- Katılım
- 29 Mar 2016
- Mesajlar
- 458
2016 da bu model yoktu ki yeni yılda ülkeye geldi sipariş verirken kimse bize 2016 gelicek de demedi saçma bir durum olmaması gerekir
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Siz teslim aldınız mı bu model durumu sizde nasıl 2017 olarak geçiyordur umarım bir ara tanışmak da isterim
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Murat bey, ben bahsedilen önanlaşmayı fotoğraf olarak istemiştim WhatsApp'tan, o vardı elimde. Ordaki tarihte fark ettim ki, bayi ile ilk konuştuğumuzda (daha para bile göndermeden) benim ismime o önanlaşmayı hazırlamış bile Atilla abi. Telefonda 3 Ocak'ta konuşmuştuk, ben kaporayı 7 Ocak'ta yollamıştım, sözleşmedeki tarih 3 Ocak idi. Ben motoru alırken, son ödemeyi yaptığımda yaptık hesabı ilk ve son kez. Bence içiniz rahat olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Apocolips beyin söylediklerine katılıyorum genel olarak. Ama sizinle aynı bayiden aldığımız için, bu olay özelinde, içiniz rahat olsun, dedim, kendi deneyimimden yola çıkarak.
Siz teslim aldınız mı bu model durumu sizde nasıl 2017 olarak geçiyordur umarım bir ara tanışmak da isterim

