- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
Arkadaşlar merhaba bende cbr 250r 2016 kullanıcısıyım sizlere bir sorum olacaktı. Ben okul nedeniyle cok kullanmıyorum motorumu ve kışları genelde yatırıyorum şimdi ben eylül de yağ değişimi yaptım 8 bin km de şimdi motorum 10 bin km ye yaklaşıyor. Yağı ne zaman değiştirmeliyim normal periyodik bakımda 4000 km de bir diyorlar bu süre bana biraz fazla gibi geliyor. Aslındaa merak ettiğim şey eylül ayında koydugum yağ durumu ne olmuştur herhangi bir sıkıntı yaratır mı bana?
bi sıkıntı olmaz hocam devam edin.
