Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Teşekkür ederim hemen arayacağım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------


Ergün hocam çok teşekkür ediyorum görüştüm kendileriyle adınızı vermeyi unuttum kusura bakmayın lakin yarı fiyatına halledicez inşallah emniyet den randevu alamadım pazartesi ye kaldı hepsini bir halledicem kısmetse tekrar destek ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim tekerinize taş değmesin

Rica ederim Murat bey, ne demek. Adımı vermemiş olmanızın da hiç önemi yok tabi ki. Taner abi, birçok sigorta şirketinden teklif alıyor sanırım, o yüzden en hesaplı olanı da sunuyor her zaman. En azından benim için durum hep böyle oldu.

Benim tekerlere hep taş değsin isterim aslında :) O yüzden CRF :) Teşekkür ederim. Kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Rica ederim Murat bey, ne demek. Adımı vermemiş olmanızın da hiç önemi yok tabi ki. Taner abi, birçok sigorta şirketinden teklif alıyor sanırım, o yüzden en hesaplı olanı da sunuyor her zaman. En azından benim için durum hep böyle oldu.

Benim tekerlere hep taş değsin isterim aslında :) O yüzden CRF :) Teşekkür ederim. Kazasız belasız inşallah.

ozaman ALLAH gönlüne göre versin :queen:
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Slm Arkadaşlar dün 340km yol yaptim toplam 440km oldu motorun gidişi ,hizlanmasi,oturuş şekli ve dengesi normal crf ye göre daha iyi Rally nin şasesini uzatmişlar ve genişletmişler uzun yolda daha dengeli ve rahat olmuş.Abs güzel çalişiyor yola bir kararsiz kedi çikti akşam vakti yolun ortasinda aniden durdu frenleri bi assildim Abs devreye girdi.Motorun eksozu 95 km hizdan sonra açiliyor performans eksozu gibi sesi gürültülü çikiyo teknik özelliklerinde yazan çift boru çikişi denilen olay devreye giriyor wr 250 r deki gibi motorun performansi artiyor.Motor rodajda olduğu için araziye çikamadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Bu EXUP olayi 2017 crf 250L ve Rally de var sanirim motor şehir içinde sessiz belli bi devirin ustunde ikinci vana veya valf açiyor hizlanmasi ve çekişi artiyo arazidede güzel olur çekişi zannedersem

Bu exup 2017 cbr 250r'da da var mı?
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
motorlar teslim alındı kimse yazmaz oldu tabi :) nasıl geçiyor rodajlar arkadaşlar , ben hafta içi işten güçten vakit bulamıyorum , bir kaç haftasonudur da şehir dışında olduğumdan pek kullanamadım , şuan 440 km de , bir an önce bitsin ve o yüksek devirlerde ki harika sesi tadalım artık.

hafif araziye girdim , mükemmel süspansiyonlarıyla fark yaratıyor ,lastikler arazide iyi gibi ama yine de çok acil değişmesi gerekiyor çünkü viraj kabikliyeti çok kötü ve sıcak yolda jilet gibi 2 kere kayma yaşadım , bu haftasonu heidenau k60 scout ile değiştirmeyi planlıyorum.
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
Ben 1080km deyim ilk bakimi yapildi yaği değişti.Rodaji ilk 100km kadar 60 70 km hizlarda 200km ye kadar 70-80hiz yavaş yavaş arttirdim 350 km den sora 110 _120km suratleri gördüm sabit hizda gitmedim farkli hizlarda devam ettim 700km den sonra yüksek devirlere çiktim hava rüzgarli olduğu için son hizlerini göremedim en son 130 u gördüm.Arkadaşlar siz nasil yaptiniz bu rodaj işini? Uzun yolda yaptim gün içerisinde 440km gayet dengeli selesi normal crf ye göre daha rahat.Yakit tüketimi biraz fazla geldi rodajda olduğu içindir Kuşadasi -Marmaris 210km Marmarise vardiğim zaman yakit göstergesi tek çizgiye düştü 40km daha giderdi tahminimce.Arkadaşim crf ye takmiş heidenau k60 lastik memnun olduğunu söyledi yağmurlu havada bile kaymadiğini söyledi.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
motorlar teslim alındı kimse yazmaz oldu tabi :) nasıl geçiyor rodajlar arkadaşlar , ben hafta içi işten güçten vakit bulamıyorum , bir kaç haftasonudur da şehir dışında olduğumdan pek kullanamadım , şuan 440 km de , bir an önce bitsin ve o yüksek devirlerde ki harika sesi tadalım artık.

hafif araziye girdim , mükemmel süspansiyonlarıyla fark yaratıyor ,lastikler arazide iyi gibi ama yine de çok acil değişmesi gerekiyor çünkü viraj kabikliyeti çok kötü ve sıcak yolda jilet gibi 2 kere kayma yaşadım , bu haftasonu heidenau k60 scout ile değiştirmeyi planlıyorum.

bu tarz bir motora ılk defa geçmenin verdiği acemilikle alışmaya çalışıyorum bana çok yüksek ve rahatsız geldi açıkcası eski motorum pulsar idi buna geçince iron but oldum resmen bende hafta içi kullanamamıştım trafik sigortasından sebep beklıyordum ruhsatı alalı iki gün olmasına rağmen bugün eşimin üzerine satış yapıcam :( bin tl sigorta neden ödeyeyimki
neyse hafta sonu arkadaşların gazı ile araziye gittim motor henuz 25 km de idi motorda bile rodaj var iken ben kendi alışma dönemimi atlatmadan uyduk arkadaşlara çıktık araziye hava yağışlı lastık haaları fazla lastıkler mumlu hadı ben acemiyim arkadaşlarda uyarmadı 4 defa yatırdım motoru 4.de sol alt grenajı kırdım sonrada dahada gelmem davosa deyip eve geldim yapıcak bişey yok canımız sagolsun şimdi asfaltta alışmaya çalışıyorum bayiye uğrayıp amartisörlerde (ön) 2 cm alçaltma yaptım pek bişey far etmedi sanki ama olsun boy kısa alışmaya çalışıyorum gazı kapatınca egzost dan patırdılar gelıyorya hasta oluyorum sesine dun itibari ile işe gitgel motoru kullanmaya başaldım günlük 30 km civarı git gel setlerden uçuyouz resmen :) çok güzel
rodaj konusu hep şehir içi olduğu için malum ist. trafiği sürekli değişken devirlerle 6 bin deviri geçmeden kullanıyorum şuan 220 km deyim benzın bitmek üzere bakalım nekadar gidecek lastık bende istiyorum değiştirmeyi lakin müsait değilim değişse çok iyi olucak bende k60 dan yanayım değiştiren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa memnun olurum susmayalım arkadaşlar paylaşmak güzeldir.
tekerinize taş değmesin diyeceğim malum arazi motoru illaki değecek :)
keyifli sürüşler
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Geçmiş olsun. Üzerinde geldiği lastikler hangi model, markası neydi acaba?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
trafik sigortası satıs yapılmadan iptal edilemiyor mu?

Yeni yasa ile olmuyor muş artık ben sigorta dan sebep bir hafta bekledim sigorta ci bana değiştirildiğini söyledi bende yaptırdım 12 sinde yayınlanan kanunla geri iadeler ve poliçe iptalleri mümkün olmuyormuş bana 970 tl sigorta çıktı bende öğleden sonra satış vericem çıkacak rakam 340 yada 370 artı satış masrafı 126 tl maksimum 500 lirayı buluyor 1000 tl neden ödeyelim ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

Geçmiş olsun. Üzerinde geldiği lastikler hangi model, markası neydi acaba?

Irc marka lastikler
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
bu tarz bir motora ılk defa geçmenin verdiği acemilikle alışmaya çalışıyorum bana çok yüksek ve rahatsız geldi açıkcası eski motorum pulsar idi buna geçince iron but oldum resmen bende hafta içi kullanamamıştım trafik sigortasından sebep beklıyordum ruhsatı alalı iki gün olmasına rağmen bugün eşimin üzerine satış yapıcam :( bin tl sigorta neden ödeyeyimki
neyse hafta sonu arkadaşların gazı ile araziye gittim motor henuz 25 km de idi motorda bile rodaj var iken ben kendi alışma dönemimi atlatmadan uyduk arkadaşlara çıktık araziye hava yağışlı lastık haaları fazla lastıkler mumlu hadı ben acemiyim arkadaşlarda uyarmadı 4 defa yatırdım motoru 4.de sol alt grenajı kırdım sonrada dahada gelmem davosa deyip eve geldim yapıcak bişey yok canımız sagolsun şimdi asfaltta alışmaya çalışıyorum bayiye uğrayıp amartisörlerde (ön) 2 cm alçaltma yaptım pek bişey far etmedi sanki ama olsun boy kısa alışmaya çalışıyorum gazı kapatınca egzost dan patırdılar gelıyorya hasta oluyorum sesine dun itibari ile işe gitgel motoru kullanmaya başaldım günlük 30 km civarı git gel setlerden uçuyouz resmen :) çok güzel
rodaj konusu hep şehir içi olduğu için malum ist. trafiği sürekli değişken devirlerle 6 bin deviri geçmeden kullanıyorum şuan 220 km deyim benzın bitmek üzere bakalım nekadar gidecek lastık bende istiyorum değiştirmeyi lakin müsait değilim değişse çok iyi olucak bende k60 dan yanayım değiştiren arkadaşlar deneyimlerini paylaşırsa memnun olurum susmayalım arkadaşlar paylaşmak güzeldir.
tekerinize taş değmesin diyeceğim malum arazi motoru illaki değecek :)
keyifli sürüşler

geçmiş olsun ama gerçekten alışmadan arazi baya bi cesaret işi , önce motora alış sonra istediğini yaparsın :) sigorta işi bana da çok fena kaçtı 977 tel den yaptırdım öyle al sat yapmaya da vaktim yok ,kaldı öylece :(
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
geçmiş olsun ama gerçekten alışmadan arazi baya bi cesaret işi , önce motora alış sonra istediğini yaparsın :) sigorta işi bana da çok fena kaçtı 977 tel den yaptırdım öyle al sat yapmaya da vaktim yok ,kaldı öylece :(

bence yap 500 tl cebınde kalır cıddı bır rakam onunlada k60 ları alırsın :)
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
977 tl sigorta sanki 1000cc motor iyice abarttilar .Benim sigorta 287 çikti daha önceki motorum crf 250L olduğu için uygun çikmiş
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
977 tl sigorta sanki 1000cc motor iyice abarttilar .Benim sigorta 287 çikti daha önceki motorum crf 250L olduğu için uygun çikmiş

hayır siz kuşadasındasınız diye öyle çıkar , biz istanbullular ise herşeye 5 kat fazla ödemekle yükümlüyüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

bence yap 500 tl cebınde kalır cıddı bır rakam onunlada k60 ları alırsın :)

k60 ları aldım yarın motolastik istanbul şubesine taktırmaya gidiyorum inşallah ama sigorta işi için vakit bulamayacağım asla..
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
hayır siz kuşadasındasınız diye öyle çıkar , biz istanbullular ise herşeye 5 kat fazla ödemekle yükümlüyüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------



k60 ları aldım yarın motolastik istanbul şubesine taktırmaya gidiyorum inşallah ama sigorta işi için vakit bulamayacağım asla..

çok yazık canlı canlı 500 pufffff :(
 
Katılım
11 Ocak 2017
Mesajlar
101
En son kaç km hiza çiktiniz Arkadaşlar? Ben 140km hiz gördum ruzgarli havada 1560km deyim
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
950 km deyim en son 151 km hız gördüm, biraz yokuş aşağı idi ama düz yolda 140 rahat görüyor

k 60 lar konusunda yorumlarınızı ıslak kuru frenleme mesafesi viraj performansı gibi değerlendirmelerinizi paylaşırsanız benim gibi almak isteyen arkadaşların tereddütlerini gidermiş olursunuz
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
k 60 lar konusunda yorumlarınızı ıslak kuru frenleme mesafesi viraj performansı gibi değerlendirmelerinizi paylaşırsanız benim gibi almak isteyen arkadaşların tereddütlerini gidermiş olursunuz

İki grup var.
1. grup. Önce lastiğin herşeyinden çok memnun sonra lastiğin kaplaması kalktı diyor. Fırsat bulduk değiştik diyorlar. Çok ender olarak erken bitti diyenler var.
2. grup. Lastik bitene kadar her şeyinden çok memnun. Hatta bir Amerikalı bir de Kanadalı'ya denk geldim. 20.000km bindim, lastiğin kaplaması kalktı diyenlerle aynı yerlerden geçtim eve döndüm daha da gider ama; dünyanın kalanını gezeceğim için yeni takım taktım taktım diyenler de var.
Lastiğin kaplamasının kalkması (büyük gezi motorları için olan "k60 scout" modelinde görülüyor. ) dünyayı gezdiği için tam hatta fazla yüklü motorlarda lastiğe fabrikanın önerdiği basınçtan fazla fazla hava basılması sonucu olduğu, yani aşırı hava sonucu olduğu görüşü hakim. Hava fazla olunca lastiğin yeterince kıvrılamadığı söyleniyor. Demekki motoru yükledik lastik yere oturdu diye 50psi hava olmayacak. Bir yerlerde ölçülerine göre maksimum hava tablosu vardı, ona uymak lazım.
* Arka lastik ön lastikten çabuk aşınıyor. Genel olarak 2 arkaya 1 ön lastik değiştiriyorlar.
* Yolda da arazide de genel olarak tutuşundan, freninden memnunlar. Yanlız ön lastik biraz ses yapıyor deniyor. Genel olarak kulak tıkacı ile çözmüşler. Arkaya K60 öne Tkc 80 takanlar var.
* Genel oalrak arka lastik büyük gezi motorlarında 12.000 km civarı dayanıyor (Scout olan yani. daha az giden de var, 20.000 gittim daha gider diyen de var). Ön lastik 2 katı gidiyor performansında pek düşüş yok. Memnunlar.
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
* K60 M+S (Silika hamurlu) M+S den anlaşılacağı üzere kış ve çamur ağırlıklı 50/50 lastiği. En yumuşakalrı bu.
Diyeceksin ki neden bu kadar araştırdın. Benim X-treme ye arazi lastiği oalrak takmayı düşünüyorum ondan bayağı bir araştırdıydım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
İki grup var.
1. grup. Önce lastiğin herşeyinden çok memnun sonra lastiğin kaplaması kalktı diyor. Fırsat bulduk değiştik diyorlar. Çok ender olarak erken bitti diyenler var.
2. grup. Lastik bitene kadar her şeyinden çok memnun. Hatta bir Amerikalı bir de Kanadalı'ya denk geldim. 20.000km bindim, lastiğin kaplaması kalktı diyenlerle aynı yerlerden geçtim eve döndüm daha da gider ama; dünyanın kalanını gezeceğim için yeni takım taktım taktım diyenler de var.
Lastiğin kaplamasının kalkması (büyük gezi motorları için olan "k60 scout" modelinde görülüyor. ) dünyayı gezdiği için tam hatta fazla yüklü motorlarda lastiğe fabrikanın önerdiği basınçtan fazla fazla hava basılması sonucu olduğu, yani aşırı hava sonucu olduğu görüşü hakim. Hava fazla olunca lastiğin yeterince kıvrılamadığı söyleniyor. Demekki motoru yükledik lastik yere oturdu diye 50psi hava olmayacak. Bir yerlerde ölçülerine göre maksimum hava tablosu vardı, ona uymak lazım.
* Arka lastik ön lastikten çabuk aşınıyor. Genel olarak 2 arkaya 1 ön lastik değiştiriyorlar.
* Yolda da arazide de genel olarak tutuşundan, freninden memnunlar. Yanlız ön lastik biraz ses yapıyor deniyor. Genel olarak kulak tıkacı ile çözmüşler. Arkaya K60 öne Tkc 80 takanlar var.
* Genel oalrak arka lastik büyük gezi motorlarında 12.000 km civarı dayanıyor (Scout olan yani. daha az giden de var, 20.000 gittim daha gider diyen de var). Ön lastik 2 katı gidiyor performansında pek düşüş yok. Memnunlar.
* Bu lastiğin 3 türü var.
* K60 bu en sertleri.
* K60 Scout bu biraz daha yumuşak. Daha iyi viraj ve ıslak yol tutuşu diyorlar.
* K60 M+S (Silika hamurlu) M+S den anlaşılacağı üzere kış ve çamur ağırlıklı 50/50 lastiği. En yumuşakalrı bu.
Diyeceksin ki neden bu kadar araştırdın. Benim X-treme ye arazi lastiği oalrak takmayı düşünüyorum ondan bayağı bir araştırdıydım. :)

bana uygun olan k60 scout islak kuru ve virajı iyi olmalı
baya bir araştırmıssın eline saglık kullanıcı yorumları önemli teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst