Merhaba Arkadaşlar, arka çanta demiri konusunda 2 seçenek arasında tereddütte kaldim. Konu hakkında deneyimi olanların fikrine şimdiden çok teşekkürler. İki seçenekten sizce hangisi tercih edilir
Model 1:
[url]http://i.hizliresim.com/2rlMrE.png[/url]
Model 2:
[url]http://i.hizliresim.com/BrdVrL.png[/url]
Bugün itibariyle ben de Kuzgun'uma kavuştum.
Geleceğini biliyordum da, sabah 08.30'da bayiye gittiğimde gelmiş olacağını beklemiyordum doğrusu. :cyclopsan
Heyecanla servis tarafına dolanıp kamyonun yanında aldım soluğu.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2427%20Custom.jpg[/URL]
Sabırla (aslında sabırsızlıkla) indirilmesini bekledim.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2428%20Custom.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2429%20Custom.jpg[/URL]
Servis elemanının elinden hava tabancasını kaptığım gibi giriştim kasaya. :cherry:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2431%20Custom.jpg[/URL]
Tabii ki sonra işi ehline bıraktım.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2434%20Custom.jpg[/URL]
''Haaydi hooop'' diyerekteeennn...:thumleft:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2437%20Custom.jpg[/URL]
Aldık içeriye Kuzgun'u. :cat:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2438%20Custom.jpg[/URL]
Anında icraata başladım. İlk önce Sw Motec'ten getirttiğim gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatını taktırdım. :cat:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2439%20Custom.jpg[/URL]
Sırada çanta vardı. 37 lt. Kappa tercih ettim. :wiinkk:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2444%20Custom.jpg[/URL]
Derken Oxford Enduro elcik ısıtma ve navigasyon bağlantı elemanı takıldı. :cat: (Navi'yi görüntülemeyi unuttum)
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2443%20Custom.jpg[/URL]
Ve akşamüstü plakanın gelmesiyle Kuzgun hazır hale geldi. :flower:
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2446%20Custom.jpg[/URL]
İlk kez sıfır motosiklet alıyormuşum gibi heyecanlandım bunda. :cherry:
Allah herkese gönlündekini nasip etsin. :thumleft:
güle güle kazasız belasız kullanın , aynı heyecanı hepimiz bayiden alırken yaşadık emin olun ama sizin ki güzel bir an olmuş , bende kapıda böyle kasada görmeyi isterdim ne yalan söyleyeyim![]()
gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatını nereden ve ne kadara temin edebiliriz ,ayrıca siyah renklisi var mıdır ?
model bir daha iyi duruyor sadece arka çanta degil de yan çanta da kullansan yan çıkmalar sayesinde gayet işlevsel olur diye düşünüyorum ben olsan 1. yi alırım
1. Resimdeki demir daha kullanisli bende aynisi var arkada oturan yolcu demirden tutunabilir yanlarda çikinti demir var.Çadir el çantasi bağlama lastikle daha uygun










Arkadaşlar, konuyu takip ediyorum. Hepiniz için hayırlı olsun, güle güle, kazasız belasız binin inşallah.
Motor benim de radarımda, tam aradığım motor. Gücü yeterli, amortisörler konforlu. Aralardan geçebilmek, ileriyi görebilmek için yüksek ve güzergahımdaki kah otoban kah kasisli, çukurlu yolları geçmek için ideal. Kafama takılan tek bir şey var : İşe 3 yıldır motorla gidip geliyorum. Yılda 15-16bin km. Bu süre içinde 5-6 kere lastik patlattım. İstanbul malum, devasa bir şantiye. Lastiğime çiviler, vidalar, cam parçaları, demirler bir sürü ıvır zıvır saplandı. Tubeless lastikte yolda kalmadım. Sabah farketsem bile, bir fitil ya da köpük, 10 dakikada işe geç kalmadan tekrar yola koyulabildim.
İç lastikte işler bu kadar kolay değil bildiğim kadarıyla ama iç lastik de, bu kadar kolay patlamıyor diye biliyorum. Sizlerin lastik patlaması konusunda tecrübesi nedir ? İşe gelip giderken lastik patlarsa, çekiciye mi muhtaç kalırım ?
Benim gibi boydan sorunlu (1.66) arkadaşlar var ise, faydalı olabilir düşüncesiyle dün Rally'e uyguladığım alçaltma operasyonundan bahsetmek istiyorum.
Tesadüfen Sahibinden'de bulduğum ilan sayesinde İstanbul'dan Muhammet Kandemir'e ulaştım. Arkadaşımız ayarlı alçaltma kiti yapmakta. Hemen siparişi verdim. İki gün sonra parça elimdeydi.
Vakit kaybetmeden montaja giriştik.Alçaltma kitini orijinal parçadan 4.5 cm. daha uzun konuma getirdik. (Böylece selede yaklaşık 6 cm alçalma sözkonusu oldu. İsterseniz parçayı kısa konuma getirip sele yüksekliğini arttırma yoluna da gidilebiliyor)
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2458%20Custom.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2462%20Custom.jpg[/URL]
İşlem bittiğinde orijinal haliyle şöyle bir görüntü elde ettik. (Orijinal yan sehpa sayesinde ne kadar alçaldığı belli oluyor)
Önemli not : Sele indirme operasyonundan sonra yan sehpa uzun gelecek. Kısaltıp kullanabilimenizin yanında, eski model CRF 250 L'nin yan sehpası (daha kısa olduğu için) çok rahat oluyor. Yani kesmek biçmek yerine eski CRF 250'nin yan sehpasını getirtip taktırabilirsiniz.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2463%20Custom.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2466%20Custom.jpg[/URL]
Artık daha rahat oturabiliyorum.(Sadece parmak ucları)
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2468%20Custom.jpg[/URL]
Tek ayakta ise durum bu.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2470%20Custom.jpg[/URL]
Parçanın montajlı hali.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2475%20Custom.jpg[/URL]
Bayideki diğer Rally ile seleyi kıyasladım.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2478%20Custom.jpg[/URL]
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2479%20Custom.jpg[/URL]
Önce 5 cm. uzattık, olmadı, 4 cm.ye çektik, yüksek oldu. En son servis ustasıyla birlikte 4.5 cm.de karar kıldık. Her pozisyon değişiminde defalarca teste çıkıldı. 5 cm.ye düşürdüğümüzde selede yaklaşık 8-9 cm. fark oluştu. Bu durumda motosikletin dinamikleri farkedilir derecede olumsuz yönde etkilendi. Bundan dolayı 4.5 cm.'ye geri çektik. Dengeyi elde edebilmek adına ön amortisörleri 1 cm. kadar indirdik. (2 cm. indirmiştik, ağırlık öne yığıldığı için gidon ağırlaştı. Bu yüzden indirme işlemini 1 cm. olarak gerçekleştirdik)
İşlem, yaklaşık 5 saat sürdü. Ama değdi.
Bu arada imalatı yapan arkadaş Muhammet Kandemir, işini gücünü bırakıp montaj süresince telefonla destek verdi. Kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.
Parçayı imal eden Muhammet Kandemir arkadaşa ulaşmak isteyen olursa telefonu : 0 539 601 35 33
Bu arada, navigasyondan sonra görünüm şu şekilde oldu.
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMAG2448%20Custom.jpg[/URL]
güven abii maşallah servisten cıkmadan herşey tamam herhalde
bende boy sorunu yaşıyorum servis amartisör ayağını delelim dedi ben kabul etmedim ekleme yaptığım şeylerin orjinalliği bozmadan olmasını istiyorum parmak uçları ile zorla duruyorum kendimi yana kaydırarak kullanmaya alıştırmaya çalışıyorum şehir içinde çok sorun olmuyor ama arazide çok sıkıntılı hemen yatıyorum bi tarafa
ben önden 2 cm indirdim motoru herhangi bir ağırlık farketmedim açıkcası ama senin takdığın aparatıda deneyebilirim numarayı arayacağım yarın kısmetse sadece yan kolları aldınız diye zannediyorum salıncakla alakalı bir durum yok dur umarım

Evet Murat. Orijinal salıncak çıkarılıyor, yerine iki kol ve bir orta parça takılıyor.
Alttan görünüm bu. (Sağda, ortaya konan ara parça görülüyor)
[url]http://i770.photobucket.com/albums/xx349/sitki2/2013%20Mart%2004%20Toplanti/2017%20Nisan%2024%20Hamok%20Toplanti/IMG-20170429-WA0031%20Custom.jpeg[/URL]
güven abi parçayı sipariş ettim bugün kargoya verdiler kısmetse yarın elimde olur işlerimin yoğunluğun sebebiyle servisle uğraşmak istemiyorum elim takım tutar bu işlere çok yabancı değilim halledebilirim zannediyorum ama yinede fikrini almak isterim abii çok zorlanırmıyız kendimiz halledemezmiyiz fikrin nedir abi
Hayırlı olsun Murat.
Tek başına halledebileceğini sanmıyorum. Yeterli alet, teknik edavat varsa (alt sehpa gibi) elbette ki bir arkadaş yardımıyla halledebilirsin. ( Salıncak ayrıldığında arka taraf boşa çıkacak. Tutacak biri lazım) Öyle bir durumda imal eden arkadaşımız Muhammet'in telefonla desteğini almanı tavsiye ederim.
Bir husus... Salıncağı tutan iki vidadan alttaki normalde 10 cm. Gelen parça daha kalın olduğu için çarşıdan o vidanın 12 cm. olanını alıp takmamız icabetti.
İkinci husus... Aparat, kalın olduğundan amortisörün alttaki vidasına temas etmişti. Bunun üzerine amortisör vidasını ve somununu hafif traşlamak durumu hasıl oldu.
Montaj sırasında dikkat etmen gerekenler kabaca böyle.
Kolay gelsin.



Bu fotograflar bana ait değil Murat'çım.zannediyorum ki resimler size ait imalatcı arkadaş yolladı bana da






