Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
105 tl gbi bir miktar bekledigimden dusuk. Plaka ruhsat icin sigorta zaten 2. Elde aldan olcak sifir da o konu disinda tamamen :) peki motor teslim alinca plaka ruhsat cikardik sigorta hemen yaptrmasak olurmu 1 ay sonra falan
Yapsak
 
Katılım
16 Eyl 2017
Mesajlar
4
Zaten ilk basta sigorta yaptiriyosunuz.normal sartlarda araclarin zorunlu trafik sigortasini yaptirmadan trafige cikmalari yasaktir.yalniz sifir motosiklet i aldiginizda plaka sigorta islemleri icin 1 aylik sure mevcut.1 ay icinde yaptirabilirsiniz yalniz bu islemleri yaptirmadan da trafige cikmamaniz gerek :)
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah

Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum

Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden . :)

A.s kardeşim şuanda motor+plaka 10.800 ankara da bayiiden bayiyede değişebiliyor. Sigorta sana ve iline gore değişir gene 400 500 lirada o çıkar, ruhsat plaka ucuzlamış sanırim tam bilmiorum Arkadaş yazmış zaten 12 bin lira gibi bir fiyat çıkıyor birde ekipman var tabi.
Şimdi benim sana tavsiyem sıfır alma 2016 model 3-5 bin km de kafana uygun bir ikinci el al sigorta ekipman dahil 9 bine mal edersin. (Ben öyle yaptım ekipmanida 2. El aldım) 3 bin tl yede 5-6 bin km yol yaparsın. Sıfır alincada tabi abs faktörü var ama ben seçimimi ikinci elden yana kullandım.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
Tesekkur ederm degerli yyorumunuzdan oturu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

Istanbul da bir bayi 10.500 düştü. Bu fiyatlar zamnlanirmi. 2 ay sonunda alma durumuk olcak cunku kredi kartimi sifirlamam lazm
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
bakımlarda hangi yağı kullanıyorsunuz? farklı yağ kullanımında büyük fayda gören var mı?
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
52
Yag bakimini yazlik ve kislik olarak degistirmen gerektigini biliyorum 10/40 ve 10/50 olarak
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
Peki 15/50 bizim motorlara olurmu? Serviste 10/40 kalmamıştı 15/50 koydular. Ama direk vites geçişleri sertleşti ve sanki iyi devirlenmiyor. Yani seriliği biraz azaldı gibi
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
15/50 koyabilirsiniz ama neden 10/50 koymadı oda mı yoktu birde yaşadığın yere henüz kış gelmemiştir bir sıkıntı olmaz.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
15/50 koyabilirsiniz ama neden 10/50 koymadı oda mı yoktu birde yaşadığın yere henüz kış gelmemiştir bir sıkıntı olmaz.

Arkadaşlar, motorunuzun kullanma kılavuzu ne diyor? Orada yazan yağı koysanıza. Neyi tartışıp duruyorsunuz!

Buydun 5 dakikada internetten kılavuza baktım. 20w-50 kullanın, o yoksa alternatif olarak kullanım viskoziteleri vermiş. 20-50 ülkemizde heryerde var. Bundan kullanacaksınız. Alın madem okunmuyor, ben size link de ekleyeyim.

https://www.bajaj.com.tr/media/5247/pulsar_200_ns_kullan%C4%B1m_k%C4%B1lavuzu.pdf
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Arkadaşlar, motorunuzun kullanma kılavuzu ne diyor? Orada yazan yağı koysanıza. Neyi tartışıp duruyorsunuz!

....

Biz her şeyi çok biliriz. Her konuda bilgimiz üst seviyededir. Kullanma kılavuzu falan okumayız.
O kadar ki 15.000TL ye LCD tv alırız. İlk yaptığımız fişi, prize sokmaktır. Tv yi biz ürettik ya. :)
 
Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah

Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum

Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden . :)

Öncelikle şimdiden hayırlı uğurlu olsun dostum kazasız belasız.

Aynı ikilemde kalmış biri olarak cevap vermek istedim.

Ben kararımı 1.000-2.000 lira fazla vererek bayiden ABS'li 2017 modeli almaktan yana kullandım.

Şahsi fikrimi sorarsan ABS için bu fiyat kesinlikle değer, hiç pişman olmadım hatta bir kaç defa beni kurtaran şey oldu kendisi. Fakat kimileri ABS'siz motoru özellikle tercih edebiliyor, sanırım alışkanlık meselesi.

Motor bakarken benim ilk kriterim artık ABS, olmayan motorlara hiç bakmıyorum bile :)
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar, motorunuzun kullanma kılavuzu ne diyor? Orada yazan yağı koysanıza. Neyi tartışıp duruyorsunuz!

Buydun 5 dakikada internetten kılavuza baktım. 20w-50 kullanın, o yoksa alternatif olarak kullanım viskoziteleri vermiş. 20-50 ülkemizde heryerde var. Bundan kullanacaksınız. Alın madem okunmuyor, ben size link de ekleyeyim.

https://www.bajaj.com.tr/media/5247/pulsar_200_ns_kullan%C4%B1m_k%C4%B1lavuzu.pdf

Burası Türkiye Hindistan değil o yüzden orda yazanlar Hindistan için geçerli bir durum, Türkiye de bölgesel değişiklik var ve olduğunuz bölgeye göre uygun yağı kullanırlarsa daha iyi olur.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Burası Türkiye Hindistan değil o yüzden orda yazanlar Hindistan için geçerli bir durum, Türkiye de bölgesel değişiklik var ve olduğunuz bölgeye göre uygun yağı kullanırlarsa daha iyi olur.

Hintçe kullanma kılavuzu değil ki, Türkçe kullanma kılavuzundan okudum ve burada paylaştım. İlk emir nedir? Oku. Ben üzerime düşeni yaptım. Kullanıcılar istediği yağı koyar.

Saygılar.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hintçe kullanma kılavuzu değil ki, Türkçe kullanma kılavuzundan okudum ve burada paylaştım. İlk emir nedir? Oku. Ben üzerime düşeni yaptım. Kullanıcılar istediği yağı koyar.

Saygılar.

orjinal kullanma kılavuzun Türkce ye çevrilmiş hali senin okuduğun kılavuz, cep telefonu alıyorsun içindeki Tükce si de çıkıyor ingilizcesi de farklı birşey mi yazıyor yok.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Ben klavuzdaki sıcaklık listesine bakarak bana en uygunun 10-50 olduğuna kanaat getirdim ve onu koydum.

 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Konuyu hemen değiştiriyorum;

Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bu sabah itibariyle motorumu satmış bulunuyorum. Herkese sorunusuz bol gezmeler. 5 binde aldığım Pulsar 11 bine kadar beni hiç üzmedi. Keyfe keder aksesuar ve bakım haricinde hiç işim olmadı. Umarım herkes bu şekilde biner. Motorunuza bakar ve eşek gibi kullanmazsanız o da sizi üzmeyecektir. Artık bir şahin falan alıp motor işine şimdilik son veriyorum.ileride ne olur bilemiyorum ama dominar gibi bir şey sürmek isterdim daha doğrusu maddiyat el verse enduro yada cruiser tarzı yol motoru sürmek isterdim. Fakat bu vergi ve hükümet anlayışı ile imkansız oldu artık piyango falan çıkmazsa.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Konuyu hemen değiştiriyorum;

Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?

Banada bir yakınım anlas SC500 WINTER GRIP-2 takımı önerdi. Şurda konuşulmuş;
'' http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/171532-anlas-sc-500-winter-grip-2-lastik.html''
Takım fiyatı 350 lira gibi bir şey bana mantıklı geliyor . Sabah işe gelirken gene arka tekeri kitledim motorun üzerinde hala fabrika çıkış lastikleri var arka firen kullanmak eziyet oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------

Konuyu hemen değiştiriyorum;

Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?

MC 25 yazlık lastik olarak geçiyor yanlız birde 110'luğu yok 100 var onun. mc32 var mitas onu çok öven duydum.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Kış lastiği mitas mc 32 kılcal damarları olan lastiktir
Birde aynı lastiğin damarsiz olanı var oda hem asfalt hem stabilize yollar içindir
Pulsarin orjinal ebati 100/80/17 dir.110/80/17 de olurmu,olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst