Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.

2 ve 3 daha uygun olur en azından ısı kademesi var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

ben çinden almıştım pulsar a takarım dedim ama kısmet değilmiş, nasip dominara takmak oldu ama henüz takmadım biraz daha zamanı var.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
2 ve 3 daha uygun olur en azından ısı kademesi var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

ben çinden almıştım pulsar a takarım dedim ama kısmet değilmiş, nasip dominara takmak oldu ama henüz takmadım biraz daha zamanı var.

Pulsar'dan sonra dominar nasıl geldi hocam? Bugün bayide 2017-abs li pulsarları biraz inceleyim dedim motorun önüne bi geçtim dominar çıktı :D
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Pulsar'dan sonra dominar nasıl geldi hocam? Bugün bayide 2017-abs li pulsarları biraz inceleyim dedim motorun önüne bi geçtim dominar çıktı :D

Çok isterim malesef Ankara'daki bayilerde 2017 test motoru henüz yokmuş yazdırdım adımı bekliyorum bakalım. Sizin yorumlarınız nedir?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Çok isterim malesef Ankara'daki bayilerde 2017 test motoru henüz yokmuş yazdırdım adımı bekliyorum bakalım. Sizin yorumlarınız nedir?

orjinal halindeki 45 dişli ile vites arası kısa ve zevk vermiyor birazda titreşim yaşamanıza neden oluyor vites atacağınız devirde, şuan 42 dişli var müthiş böyle bir serilik yok hafta sonu salda gölüne gittim dönüşte rüzgar olmasına rahmen 167km hıza çıktım rüzgar olmasa daha da giderdi hiç rahatsız olmadım, motorda ön cam gidon yükseltme var ve çok işe yarıyor, şimdilik bir sıkıntım yok gayet memnunum motor 8000km ye merdiven dayadı.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Elcik ısıtma + kabloyu fara bağlamayı düşünüyorum kontak açıkken elektrik olan bi yere bağlamak gerekiyor yada elcik ısıtma kulananlar artıyı nereye bağladı ?
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
orjinal halindeki 45 dişli ile vites arası kısa ve zevk vermiyor birazda titreşim yaşamanıza neden oluyor vites atacağınız devirde, şuan 42 dişli var müthiş böyle bir serilik yok hafta sonu salda gölüne gittim dönüşte rüzgar olmasına rahmen 167km hıza çıktım rüzgar olmasa daha da giderdi hiç rahatsız olmadım, motorda ön cam gidon yükseltme var ve çok işe yarıyor, şimdilik bir sıkıntım yok gayet memnunum motor 8000km ye merdiven dayadı.

Ön cam çok işe yarıyor diyorlar, ben pek estetik bulmuyorum ama bu gidişle takmak lazım sanırım. Pulsarda 90-100 km gibi hızlarda rüzgar çok vuruyor, motorda hafif arada 40-50 kg fark var. 8000 bin devir üzerinde sağlam titreşim var. Gerçi benim motora sübap ayarı yapılacak 1000 km sonra belki biraz düzelme olur. Piyasa bu haldeyken en mantıklı orta sınıf motor gene dominar, birde çift silindirlisi gelse tadından yenmez.
 
Katılım
4 Eki 2017
Mesajlar
4
2016 model 2017 3üncü ay trafiğe çıkışlı 200ns maviyi 6100e aldım 4000 kmde mondial 180 zone sıfır alcaktım sonra bunu gördüm bajaja zaten sevdam vardı aldım hemen tek problem şurda motor 2gün önce kaza yapmış sağ amortisor hafif yamulmuş onu düzeltmişler sürdüm motoru herhangi bi çekmesi yok kmde düşük oldugu için direk ısındım aldım iyi yapmışmıyım bu amortisor problem cıkartırmı daha sonradan çift amortisor 1milyarmış eğer bişe olursa değiştiririm diye düşündüm aldım.

 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
11
Merhaba arkadaşlar Motovlog kanalı açtım pulsar 200ns kullanıyorum bir bakmak isterseniz
https://www.youtube.com/channel/UCeXQIGRkrFPnhZM1JyRH2yA
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
40
2016 model 2017 3üncü ay trafiğe çıkışlı 200ns maviyi 6100e aldım 4000 kmde mondial 180 zone sıfır alcaktım sonra bunu gördüm bajaja zaten sevdam vardı aldım hemen tek problem şurda motor 2gün önce kaza yapmış sağ amortisor hafif yamulmuş onu düzeltmişler sürdüm motoru herhangi bi çekmesi yok kmde düşük oldugu için direk ısındım aldım iyi yapmışmıyım bu amortisor problem cıkartırmı daha sonradan çift amortisor 1milyarmış eğer bişe olursa değiştiririm diye düşündüm aldım.

[url]https://i.hizliresim.com/8NZoMW.jpg[/url]


Şu ana kadar gördüğüm en güzel ve şık ön cam. Bu kısa ön camdan nerde bulabilirim bilen var mıdır ?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Elcik ısıtma + kabloyu fara bağlamayı düşünüyorum kontak açıkken elektrik olan bi yere bağlamak gerekiyor yada elcik ısıtma kulananlar artıyı nereye bağladı ?

Ben çinden almıştım 25 dolara,elektriği kontakdan aldık.Fardan almayın,fara giden akımı düşürür.Neticede elcik ısıtmalar iyi voltaj çekerler.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
beyler, muhtemelen milyon defa yazılmıştır. ama mobildeyim. arama yapmak çok zor. sabırlı bir arkadaş sorularımı cevaplarsa sevinirim.

aslında dominar için bekliyordum, ama sanırım para biriktirmeyi kesip, sıfır pulsar 200ns alacağım. günde en az 200 km kullanılacak. yaz kış kullanılacak.

1- artçı ile son hız max kaç görebilirsiniz? (kilolu biriyim de, ben kaç yapabilirimi böyle hesaplayacağım ) otobanda sabit bir şekilde en fazla hangi hızda gidebilirim?

2- bıçkın kullanımda yakıt tüketimi ne olur?

3- mesela tvs’nin çok servisi vardır. ama istanbul da 1-2 servisi adam gibi çalışır. gerisi ya iş bilmez ya da ... neyse.

bajaj’ın en düzgün servisi istanbul da kim? parçası hep bulunuyor mu? bekle himdistan dan gelecek oluyor mu? bu konuda kuralkan’dan korkmuyor değilim yani.

4- dediğim gibi çok yol yapacağım ve 150’likten sonra azıcık daha güçlü olsun diye pulsar alacağım. pişman eder mi? hararet vs yolda bırakır mı?

teşekkür ederim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
beyler, muhtemelen milyon defa yazılmıştır. ama mobildeyim. arama yapmak çok zor. sabırlı bir arkadaş sorularımı cevaplarsa sevinirim.

aslında dominar için bekliyordum, ama sanırım para biriktirmeyi kesip, sıfır pulsar 200ns alacağım. günde en az 200 km kullanılacak. yaz kış kullanılacak.

1- artçı ile son hız max kaç görebilirsiniz? (kilolu biriyim de, ben kaç yapabilirimi böyle hesaplayacağım ) otobanda sabit bir şekilde en fazla hangi hızda gidebilirim?

2- bıçkın kullanımda yakıt tüketimi ne olur?

3- mesela tvs’nin çok servisi vardır. ama istanbul da 1-2 servisi adam gibi çalışır. gerisi ya iş bilmez ya da ... neyse.

bajaj’ın en düzgün servisi istanbul da kim? parçası hep bulunuyor mu? bekle himdistan dan gelecek oluyor mu? bu konuda kuralkan’dan korkmuyor değilim yani.

4- dediğim gibi çok yol yapacağım ve 150’likten sonra azıcık daha güçlü olsun diye pulsar alacağım. pişman eder mi? hararet vs yolda bırakır mı?

teşekkür ederim.

Hız performansında sizi tatmin etmez ama yakıt tüketimi dominardan çok iyi orası kesin.120 km devamlı seyir ederseniz veyahut üzerinde rüzgar sizi çok fena döver.İstanbulda illa iyi servisi vardır ama genel servis ağı çok ama işten anlamayan da(itinalı,müşteri memnuniyeti iyi)çok.Şansınıza kalmış.Gerçi diğerlerinden alsanız servisleri nekadar iyi orasıda tartışılır.Bağzı yedek parçalar için hindistanı beklersiniz.Her parçası var ama herzaman tedarik edilemeyede biliyor.
 
Katılım
25 Eyl 2015
Mesajlar
10
Arkadaşlar
Bajaj Pulsar 200ns 2017'yi sıfır aldım. İlk motorum. Aslında iki gündür kullanabiliyorum. Herkesin bildiği kronik debriyajı sıkınca stop etme sorununu arada bir yaşıyorum. İlk motorum olduğu için tecrübeli arkadaşlar kadar iyi yorumlayabilirmiyim bilmiyorum. İlk izlenimim dengeli bir motor olduğu. Ben 45 yaşında 1.74 boyunda biriyim. Benim ölçülerime göre gayet iyi. Motora ekstra gidon yükseltme ve Michelin City Grip(galiba adı bu) lastik takdırdım. Malum ilk motor önümüzde kış lastik riskine girmek istemedim. Uzun süredir Bajaj ilk motor olur mu, olmaz mı tartışmalarına dair yorumları okuyorum. Fiyat performans olarak oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. YBR veya CBF gibi eski motor teknolojilerine sahip motorların fiyatını görünce Bajaj'da karar kıldım.


LTUkAz.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın.
debriyajı çekince stop ediyorsa devir dalgalanmasından ola bilir.yazılım atılınca düzelir.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
beyler, muhtemelen milyon defa yazılmıştır. ama mobildeyim. arama yapmak çok zor. sabırlı bir arkadaş sorularımı cevaplarsa sevinirim.

aslında dominar için bekliyordum, ama sanırım para biriktirmeyi kesip, sıfır pulsar 200ns alacağım. günde en az 200 km kullanılacak. yaz kış kullanılacak.

1- artçı ile son hız max kaç görebilirsiniz? (kilolu biriyim de, ben kaç yapabilirimi böyle hesaplayacağım ) otobanda sabit bir şekilde en fazla hangi hızda gidebilirim?

2- bıçkın kullanımda yakıt tüketimi ne olur?

3- mesela tvs’nin çok servisi vardır. ama istanbul da 1-2 servisi adam gibi çalışır. gerisi ya iş bilmez ya da ... neyse.

bajaj’ın en düzgün servisi istanbul da kim? parçası hep bulunuyor mu? bekle himdistan dan gelecek oluyor mu? bu konuda kuralkan’dan korkmuyor değilim yani.

4- dediğim gibi çok yol yapacağım ve 150’likten sonra azıcık daha güçlü olsun diye pulsar alacağım. pişman eder mi? hararet vs yolda bırakır mı?

teşekkür ederim.

Merhaba,

Öncelikle hangi modeli alırsan al hayırlı olsun,

1-artçıyla yokuş aşağı 155 görmüşlüğüm var ama tamamen gereksiz bir çabaydı. normal yolda 130 civarı görebilirsiniz

2- bıçkın kullanımda 260 km görüyorum en fazla

3-ben sanayi mahallesindeki kayalar motordan aldım her sıkıntımda da oraya götürüyorum, şu ana kadar bir kere bile sorun yaşamadım çok da iyi ilgileniyorlar sağolsunlar

4-ben aralıksız 350 km gittiğimi biliyorum sadece 1 kere benzin almak için durdum. şişme veya hararet yapmadı. yaz kış binen birisi olarak söylüyorum 2016 mayısta aldım şu an 20.000'e yaklaştı km henüz bir problem yaşamadım yolda
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın.
debriyajı çekince stop ediyorsa devir dalgalanmasından ola bilir.yazılım atılınca düzelir.

Motor rölantide durduğu yerde çalışırken bir süre 2000 devirde sabit iken sonra birde 2100-2200e çıkıp sanki çok çok hafif gaz verilmiş gibi sonra tekrar 2000 'e düşüyor. Bu devir dalgalanması mıdır acaba ? veya başka bir problem midir?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motor rölantide durduğu yerde çalışırken bir süre 2000 devirde sabit iken sonra birde 2100-2200e çıkıp sanki çok çok hafif gaz verilmiş gibi sonra tekrar 2000 'e düşüyor. Bu devir dalgalanması mıdır acaba ? veya başka bir problem midir?

Bunu soğuk iken bağzen yapıyor,bağzende motor sık ikende marş bastığınızda biraz yüksek tutabiliyor ama kısa zamanda normal rolantisine dönüyor.Sizinki bu yazdıklarımın dışında devamlı oluyorsa,dediğiniz gibi rolanti dalgalanması olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst