2018 Benelli Yeni Modelleri ( Benelli Bey ne yapıyorsunuz ? )

Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Benelli fiyatına göre uygun motorlar üretiyor. TNT 25 ile Duke 200 aynı sınıfta aradaki fiyat farkı insana daha cazip geliyor. Malum ülkenin durumu belli. F/P ürünü bu fiyata bu kadar giden bir motor yok çünkü :)
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
402s, hindistanda 400k inr fiyata - 6100 usd ye tekabül ediyor - satılıyor. o da yaklaşık 24k lira ya denk.

yalnız eğer motor çin üretimiyse, hindistan çine daha yakın olduğu için navlun masrafı düşük. Bir de Hindistan'daki vergiler kesin bizden daha düşük olacağı için - vergi konusunu bilmiyorum ama herhangi bir ülkenin bizden daha düşük araç vergisi ödediğine inanamam - bizde 28+ bir fiyata satılır tahminim.

eğer antepte montajlanırsa o zaman teşviklerle filan daha uyguna gelebilir.

Bir de Benelli'nin servislerini merak ediyorum, bilgisi olan var mı acaba?. SL200 montajlayan firma benelli servislerini ayarlıyorsa durum kötü çünkü.

edit: kuba superlight hindistan fiyatı 2000 usd, türkiye fiyatı 2250 usd. bizim fiyatımız %12.5 yüksek. Aynı ilişki devam ederse 27k civarında satılabilir. tabii kur rabia yaparsa o başka
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
402s, hindistanda 400k inr fiyata - 6100 usd ye tekabül ediyor - satılıyor. o da yaklaşık 24k lira ya denk.

yalnız eğer motor çin üretimiyse, hindistan çine daha yakın olduğu için navlun masrafı düşük. Bir de Hindistan'daki vergiler kesin bizden daha düşük olacağı için - vergi konusunu bilmiyorum ama herhangi bir ülkenin bizden daha düşük araç vergisi ödediğine inanamam - bizde 28+ bir fiyata satılır tahminim.

eğer antepte montajlanırsa o zaman teşviklerle filan daha uyguna gelebilir.

Bir de Benelli'nin servislerini merak ediyorum, bilgisi olan var mı acaba?. SL200 montajlayan firma benelli servislerini ayarlıyorsa durum kötü çünkü.

İstanbul, İzmir ve Ankara da ki servislerden kullanıcılar memnun. Ben İstanbul' da Vale Moto ya gidiyorum. Zaten en iyi Benelli Servisi orası. Mehmet Usta meşhurdur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben honda ve yamaha ile beneliyi kıyaslayarak bunları söylüyorum.Yoksa Mondial ve kuba alacağıma benelli alırım orası ayrı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Benelli 402S beğendim bende fiyatı ne olur acaba 17-18 e verirlermi ki ?
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
Ben honda ve yamaha ile beneliyi kıyaslayarak bunları söylüyorum.Yoksa Mondial ve kuba alacağıma benelli alırım orası ayrı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------

Benelli 402S beğendim bende fiyatı ne olur acaba 17-18 e verirlermi ki ?

verseler sanki alcan ya :)
 
Katılım
28 Eki 2017
Mesajlar
42
7 ay gibi bir sürede Tnt25(did you mean: BN251) ile 16bin km'yi deviren birisi olarak tık demedi motor açıkcası. Ben haziran2016'da Benelli'mi aldığımda "megelli mi ha?" diyen insanlar vardı hali hazırda. bugünlerde ise işler değişmiş durumda. motoetkinlikte bile bir yazı yazmıştım Tnt25 hakkında. yavaş yavaş öğrendik benelliyi. ancak o da fiyat furyasına kapıldı ne yazık ki. Ben motorumu alırken sıfırı 9800 tl fiyat bandındaydı şimdilerde 13'ü buluyor. Bu gidişata bakarsak, ki adamlara bu fiyat ne diye kızmak yerinde olmayacaktır bence çünkü iteleyenler başkası, kendisi yine bir fiyat artışı ile gelecektir diye düşünüyorum. yapacak bir şey var mı? maalesef. Modeller ateş ediyor o ayrı. Küçük bir nüans daha, boyaları her zaman farklı oluyor Türkiye modellerinin :D
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
bu bilgi için yurt dışından link alabilirmiyim?

Uzun zaman oldu linki bulmaya çalışacağım. Haber başlığı altında değildi telefondan arattığım da bulamadım. Ancak bu bilgiyi servis ve mağaza sahibi birinden de teyit etmiştim.
Yanlış hatırlamıyorsam tnt600, 899, 1130 blokları İtalya idi. Bn251 ise Çin olması lazım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Uzun zaman oldu linki bulmaya çalışacağım. Haber başlığı altında değildi telefondan arattığım da bulamadım. Ancak bu bilgiyi servis ve mağaza sahibi birinden de teyit etmiştim.
Yanlış hatırlamıyorsam tnt600, 899, 1130 blokları İtalya idi. Bn251 ise Çin olması lazım.

mağazaları geç, benim motora da macar malı diyorlardı, sıfır aldığım için belgelerinde çin malı olduğunu yıllar önce foruma tarayıp koymuştum...

ayrıca saydığın modeller güncel modeller mi? bak internet linki aşağıda

http://www.benelli-keeway.com/website/index.php?page=productlist&lang=EN

orada dediğin modeller yok ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Benelli'nin eskiden beri yüksek hacimli motorları var. Örneğin TNT 899, 1130, Tornado 900, Tre K 1130 Amazonas.

onlar safkan italyan olduğu zamanlara mı ait? bak yeni link bu http://www.benelli-keeway.com/website/index.php?lang=EN

Since Benelli joined the Qianjiang Keeway family in 2005, the passion, spirit, and technology of this more than 100-year-old Italian motorcycle brand has been pumped into Keeway. After 6 years ofpreparation, in order to provide more advanced and higher added value products for our global partners and consumers, Keeway is now introducing the concept of "Engineered by Benelli". This new concept will be implemented not only in design, but also applied in R&D, tuning, testing and production. We look forward to the exciting progress of this engineering concept and positive response from our customers.

çakma site mi anlayamadım:) benim motorda yok, trk502 de yok :)

In these few years, Benelli & Keeway motorcycle has already strongly entered into many countries in Southeast Asia, we have assembly factories in Thailand, Malaysia & Indonesia, and we have distributors in Singapore, Philippines & Vietnam. Recently, Nengshu & Ranqun Motors has been appointed as a distributor for the Cambodia market, our aim is to offer a beautiful design, high end quality, premium service of a European Brand Motorcycle with a reasonable pricing to our young consumers.

Çin'de montaj fabrikası yok görünüyor yazıya göre:) üretim neresi acaba :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
Yine birçok arkadaş bilmeden benelli eleştirisi yapmış ben tnt250 kullanıcısıyım çok şükür taş gibi bi motor tek eksiği cordial lastiği konuyu çok uzatmayacağım isteyenler tnt250 adına açılmış yazıyı okuyabilirler,
402 s bayıldım ama türkiyeye geleceğini düşünmüyorum vergi dilimine girdiğinden dolayı gelse bile 20-30 bin arasında olur o fiyata da kimse almaz diye düşünüyorum
Tasarım mükemmel olmuş bence artçıyı düşünmememişler evet ama diavel da da düşünmemişler onunda fiyatı 60-70bin lira 400cc bir motora göre 39bg bana yine düşük geldi makinanın sesi yine muhteşem olacak gibi ama gidişi yine ağır kalacak bence
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.

abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.

barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşte ben bu yüzden motosiklet alamadım birileri çok iyi dedi birileri çok kötü.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.

abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.

barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde

24.000 km deyim.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Ben absi olan ve alabileceğim motosikletlere bakıyorum ve seçeneklerim çok az. Bu seçenekler içinde de ss veya naked olmayan bir seçenekte yok. "Benelli çok kaliteli, japon almaya gerek yok.." asla demedim. Bir japon ve japon kültürü hayranı olarak forumda ki bir çok arkadaştan daha fazla fanatiklik yapabilirim bu konularda fakat gel gör ki konu Türkiye de motosiklet sahibi olmaya gelince işler değişiyor.:silent:

Şu anda ducati scrambler sixty2 :queen: alamayacağıma göre, bana ve keseme uyan model arayışımda beğenimi kazanan bu markanın modelleri oldu. O yüzden tercihimdir ama japon alırım diyene de sözüm yok, onun tercihidir.:king:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
mağazaları geç, benim motora da macar malı diyorlardı, sıfır aldığım için belgelerinde çin malı olduğunu yıllar önce foruma tarayıp koymuştum...

