Rally Nisan itibariyle 21.200 TL olmuş ..(((
Çok kötü yaaaaa...
kullanan inceleyen bir arkadaşımız izlenimlerini paylaşsa keske almak isteyenlere ışık tutmuş olursunuz . Motor dağ da yeterli güce sahip olur mu acaba , çekişi gücü hızlanması vb....
Wr 250 ile aralarında 2.250 fark var böyle giderse kimse tercih etmez bukadar şişirilmemeli bence yada yamaha danda ataklar gelirse orantı kurulabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Arkadaşlar bayiimiz aradı motorlar gelmiş aylardır merakla bekliyorum nihayet yarın sabah kısmetse gidip teslim alacağım
Gözün aydin Murat çok sevindim motorunun geldiğine![]()
teşekkür ediyorum cok sağol abdullah.
arkadaşlar motoru dün teslim aldım boy ve bu tarz motor hiç kullanmadığım için biraz zorlandım ama alışıcaz inşallah.
yaptığım araştırmalarda bu motorun mıchelin lastiklerle geleceğini sanıyordum birçok sıtede bilgiler bu yöndeydi öyle hatırlıyorum ama lastikler tam bir hayal kırıklığı oldu benim için daha çok yol endrosu dual sport bir motor üretiyorsun taktığın lastik %70 arazi %30 yol tuhaf anlayacağınız
şimdi bu lastiklerin değişmesi gerekecek negibi önerileriniz var tecrübe eden arkadaşlardan fikir alabilirmiyim biraz bakındım bır kaç marka var aklımda
Metzeler Tournace
Heidenau K60
Michelin Sirac
hangisini seçmem gerektiğine karar veremedim
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, zamanla kullanıma alışırsın istersen alçaltma aparatı takabilirsin.
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.
Kemal crf'mı takip ediyorsun![]()
teşekkür ediyorum cok sağol abdullah.
arkadaşlar motoru dün teslim aldım boy ve bu tarz motor hiç kullanmadığım için biraz zorlandım ama alışıcaz inşallah.
yaptığım araştırmalarda bu motorun mıchelin lastiklerle geleceğini sanıyordum birçok sıtede bilgiler bu yöndeydi öyle hatırlıyorum ama lastikler tam bir hayal kırıklığı oldu benim için daha çok yol endrosu dual sport bir motor üretiyorsun taktığın lastik %70 arazi %30 yol tuhaf anlayacağınız
şimdi bu lastiklerin değişmesi gerekecek negibi önerileriniz var tecrübe eden arkadaşlardan fikir alabilirmiyim biraz bakındım bır kaç marka var aklımda
Metzeler Tournace
Heidenau K60
Michelin Sirac
hangisini seçmem gerektiğine karar veremedim
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, zamanla kullanıma alışırsın istersen alçaltma aparatı takabilirsin.
kemal bey çok teşekkur ederim takiptesin maşallah
alışık olmadığım için yadırgadım biraz sanki pulsar dahımı keyifli idi ne sanki
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------
bayii tescil işlemleri için 450 tl isteyince kendim yapmayı tercih ettim yaklaşık 250 civarı işlemler halledilebiliyor. tabii önce trafik sigortası yapmak lazım çalıştığım firmayı aradım bana verdiği fiyat 1050 tl oldu yeni çıkan tavan fiyat uygulamasını sordum kendilerine ulaşan bir bilgi olmadığını söylediler emniyetden randevuyu iptal ettim fiyatları duyunca
sonra aldığım bayııyı aradım ruhsat işlemleri için nekadar sürem olduğunu sordum motor kapının önünde yatıyor trafiğe çıkmadığın sürece 3 ay dedi
bende beklemeye karar verdim tavan fiyat uygulamalarında netlik kazanılana kadar bekleyecegim bir süre daha bugünkü hesaplarla:
sigorta:1000 tl
ruhsat:250 tl
lastik:600 tl
birde ekstra kilit alamk istiyorum abus disk kilidi alarmlı:600 tl
toplam:2450 tl
gıderler çok fazla burda kaçınılamayacak şeyler belli enazından sigorta işini minimize edebilirsem daha iyi olacak forumda indirimle alakalı başlık açılmıştı oradakı verilerle yarı yarıya düşmesi gerekiyor
biraz daha bekleyeceğim zaman herşeyin ilacı
bunun için beklemene gerek yok , daha bilgili bir sigortacı ile görüş , sigortanı yaptır 1000 tl den plakanı al yolunu yap , sonra yeni yasa çıktığında yeniden rakam çalışır revize ettirir aradaki farkı da alırsın , bunu her sigortanda senede 6 kere zaten yapma hakkın var , bunun için beklenir mi tekrar sorarım sana.
Sigortalarda ki uygulama basinda yer aldı ve nisan ayında devreye gireceği söylendi kısa zamanda netlesirse beklemeye değer memleketde nerede okadar dürüst adam kanunu yasayı maddeyi bulucan adamın gözüne sokucan adam kalkıp elimize ulaşan birşey yok deyip sallayacak öde dur kimin umrumda ki
Merhaba Murat bey, tabi ki takdir sizin, ama ben olsam kesinlikle beklemezdim. Kanunun, hatta anayasanın birçok alanda uygulanmadığı, açık açık ihlal edildiği bir ülke artık burası. Örnekler sayısız, gerek yok lafı uzatmaya. Hal böyleyken, basında çıkan bir haber, ki minimum fiyatın aşağıya çekilmesi değil, tavan fiyatın sınırlandırılması bahsi geçen demeç/haber, sizin trafik sigortası yaptırmanızı geciktirmemeli bence.
Benim sigortam CRF 250L için 288 TL çıktı, Anadolu Sigorta, Çanakkale için. Güvendiğim, hep en iyi fiyatları veren bir sigortacım var, isterseniz ondan da bir teklif alın.
0533 732 47 14, Ahmet Taner Oğul, Antalya. Çanakkale'den Ergün hocadan aldım numaranızı diyebilirsiniz.
Ergün hocam çok teşekkür ediyorum görüştüm kendileriyle adınızı vermeyi unuttum kusura bakmayın lakin yarı fiyatına halledicez inşallah emniyet den randevu alamadım pazartesi ye kaldı hepsini bir halledicem kısmetse tekrar destek ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim tekerinize taş değmesin0533 732 47 14, Ahmet Taner Oğul, Antalya. Çanakkale'den Ergün hocadan aldım numaranızı diyebilirsiniz.