
Arkadaşlar 2014 model 38bin km'de cbr250 aldım. Yağını değiştrdim, hava filtresi ve yağ filtresi temizlendi. Zincir durumu da iyi. Ancak viteslerle alakalı sorum olacak. İlk motosikletim olduğu için bilmediğim şeyler olabilir aydınlatın lütfen. Motor ilk çalıştığında vitesler şıkır şıkır geçiyor ama ısındıktan sonra (özellikle fan açtıktan sonra) vites geçişleri küçültürken zorlanıyor. Yanlış yaptığım bir şey olabilir mi ya da şanzımanda bir problem mi vardır? Teşekkürler şimdiden