ayrıca saydığın modeller güncel modeller mi? bak internet linki aşağıda

http://www.benelli-keeway.com/website/index.php?page=productlist&lang=EN

orada dediğin modeller yok ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



Mağazada bilgiyi teyit ettiğimi yazdım. TNT600 verdiğiniz linkte BN600 diye geçen model sayfada ne hikmetse 899, 1130. Aylar önce gördüğüm bir bilgi. Baktığımda bulamadım şuan. Saydığım motorlar zaten Keeway ortaklığı başlamadan önce yapılan motorlar. Benim için Çinli, İtalyan fark etmez kalitesi, mühendisliği zaten ortada.
Verdiğiniz sayfada 899, 1130 yok nedense. Ayrıca Leoncino'nun Pesaro'daki fabrikanın test alanın da test videoları var İnternette bulabilirsiniz.

İtalya sayfası üzerinden mail atarsanız gerekli bilgiyi belki verirler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.

abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.

barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde

İşkembeden sallamak ne güzel :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu kadar övgü övgü herkes üst üste ironi yapıyor falan zannettim ama hepiniz ciddisiniz. çinli'lerin en iyi yaptığı iş bu değil mi zaten görüntü taklidi ve boş teknoloji. birazcık benelli yorumlarını kullanıcı deneyimlerini okuyun arkadaşlar. herkesin görünüşüne aldanıp aldığı ve 5-6 bin km'lerde elden çıkarmaya düşündüğü markadan bahsediyoruz. zamanınız varsa malum sitedeki 2. el ilanlarına bi bakın. ha alıp garajınıza koyup ne güzel be diye bi sigara yakacaksanız koşun bayilere.

abd japonya veya avrupa teknoloji ile birlikte bi yaşam biçimi satıyorlar ekonomisini yetmeyene çin taklidiyle yetişiyor bunu en iyi sizin bilmeniz lazım.

barkın'ımızın kemikleri sızlıyodur herhalde

tasarım taklit ama boş teknoloji ne demek? benim ki taklidin taklidi, kasa harley fatboy, motor yamaha virago 250, o karbüratörlü motor delfie enjeksiyona çevrilmiş, akü yuasa, buji ngk, enjektörler de illa ki bilindik bir marka çıkacak, bu paraya bu kadar diyoruz, şehir içindeyim, ev iş gidip geliyoruz işte...
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857

https://www.youtube.com/watch?v=QXNVCSMuJoY

45:10' dan itibaren Rahmetli Barkın Bey ( Altın Elbiseli Adam ) Benelli hakkındaki görüşlerinden bahsetmişti. Kendisinin samimiyetine, karakterine ve her anlamda insanlığına hayran olsam da onun için motosiklet incelemenin bir iş olduğunu unutmayalım. Ve bazı motosiklet firmalarından incelemeler için ödeme aldığını da hatırlatmak isterim. Hakkıydı helal olsun zaten lafım yok. Onun gibi kimse gelmeyecek bir daha. Ama CF MOTO dan ödeme aldıktan sonra CF Moto hakkındaki söyledikleri ve hemen inceleme çekmeye başlaması tesadüf mü ?

Kuba Motor ona böyle bir ödeme yapsaydı. Benelli de Çin' in kaliteli bir motoru olurdu :) Zaten Benelli' nin diğer çin menşei firmalardan ayrılması gerekir.

Çünkü üretim Çin de mühendislik ve tasarım İtalya' da bunu bir ayırmak lazım. Video da bahsetiği Benelli fabrika lastikli bir TNT 250 . Tabi lastik çok kötü olduğu için gömüyor :) Medeniyet olan yerlerde üzerinde Pirelli Angel GT takılıdır TNT 250 nin.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Valla iyi ki motoru bu tartışmaları görmeden almışım. :) Ben de çok memnunum. Benelli'nin şimdiye kadar gördüğüm tek sıkıntısı servisidir. Markaların çinliler tarafından satın alındığında o güne kadar yaptıkları ar-ge'yi çöpe attığını sanıyorsunuz sanırım.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bence tüm modelleri çok güzel görünüyor. Doğru fiyat politikası ile uçarlar. Bu arada ben güzele güzel demem o güzel benim olmayınca.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst