Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Canlandırayım biraz burayı.
Geçen Hafta Honda'dan arayıp 2017 modelin geldiğini haber verdiler.
Daha önce almaya niyetim olduğunu söylemiştim ve gelince test sürüşü için ararız demişlerdi.
Tabi adamlar arayınca kıramayıp! koşa koşa gittim.:cherry:
Sevdim onu okşadım sarıldık birbirimize.
Buyrun benim ütüyle çektiğim yeni 2017 model CBR 1000 RR
Çok güzel namıssız.
Finisyon dahil neredeyse kusursuz bir motosiklet yapmış Honda.
Göze batan daha doğrusu bu tasarıma yakışmayan egzoz derhal taylormade ile değiştirilip arka sinyaller de kuyruğa alındı mı tadından yenmez.
Arka sele bile öylece bırakılsa hiç göze batmayacak kadar şık olmuş.
Resimde gördüğünüz düz modeli.
Benim deneme sürüşü yaptığım SP modeliydi fakat henüz satışa çıkmamış.
Hatta deneme motoru bile bayinin değil.
Honda bir kaç örneği turneye çıkartmış denettiriyor.
Bu desen ve renk 20 yıl tasarımından alıntı gibi dursa da motora bambaşka bir hava vermiş.
Ben SP modelini almayı düşünüyordum fakat biraz beklemeye karar verdim.
Denediğim motorda aynı renk ve desendeydi fakat siyah bölümleri mavi yapmışlar.
O da çok şık duruyor ama siyah kadar iyi değil.
Sanırım alırsam SP modeline düz modelin karenajlarını isteyeceğim.
İşin bir de maddi boyutu var.
Çünkü düz modelin fiyatı bile oldukça pahalı.
17.999
Ben shifteri görünce seri olarak var zannettim.
Değilmiş.
Yaklaşık 750 kaatta onun için alıyorlar.
Yani düz model yaklaşık 19.000 euroya geliyor.
Bu durumda SP modelinin 22-23bin eurodan aşağı olmayacağı garanti gibi.
Yani biraz kalın geliyor.
Bakalım bekleyip göreceğiz.
Geçen Hafta Honda'dan arayıp 2017 modelin geldiğini haber verdiler.
Daha önce almaya niyetim olduğunu söylemiştim ve gelince test sürüşü için ararız demişlerdi.
Tabi adamlar arayınca kıramayıp! koşa koşa gittim.:cherry:
Sevdim onu okşadım sarıldık birbirimize.
Buyrun benim ütüyle çektiğim yeni 2017 model CBR 1000 RR
Çok güzel namıssız.
Finisyon dahil neredeyse kusursuz bir motosiklet yapmış Honda.
Göze batan daha doğrusu bu tasarıma yakışmayan egzoz derhal taylormade ile değiştirilip arka sinyaller de kuyruğa alındı mı tadından yenmez.
Arka sele bile öylece bırakılsa hiç göze batmayacak kadar şık olmuş.
Resimde gördüğünüz düz modeli.
Benim deneme sürüşü yaptığım SP modeliydi fakat henüz satışa çıkmamış.
Hatta deneme motoru bile bayinin değil.
Honda bir kaç örneği turneye çıkartmış denettiriyor.
Bu desen ve renk 20 yıl tasarımından alıntı gibi dursa da motora bambaşka bir hava vermiş.
Ben SP modelini almayı düşünüyordum fakat biraz beklemeye karar verdim.
Denediğim motorda aynı renk ve desendeydi fakat siyah bölümleri mavi yapmışlar.
O da çok şık duruyor ama siyah kadar iyi değil.
Sanırım alırsam SP modeline düz modelin karenajlarını isteyeceğim.
İşin bir de maddi boyutu var.
Çünkü düz modelin fiyatı bile oldukça pahalı.
17.999
Ben shifteri görünce seri olarak var zannettim.
Değilmiş.
Yaklaşık 750 kaatta onun için alıyorlar.
Yani düz model yaklaşık 19.000 euroya geliyor.
Bu durumda SP modelinin 22-23bin eurodan aşağı olmayacağı garanti gibi.
Yani biraz kalın geliyor.
Bakalım bekleyip göreceğiz.

