- Katılım
- 15 May 2016
- Mesajlar
- 1,960
Ne günler gelmiş geçmiş hey hey
402s, hindistanda 400k inr fiyata - 6100 usd ye tekabül ediyor - satılıyor. o da yaklaşık 24k lira ya denk.
yalnız eğer motor çin üretimiyse, hindistan çine daha yakın olduğu için navlun masrafı düşük. Bir de Hindistan'daki vergiler kesin bizden daha düşük olacağı için - vergi konusunu bilmiyorum ama herhangi bir ülkenin bizden daha düşük araç vergisi ödediğine inanamam - bizde 28+ bir fiyata satılır tahminim.
eğer antepte montajlanırsa o zaman teşviklerle filan daha uyguna gelebilir.
Bir de Benelli'nin servislerini merak ediyorum, bilgisi olan var mı acaba?. SL200 montajlayan firma benelli servislerini ayarlıyorsa durum kötü çünkü.
Ben honda ve yamaha ile beneliyi kıyaslayarak bunları söylüyorum.Yoksa Mondial ve kuba alacağıma benelli alırım orası ayrı
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Benelli 402S beğendim bende fiyatı ne olur acaba 17-18 e verirlermi ki ?
bu bilgi için yurt dışından link alabilirmiyim?
Uzun zaman oldu linki bulmaya çalışacağım. Haber başlığı altında değildi telefondan arattığım da bulamadım. Ancak bu bilgiyi servis ve mağaza sahibi birinden de teyit etmiştim.
Yanlış hatırlamıyorsam tnt600, 899, 1130 blokları İtalya idi. Bn251 ise Çin olması lazım.
Benelli'nin eskiden beri yüksek hacimli motorları var. Örneğin TNT 899, 1130, Tornado 900, Tre K 1130 Amazonas.
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.
abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.
barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde
mağazaları geç, benim motora da macar malı diyorlardı, sıfır aldığım için belgelerinde çin malı olduğunu yıllar önce foruma tarayıp koymuştum...
ayrıca saydığın modeller güncel modeller mi? bak internet linki aşağıda
http://www.benelli-keeway.com/website/index.php?page=productlist&lang=EN
orada dediğin modeller yok ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.
abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.
barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.
abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.
barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde
24.000 km deyim.