- Katılım
- 31 Ağu 2017
- Mesajlar
- 387
Bugün başıma iş dönüşü bir şey geldi paylaşmak istiyorum. Trafiğin yoğun olduğu bir saat rampa aşağı trafikle birlikte iniyorum sol ayağım sürekli yerde, motosiklet boşta adım adım gidiyoruz, iş çıkışı yorgunum kafam dolu aralara falan hiç girmiyorum öndeki araca uygun bir mesafeden rampa aşağı
ağır ağır 15-20 dakika sürdü sonra haliyle rampa bitip düze gelince motoru 1 takıp gideceğim sırada motor vitese geçmedi vites kolunu aşağı doğru basıyorum ama motor hep boşta, 1. vitese geçerken motordan ufak bir tıkırtı gelir ya o gelmiyor zaten göstergedede boşta görünüyor. Vites kolunu boşa basıyorum, sonra forumda bir yerde okumuşum aklımın derininde kalmış nerde okudum hiç hatırlamıyorum bile hafif bir aragaz verdim vites geçti. Bu neden olur acaba ? Motorun boşta olmasıyla bir ilgisi var mı?
ağır ağır 15-20 dakika sürdü sonra haliyle rampa bitip düze gelince motoru 1 takıp gideceğim sırada motor vitese geçmedi vites kolunu aşağı doğru basıyorum ama motor hep boşta, 1. vitese geçerken motordan ufak bir tıkırtı gelir ya o gelmiyor zaten göstergedede boşta görünüyor. Vites kolunu boşa basıyorum, sonra forumda bir yerde okumuşum aklımın derininde kalmış nerde okudum hiç hatırlamıyorum bile hafif bir aragaz verdim vites geçti. Bu neden olur acaba ? Motorun boşta olmasıyla bir ilgisi var mı?