- Katılım
- 28 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,437
- Motosikleti
- Henüz yok.
https://urun.n11.com/modifiye-urunler/knmaster-grip2-motosiklet-elcik-isitma-takimi-4-kademeli-km1186-P190682519?cid=604001&gclid=Cj0KCQjw09zOBRCqARIsAH8XF1bllBd6HIHn7TUZ9hDA1jqdBM7XaCnwQKSZu5BFoSeG9lzacU7-JXEaAhu0EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
http://urun.n11.com/modifiye-urunler/knmaster-grip1-motosiklet-elcik-isitma-takimi-2-kademeli-km1187-P190683388
https://urun.n11.com/yedek-parca/prosev-motosiklet-2-kademeli-elcik-isitma-takimi-P81950491
elcik ısıtma alalım diyoruz hangisi karar verelim
2 ve 3 daha uygun olur en azından ısı kademesi var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
ben çinden almıştım pulsar a takarım dedim ama kısmet değilmiş, nasip dominara takmak oldu ama henüz takmadım biraz daha zamanı var.
