2018 Benelli Yeni Modelleri ( Benelli Bey ne yapıyorsunuz ? )

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
171
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ülkemizde 125 cc motorun bile fiyatı 18-20 bin olmuşken motor hayali kuruyoruzya :D iyi insanlarız ama 250 cc motorlar bile 25-30 arası olmuşken he bide yıl sonundaki eklenez ZAM kısacı Zamımıza koydu devlet
 
Katılım
28 Şub 2016
Mesajlar
15
Bu modellerde artçılar hiç düşünülmemiş. Eksik tarafları bu bence. Yoksa hepsi güzel. Alternatiflerin artması iyi olur ama hepsinin geleceğine de pek ihtimal vermiyorum. Arkadaşların söylediği gibi görsellik ve kalite iyi biryerde ama servislere önem vermek zorunda olduğunu anlaması lazım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu bu benelli çin malı değil mi ? Ne benelli benelli deyip duruyorsunuz anlamadım.TÜrkiyede mi üretilecek ? Fiyatı mı ucuz olacak ? Bilen birisi anlatsında anlayım yaw.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsi tabiki harika çünkü hepsi çalıntı.diavel var monster var moto guzzi nin bir modelinden alıntılar vs var.bu tarz motorlara dünya para vermek istemeyen çoğu kişinin tercihi olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tasarımları Ducati mi yaptı , bu nedir yav
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yahu bu benelli çin malı değil mi ? Ne benelli benelli deyip duruyorsunuz anlamadım.TÜrkiyede mi üretilecek ? Fiyatı mı ucuz olacak ? Bilen birisi anlatsında anlayım yaw.

Bazı modelleri Çin'de üretiliyor. Kimi modelin motor bloğu İtalya'da üretilip Çin'de motosikletlere montajlanıyor.
Kalite olarak da gayet üst seviyede. Özellikle 250cc kategorisinde tnt250 piyasada japon diye gezinen motorlar ile karşılaştırınca, insan japon diye fahiş fiyata satılan modellere verilen paraya üzülüyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazı modelleri Çin'de üretiliyor. Kimi modelin motor bloğu İtalya'da üretilip Çin'de motosikletlere montajlanıyor.
Kalite olarak da gayet üst seviyede. Özellikle 250cc kategorisinde tnt250 piyasada japon diye gezinen motorlar ile karşılaştırınca, insan japon diye fahiş fiyata satılan modellere verilen paraya üzülüyor.

O zaman satın japon motosikletlerinizi bunu alın.Hatta 250cc cruiseri varsa bende alam :)
 
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Yahu bu benelli çin malı değil mi ? Ne benelli benelli deyip duruyorsunuz anlamadım.TÜrkiyede mi üretilecek ? Fiyatı mı ucuz olacak ? Bilen birisi anlatsında anlayım yaw.

Az arastirsan insani kanser etmesen boyle bilgisiz ve sacma sorularla?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
O zaman satın japon motosikletlerinizi bunu alın.Hatta 250cc cruiseri varsa bende alam :)

Aldım bile :) Kimse ile uğraşmak istemiyorum o yüzden marka söylemeyeceğim. 1 yaşında pas kusan japon 250cc motosikletten geçtim. Uzun süredir (2008 krizi) düşük hacimli motorlarda Japon markalar maliyet, kâr marjı ıvır zıvır yüzünden eski kaliteleri duruşları yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Az arastirsan insani kanser etmesen boyle bilgisiz ve sacma sorularla?

Araştırıyoruz ya işte ansiklopediye mi bakıyım ? YasinC kardeşimi örnek alın örnek bilgilendiriyor sizin gibi hemen niye bilmiyosun diye azarlamıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2013
Mesajlar
252
Motosikleti
KTM 390 ADVENTURE
Araştırıyoruz ya işte ansiklopediye mi bakıyım ? YasinC kardeşimi örnek alın örnek bilgilendiriyor sizin gibi hemen niye bilmiyosun diye azarlamıyor.

Kardesim kızdıgım bilmemen degil bunda bir ayip yok.Kizdıgım bilmedigin konu hakkında kafa'dan fikirler atman.
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
Motorların şekilleri güzel ben direk benzetmişlerdir diye düşünürken adamlar tasarımı direk yapan firmaya para vermişler.
Benim çinli algima göre fazlasiyla emek ve para vermişler.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ya arkadaşlar Japon da Japon diye konuşanlarla tartışmaya girmeyiniz. Zamanla öğrenecekler. Hani Japonlar neden zam yapıyorlar diye merak ediyoruz ya işte sebebi bu arkadaşlar oluyor. Diğer bazı arkadaşlarsa hayallerde yaşıyorlar. 18 bin TL 'ye 400 cc motor mu olur ? Üstelik de yeni çıkmış bir motor. Benelli'nin TNT 250'si bile 18 bin'lere gelecek, sizin 250 cc üzerine %37 ÖTV olduğundan haberiniz yok galiba. Gelirse 400 cc motorların en ucuzu 25 bin olur.

Modeller görüntü olarak gerçekten güzeller de artık bakıyorum artçıyı düşünen model kalmamış. Dünyada herkes sap geziyor sanıyor olmalılar. Biz eşimizle çocuğumuzla binmek için bunların hangisini alalım ? Suzuki şu Inazuma'yı biraz elden geçirip 400-500 cc yapsın, sırf bu sebepten piyasanın kralı olur. Biz motorları gezmek için mi alıyoruz yoksa kafenin önünde sergilemek için mi ? Umarım bir TNT502 çıkarma planları vardır. Ya da TRK252...

Bu arada Imperiale 400'ü kimse konuşmamış. Tek silindir 400 cc yapmışlar. Diğerlerinden farklı bir bloğu var.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olmazsa almak isteyenler alın kullanın benelliyi memnum kalırsanız bende alırım abiler :cherry:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Olmazsa almak isteyenler alın kullanın benelliyi memnum kalırsanız bende alırım abiler :cherry:

siz benelli ürünlerini çıplak gözle gördünüz mü? ben Fuar'da ilk geldiğinde görmüştüm, tnt250 görmüştüm, çok farklıydı, sym wolf 250 ile görünen parça kalitesi aynıydı, ortalamanın üzerindeydi, şu an tnt25'de yakınanlar var ama tnt250 çok iyi galiba, bende aynı fabrikanın ürününü kullanıyorum, fiyat performansı gayet iyi, cfmoto gibi bu firmada artık yüksek cc işlerine girdi ...

kadırganın f650 çakmasını da görmüştüm ve buraya parçalarının anormal kalitesiz durduğunu, göstergelerin motorun değerini düşürdüğünü yazmıştım, motor sonuç olarak satılmamıştı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benelli markasi icin net bir sey soyleyemeyecegim, cunku birebir gorup kullanmis degilim. Ama fuardaki Benelli gibi cok guzel gorunen Cin orjinli bazi firmalar, ayni luks Avrupa motosikletleri gorunumunde motosikletleri cok daha uygun fiyata sunuyorlar. Motorlari cok kucuk degil, uretim kaliteleri de kotu degildir. Gel gelelim size ayni motosikleti daha uygun fiyata sundugu illuzyonuna da kapilmayin.

Zaten agirlik direk durumu belli ediyor. Avrupali firma bilgisayar simulasyonlariyla sasiye gelecek stresi hesaplayip kocaman motosiklete bisiklet agirliginda celik sase uretiyor, robota kaynak yaptirip. Boru duz degil, oval. Dahasi kalinligi da homojen degil. Ortasi ince, uclari kalin. Velhasil birbirine cok yakin gorunen kirmizi boyali iki sasenin biri $$$'a mal oluyor, digeri ise $'a... Motosikletlerin biri digerinden sadece daha hafif ve saglam degil, cok daha iyi suruse sahip oluyor. Cunku mesele sadece agirlik ta degil; saseye optimum esnekligi vermek icin saatlerce profesyonel yariscilari pistte calistirip rafine ediyor dizayni adam. Ki zaten yillardan beridir bu isi yaptiklari icin birikmis ARGE, yani "know how" var adamlarda.

Velhasil mesele biraz karisik... Cinli firma Ducati'den daha iyi motosikleti daha uygun fiyata uretebilecek olsa bir dakika niye beklesin? En azindan Ducati'den daha sorunsuz ve dayanikli olacagi kesin gibi :)

Yaglayip ballayip son anda nasi ters kose geydirdim ama Ducati'ye :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
siz benelli ürünlerini çıplak gözle gördünüz mü? ben Fuar'da ilk geldiğinde görmüştüm, tnt250 görmüştüm, çok farklıydı, sym wolf 250 ile görünen parça kalitesi aynıydı, ortalamanın üzerindeydi, şu an tnt25'de yakınanlar var ama tnt250 çok iyi galiba, bende aynı fabrikanın ürününü kullanıyorum, fiyat performansı gayet iyi, cfmoto gibi bu firmada artık yüksek cc işlerine girdi ...

kadırganın f650 çakmasını da görmüştüm ve buraya parçalarının anormal kalitesiz durduğunu, göstergelerin motorun değerini düşürdüğünü yazmıştım, motor sonuç olarak satılmamıştı...

Benelli'nin eskiden beri yüksek hacimli motorları var. Örneğin TNT 899, 1130, Tornado 900, Tre K 1130 Amazonas.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz benelli ürünlerini çıplak gözle gördünüz mü? ben Fuar'da ilk geldiğinde görmüştüm, tnt250 görmüştüm, çok farklıydı, sym wolf 250 ile görünen parça kalitesi aynıydı, ortalamanın üzerindeydi, şu an tnt25'de yakınanlar var ama tnt250 çok iyi galiba, bende aynı fabrikanın ürününü kullanıyorum, fiyat performansı gayet iyi, cfmoto gibi bu firmada artık yüksek cc işlerine girdi ...

kadırganın f650 çakmasını da görmüştüm ve buraya parçalarının anormal kalitesiz durduğunu, göstergelerin motorun değerini düşürdüğünü yazmıştım, motor sonuç olarak satılmamıştı...

Yaşadığım yerde değilde videolarda resimlerde gördüm çok güzel tamam.Ama seko abinin de dediği gibi japon malını o fiyatlara vermezler bencede.İnşaallah yanlış düşünürümde benelli satış rekorları kırar japonu bile geçer...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst