limonçello sport çok şekil de üstündeki lastiği anlamadım (angel gt değil). Uyguna getirsin, kaliteli olsun, servisi olsun herkes binsin. Amin
Desen itibariyle Pirelli Diablo Rosso 3.
Ama Direlli Biablo Rocco 3 de olabilir tabii.
limonçello sport çok şekil de üstündeki lastiği anlamadım (angel gt değil). Uyguna getirsin, kaliteli olsun, servisi olsun herkes binsin. Amin
hepsi çok güzel. çok şaşırdım :sunny: 402 ye bayıldım, deposu biraz daha rigid olsa tam street fighter tadında :cat: hatta biraz da ducati diaveli andırıyor.
fiyatları konusunda bilgi var mı acaba?
402S modelinin ayak peglerinin yeri gerçekten çok ilginç. Pegler olması gerekenden çok daha önde. Chopper tarzı bir oturuş sunacak gibi.
Tasarımlar şahane. Bakalım bu modeller bizim ülkeye gelecek mi? Gelirse fiyatları neler olacak, zamanla göreceğiz.
bi ktm bi de benelliyi lastik konusunda takdir ediyorum.
ucuz modellere bile kaliteli lastik koyuyolar.
Benelli Bey Leoncinoma dokunma!
Bu sport olanı pek beğenmedim klasik haki renk çok daha güzel umarım o haliyle gelir...
hepsi çok güzel. çok şaşırdım :sunny: 402 ye bayıldım, deposu biraz daha rigid olsa tam street fighter tadında :cat: hatta biraz da ducati diaveli andırıyor.
fiyatları konusunda bilgi var mı acaba?
Tnt25 ve Tnt250'nin lastikleri buz pateni yapmak için çok kaliteliydi, asfaltla araları yoktu pek.