2018 Benelli Yeni Modelleri ( Benelli Bey ne yapıyorsunuz ? )

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bn 125 modeli 2018'de satışa sunulacakmış.

10-11 hp,11 nm tork,enjeksiyon,hava soğutma,ön arka disk,dijital gösterge gibi detayları var.

6-7 bin bandından gelse de şımaran Honda,Yamaha'nın satışlarını baltalasa.

F/P commuterı kalmadı gibi birşey artık şu fiyatlarla...
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
20
302r ve tnt 300 nisan gibi kesin olarak geleceğini söydiler diğerlerini bilmiyorum
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Fuardan bugün döndüm, Benelli standı inanılmaz ilgi gördü, yeni motorlar beni de çok etkiledi açıkcası. Hele ki 752S modeli yok mu inanılmaz güzel duruyordu. 752S modelini getirirlerse kesinlikle ilgilenenlerden biri olacağım.

Fotoğraflar, videolar ve detaylar istiyoruz :)
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
302r ve tnt 300 nisan gibi kesin olarak geleceğini söydiler diğerlerini bilmiyorum

valla tnt300 hakkında hiç iyi şeyler okumuyorum ne hikmetse.aşağıdaki ciddi sıkıntının dışında marş rölesi (marş röle garantiden değişmiş) ve arka disk ile ilgili bazı yazılarda okudum.arka balataların erkenden bitmesi ve diskin çatlaması ile sonlanmış ama garantiden değişmiş vs.burada hemen servis değişirmi yoksa kullanıcı hatasımı der bilemem..bence acele edilmemeli benelli konusunda. hali hazırda trk 500 yollarda, kullanıcı paylaşımlarını takip edip en azından 500 lük incelenmeli. servisi tüm benelliler için kriter olur. benim aklım leoncinoda ama alıp motordan soğutacak sorun yaşatacaksa ciddi sıkıntı. zaten malum motorcu adam hep ezilir, git hakkını ara gibi bir durumda kalırız.. paramızla birde rezil olmayalım. tekeriniz düz bassın. bu arada benelli nin modelleri ciddi manada görsel olarak adamı kaşındırıyor fakat sabırlı olmalı bence.

http://www.benelliforum.com/forum/general-benelli-discussion/17000-bn302-tnt300-quality-concerns.html
https://club.autohome.com.cn/bbs/thread-o-200063-38057717-1.html
http://www.motorfans.com.cn/thread-17968905-1-1.html

marş röle ve disk yazısını buldum, ekliyorum
https://binillive.wordpress.com/2017/05/19/long-term-ownership-review-benelli-tnt-300-24000km/
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
valla tnt300 hakkında hiç iyi şeyler okumuyorum ne hikmetse.aşağıdaki ciddi sıkıntının dışında marş rölesi (marş röle garantiden değişmiş) ve arka disk ile ilgili bazı yazılarda okudum.arka balataların erkenden bitmesi ve diskin çatlaması ile sonlanmış ama garantiden değişmiş vs.burada hemen servis değişirmi yoksa kullanıcı hatasımı der bilemem..bence acele edilmemeli benelli konusunda. hali hazırda trk 500 yollarda, kullanıcı paylaşımlarını takip edip en azından 500 lük incelenmeli. servisi tüm benelliler için kriter olur. benim aklım leoncinoda ama alıp motordan soğutacak sorun yaşatacaksa ciddi sıkıntı. zaten malum motorcu adam hep ezilir, git hakkını ara gibi bir durumda kalırız.. paramızla birde rezil olmayalım. tekeriniz düz bassın. bu arada benelli nin modelleri ciddi manada görsel olarak adamı kaşındırıyor fakat sabırlı olmalı bence.

http://www.benelliforum.com/forum/general-benelli-discussion/17000-bn302-tnt300-quality-concerns.html
https://club.autohome.com.cn/bbs/thread-o-200063-38057717-1.html
http://www.motorfans.com.cn/thread-17968905-1-1.html

marş röle ve disk yazısını buldum, ekliyorum
https://binillive.wordpress.com/2017/05/19/long-term-ownership-review-benelli-tnt-300-24000km/


Bu konuları önceden okumuştum. 2015 modellerde olmuş bu sıkıntılar. 2016'da bu sorunlar hiç gözlenmedi. Egzoz boru çıkışlarından 2015 ve 2016 modeller direk anlaşılıyor. 2015 modellerin selesi de daha sert 2016'ya göre elle yokladığınız da direk anlarsınız.

2015 model
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21766582_1572587682762213_1042973857835762324_n.jpg?oh=2055df874fab053ccb7d36a62beae945&oe=5AAB062B

2016 model
https://www.motorcular.com/files/1000x1000_484d9abadd80bb22ae7502752258fc01.jpg

Arka balatanın öne göre çabuk bitmesi gibi şikayet saçma olur. Kullanan kişiye göre değişir. Leoncino modeli ise bir tane var Ankara'da ancak sahibi yazıp çizmiyor sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Fuardan bugün döndüm, Benelli standı inanılmaz ilgi gördü, yeni motorlar beni de çok etkiledi açıkcası. Hele ki 752S modeli yok mu inanılmaz güzel duruyordu. 752S modelini getirirlerse kesinlikle ilgilenenlerden biri olacağım.

Eicma nın milano da düzenlediği fuaramı katıldınız ?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Her şey iyi güzel de. Bu radyatör ne böyle. Yan yattı, boku yedi, bırak git.
Güzel dizaynlar, ama bir tarafından falso veriyor.
250 lik yeni motorların da eksozları bi tuhaf. Biraz eğ, bük. Yap bir şeyler, direk gibi bırakmış.

Benelli-752S-001.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Katılıyorum BN251 ( TNT 25 ) bloğu ile yaptıkları TRK 250 ve Leoncino 250 de egzozlar çok eğreti duruyor. Mide bulandırıyor. Belki son halleri değildir.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
şu leoncino nasıl iştah kabartıyor öyle yaa,ne kadar da alımlı
yalnız doların 4lira olduğu bir zamanda(fuara kadar 4.5lira olur bu)değil 3 liraya 5 köfte,5 liraya 2 köfte bile vermezler.çok ters zaman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benellinin sitesinde benelli tnt250 ve benelli tnt25 yok kaldırılmış:cyclopsan
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.

abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.

barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde

TNT 25 ile 12 000 km'deyim. Bir ara motor blogundan bir şıkırtı sesi geldi. servis motoru anteb'e gönderdi. Blok garantiden komple sıfırlandı. şimdi motorum bir daha başka güzel. Dediklerin sınırlı bir kaç kişi için geçerli olabilir.... BUndasn sonra alırsam yyine Benelli...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst