S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah
Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum
Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden .![]()
bakımlarda hangi yağı kullanıyorsunuz? farklı yağ kullanımında büyük fayda gören var mı?
15/50 koyabilirsiniz ama neden 10/50 koymadı oda mı yoktu birde yaşadığın yere henüz kış gelmemiştir bir sıkıntı olmaz.
Arkadaşlar, motorunuzun kullanma kılavuzu ne diyor? Orada yazan yağı koysanıza. Neyi tartışıp duruyorsunuz!
....
S.a sevgili pulsar ailesi. Allah hepinizi korusun kaza bela vermesin insallah
Cok duymussunuz dur belki ama birde ben sorayim. Elbet eski lerde vardir ama sayfa cok elinden geldigince okumaya calisiyorum
Simdi sormak istedigim .
2017 bajaj 200ns. Plaka ruhsat. Toplam masrafi kaca gelir nakit bankadan kredi cekicem bayiye pesin oduycem. Yok sa kardesim 10 bin km alti 8.9 bin tl ye al 2..3 bin verme kesinlikle mi dersiniz. Gercekten tecrubelerinize muhtacim motor tecrubem ve ekipman sorunum yok cok tesekkur ederim simdiden .![]()
Arkadaşlar, motorunuzun kullanma kılavuzu ne diyor? Orada yazan yağı koysanıza. Neyi tartışıp duruyorsunuz!
Buydun 5 dakikada internetten kılavuza baktım. 20w-50 kullanın, o yoksa alternatif olarak kullanım viskoziteleri vermiş. 20-50 ülkemizde heryerde var. Bundan kullanacaksınız. Alın madem okunmuyor, ben size link de ekleyeyim.
https://www.bajaj.com.tr/media/5247/pulsar_200_ns_kullan%C4%B1m_k%C4%B1lavuzu.pdf
Burası Türkiye Hindistan değil o yüzden orda yazanlar Hindistan için geçerli bir durum, Türkiye de bölgesel değişiklik var ve olduğunuz bölgeye göre uygun yağı kullanırlarsa daha iyi olur.
Hintçe kullanma kılavuzu değil ki, Türkçe kullanma kılavuzundan okudum ve burada paylaştım. İlk emir nedir? Oku. Ben üzerime düşeni yaptım. Kullanıcılar istediği yağı koyar.
Saygılar.
Konuyu hemen değiştiriyorum;
Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?
Konuyu hemen değiştiriyorum;
Kış için Mitas MC25 önerdi usta. Siz ne düşünüyorsunuz? Kış için uygun mudur ?