- Katılım
- 22 Ocak 2017
- Mesajlar
- 52
Pazartesi bende motorumu teslim alacağim inş
size de güzel haber gelmiş anlaşılan
Pazartesi bende motorumu teslim alacağim inş
Hayırlı olsun.. Allah kazasız belasız kullandırsın...Motoru teslim aldim çok kaliteli suspansiyon mukemmel
Motoru teslim aldim çok kaliteli suspansiyon mukemmel
Motoru teslim aldim çok kaliteli suspansiyon mukemmel
Motoru teslim aldim çok kaliteli suspansiyon mukemmel
Arkadaslar motor şahane gören 500cc mi diye soruyo 1000lik mi diyen var önceki motum crf 250L idi arasinda çok fark var en çok beğendiğim tarafi suspansiyon rahatliği hiç hissettirmiyor.Gösterge farlar hertarafi mükemmel daha 15km gittim yarin plaka takilacak herkes kisa surede teslim alir inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------
Sağolun foto video nasil yuklenir bilmiyorum