Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2017
Mesajlar
3
Öncelikle herkese merhaba,
Allah kısmet ederse 30 yaşından sonra, 3 aylık 200NS maceramdan sonra ikinci el CBR250R alma arifesindeyim. Ama ankarada gösterecek usta bulamıyorum.
Netten aradım ama exper yapacak usta bulamadım. Motoru gösterebileceğim tavsiye edeceğiniz yer-usta var mı?
Yada kendimde nelere bakmalıyım kronik durumları varmı?
Şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Öncelikle herkese merhaba,
Allah kısmet ederse 30 yaşından sonra, 3 aylık 200NS maceramdan sonra ikinci el CBR250R alma arifesindeyim. Ama ankarada gösterecek usta bulamıyorum.
Netten aradım ama exper yapacak usta bulamadım. Motoru gösterebileceğim tavsiye edeceğiniz yer-usta var mı?
Yada kendimde nelere bakmalıyım kronik durumları varmı?
Şimdiden teşekkürler...

honda servisleri genellikle expertiz yapıyor hocam...
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Sakin kullanım 3.5 lt.
Agrasif kullanım ne kadar hocam ?

Yedek parçada bu sınıftaki en uygun motorlardan biri bence. Yakıt da son 2000 km büyük çoğunluğu şehir içi kullanım ortalamam 3.4

Araba konusunda kendime heyecan aradım ve bilinenleri hiçe sayıp bir işe kalkıştım şuan üzgünüm o yüzden artık doğru olanı bilip uygulayacağım
Arabam satıldığında direk CBR250R almaya karar verdim
Kullanım nasıl hocam ben nadir sakin kullanıyorum
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
250cc motosiklet agresif sakin pek olmaz ama benim bütçem kısıtlı, fazla sıkıştırmak istemiyorum hem yakıt tüketimi hemde zarar vermek istemiyorum motora.

Tahminim 4 litre civarı olur.

Sorunsuz motosiklet ama oda var, sağlam kerata.
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Beyler siz ne güzel şeyler yazıyorsunuz elleriniz dert görmesin hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum:)
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Karma kullanım. Hep yedeğe düşene kadar khllanır fullerim. Son 5 depo fulleme Ölçümüme göre ortalama 3.7 lt
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Yedekten kastım(dil alışkanlığı) benzin göstergesi tek çizgi yanıp sönmeye başladığı an.
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhaba bende cbr 250r 2016 kullanıcısıyım sizlere bir sorum olacaktı. Ben okul nedeniyle cok kullanmıyorum motorumu ve kışları genelde yatırıyorum şimdi ben eylül de yağ değişimi yaptım 8 bin km de şimdi motorum 10 bin km ye yaklaşıyor. Yağı ne zaman değiştirmeliyim normal periyodik bakımda 4000 km de bir diyorlar bu süre bana biraz fazla gibi geliyor. Aslındaa merak ettiğim şey eylül ayında koydugum yağ durumu ne olmuştur herhangi bir sıkıntı yaratır mı bana?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst