Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Benim 2005 model 1000RR'da vardı bu sorunun aynısı. Sıcakken çalışmıyordu. Benzin almaya durduğumda en az yarım saat derecenin 50 olmasını bekliyordum.

Sonra ne mi oldu, gömlek çatlakmış. Sıcakken piston gömleğe fazla sürttüğü için zor dönüp marş almıyormuş şeklinde bir sonuç çıktı. Eskisi hurdaya, komple sandık motor takıldı.

Son olarak mars motoru mu acaba sorunlu diye baktim ama oda saglam gozukuyor, sonradan bende motor kismindan olabilicegini dusundum bugunde bir saat once bir ark gomlek demisti evet simdi sende oyle dedin %80 gomlek diye dusunuyorum, ama bu sekilde kullanmaya devam ediyorum patlayasiya kadar kullanirim ama patlicagini sanmiyorum cunku onceki motorumu on bin km oyle kullandim bu motorda 1-2yildir boyleymis yani yapicak birsey yok, bu arada arabadan takviye falan yapinca calisiyor o da cok guclu enerjiyle dondurdugu icindir
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım 2016 model 1000 rr aldım 3000 km de fakat 4000 km ye geldiğimde vites göstegesi sayıları gidip geliyor ve Boş ışığı yanıp sönüyor başına gelen varmı acaba
 
Katılım
20 Eki 2013
Mesajlar
795
Benzer arıza başıma geldi. Motor yıkama ve hava şartlarına bağlı olarak nem soketlerde oksitlenme yapmasına neden oluyor. Yetkili Servise gidip tüm soketlerini elden geçirip temizletmeni öneririm.
 
Katılım
29 Eki 2019
Mesajlar
1
S.a arkadaşlar 06 model 1000 rr var.. sanırım kranktan ses geliyor. İstanbul Anadolu yakasında servis dışında güvendiğiniz tavsiye edebileceğiniz bir usta var mıdır ? yardımcı olabilir misiniz? şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
1 - WhatsApp Image 2020-03-20 at 16.24.41.jpeg image/jpeg(0.4MB)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------







---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------




 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
GUVENLIK DUYURUSU -Degerli 2017 model, JH2S*********346 sasi numarali HONDA CBR1000RR FİREBLADE kullanicimiz, HONDA'nin surekli kalite izleme faaliyetlerinin bir sonucu olarak, aracinizin yakit depo kapaginizin yenisiyle degismesi gerektigi saptanmistir. Aracinizda bu islem TAMAMEN UCRETSIZ olarak uygulanacaktir. COVID-19 tedbirleri kapsaminda evinizden cikmadiginiz bugunlerde aracinizi kullanma mecburiyetiniz varsa EN KISA SUREDE HONDA YETKILI SERVISI ILE IRTIBATA GECEREK RANDEVU ALMANIZI RICA EDERIZ. Honda araciniz yoksa ya da sattiysaniz HONDA SAT yazarak 3172ye gonderin. Mersis 0068006505800019 B016
 
Katılım
7 Haz 2020
Mesajlar
173
Arkadaşlar, bu sene CBR1000RR gelecek mi, yoksa sadece CBR1000RR-R mı gelecek? Fiyat ne olacak? Fiyat ne zaman açıklanacak? Motorlar bayiye ne zaman gelecek? Bu nasıl bir bilinmezliktir : )

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

Artık Forumlara cok girmediğim için pek yazamıyorum...
Birkac fotograf paylasayım :)

Eskisi ve Yenisi Garajda :) Plakalarıma Dikkat :p

[url]https://i.hizliresim.com/nlq9G1.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/7DGWVm.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/b6oZgY.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/Azl807.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/3z4W1O.jpg[/url]

Rize'den Sevgiler Selamlar ...

Rize`ye selam olsun. Gerçi mesajın üzerinden çok sular geçmiş ama olsun. Ben de Rize'liyim. 3tane CBR1000RR yanyana olan fotoda, ortada olan kişi, yakın arkadaşım Uğur. Ona da selamımı iletir misin?
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
39
Arkadaşlar merhaba 2008 model 1000 rr 100 km de kaç litre yakıyor sorum belki size saçma gelebilir ulan 1000 lik motor alıyon yakıtını mı düşünüyon diyebilirsiniz ama biraz önemli benim için eğer 12 litreyi geçiyosa vazgeçicem
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaşlar merhaba 2008 model 1000 rr 100 km de kaç litre yakıyor sorum belki size saçma gelebilir ulan 1000 lik motor alıyon yakıtını mı düşünüyon diyebilirsiniz ama biraz önemli benim için eğer 12 litreyi geçiyosa vazgeçicem

Ben gazlamadan 8 litre ölçmüştüm. O da burada biri sorduğu için.
12 lt yakması mümkün ama zor. 600 rr olsa fazla bile yaktığı zaman oluyor ama binlik o kadar yakmaz.
Mesela benim 2017 cıbır normal sürüşte 5.5 litre biraz gazlarsam ( hepdeğil) 7.5 litre yakıyor.
Pisti hiç sorma :)
 
Katılım
10 Kas 2015
Mesajlar
39
Yani ben sehiriçi ve şehirdışı sakin kullanıcam sizce ne kadar yakar ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

Ben gazlamadan 8 litre ölçmüştüm. O da burada biri sorduğu için.
12 lt yakması mümkün ama zor. 600 rr olsa fazla bile yaktığı zaman oluyor ama binlik o kadar yakmaz.
Mesela benim 2017 cıbır normal sürüşte 5.5 litre biraz gazlarsam ( hepdeğil) 7.5 litre yakıyor.
Pisti hiç sorma :)

Yani ben şehiriçi ve şehirdışı sakin kullanıcam ne kadar yakar tahminen ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Abicim 12 yıl öncesini net hatırlamamı beklwmiyorsun değil mi? :)
Ama 12 litre yakmaz merak etme
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
2020 CBR 1000 RR+R
Bu modelle bir ay kadar önce tanıştık.
O zaman üstüne oturmuş ve sağına soluna bakmıştım.
Bugün Honda için bir etkinlik vardı ve oraya hem motoru kullanmak hem de izlenimlerimi paylaşmak için davet edilmiştim.
Fakat vaktim kısıtlıydı ve üstüne bir sürü çene yapmak zorunda kalınca çok kısa bir sürüş deneyimi yaşadım.
Modları falan kurcalamadan sadece ergonomik açıdan motosikleti inceledim.
Sonra sizin için kişisel bir test sürüşü yapıp fotoğraf ve görüşlerimi paylaşacağım.
Fakat ilk izlenimlerimi de yazayım.
Öncelikle eğer siyah rengini alacaksanız almayın berbat duruyor.
Bu nasıl bir siyah anlamadım!
Belki fotoğraflarda falan güzel bulursunuz ama gerçeğini görünce öyle düşünmeyeceksiniz bildiğin eskitilmiş motor gibi duruyor.
Arka fren pedalı küçük.
Tamam çok gerekmiyor ama ayağımı içe doğru çevirmek zorunda kaldım.
Belki zamanla alışılır.
Depo küçülmüş ve depo kapağı beriye doğru gelmiş.
Üstüne oturunca depo kapağı kayboluyor ve 20 yıldan fazladır fireblade kullanan bir adam bunu garipser ama alışır.
En ilginci ise ön cam.
İyice yatırıp geri uzatmışlar.
Daha düşük hızlarda yatmak zorunda kalıyorsunuz ve kaskınız cama çarpıyor.
Tabi boyunuz 165 civarındaysa bunun sorun olacağını sanmıyorum.
Ama uzunsanız kapanırken popoyu iyice geri almakta fayda var.
Bu durumda da fren ve vites kolu yalan oluyor.
Bana bir önceki modelden daha ağır gibi geldi ama saçmalıyor olabilirim. Teknik verilere bakıp yanlışssam düzeltirim.
Gidiş için söylenecek bir şey yok.
Akselerasyon süper .
Ayarları kurcalamadığım için hangi ayardaydı veya ayar var mı bilmiyorum ama motor freni biraz fazla.
Bu da virajda biraz sorun oluyor.
Önceki modelde bunu ayarlayabiliyorsunuz muhtemelen bunda da var ama benim bakacak vaktim yoktu.
Sanırım iki renk seçeneği var.
100307_Honda-Fireblade-YM20-5231.JPG.jpg

Radyatörün altındaki egsoz borularını kapatan ayrıntı güzel olmuş.
Benimkine aynısını taktırmaya kalksam radyatör korumasıyla beraber 130 paunda patlıyor.
Tabi beygirler hakkını veriyor.
Bu sene superbike'da yıllardır süren suskunluğu bozacak bir motor yapmışlar.
Ha bi de kontak anahtarını motorun üzerinde unutma derdi bu modelle son buluyor çünkü kontak yok:)
Sonra ayrıntılı bir test yazısı yazarım.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
2005 1000rr ın debriyajı telli olmadığı için tel ayarını istesende yapamayacaksın..

içindeki hidroliği komple değiştirmeni tavsiye ederim.ısınınca yapıyorsa hava yapmış olabilir.

havasını almayı dene
olmazsa komple hidroliği değiştir,özelliğini kaybetmiş olabilir,
olmazsa alt merkezi söküp pistonu ve arkasındaki yayı kontrol edip temizle
en son debriyaj değiştirmek kalıyor

alla alla o eski motorun telli değilde ney?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba. Bu forumdaki cok eski uyelerden biriyim.
2017 Model 1000rr kullanıyorum ve su an 13000 kmde. 10 bin kmden sonra bu kasalarda olusan eksantrik arizasi oluștu ve ses gelmeye basladi. Fakat Honda ile sorun yasiyorum.

Motoru samsun bayii nden aldim. Aldigimda 4 yil garantili olarak aldim ve bunun disinda bir bilgilendirme yapilmadi. Meger bakimlarimiz 6 aylik olacak sekilde bir kanun cikartmislar. Bu arada 6. Sifir honda motorum ve hepsinde bakimlarim 1 yillik veya 6000 km idi.
Zaten cok pimpirikli birisi olduğum icin bakimlarin 6 ayda bir olacagini soyleseler ben 5. Ayda yaptirirdim. Su ana kadar tum bakimlarim Honda Yetkili servisinde yapildi.

Bu konuyu Hondaya yazdim ve honda hicbirsey yapamayacagini, motorun garanti disi kaldigini soyledi. Bu konu kronik bir arizadir, aslinda her halukarda honda tarafindan giderilmesi gerekir. Fakat honda hicbir sekilde malinin arkasinda durmuyor.

Simdi bu konuda sizce nr yapmaliyim?
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba. Bu forumdaki cok eski uyelerden biriyim.
2017 Model 1000rr kullanıyorum ve su an 13000 kmde. 10 bin kmden sonra bu kasalarda olusan eksantrik arizasi oluștu ve ses gelmeye basladi. Fakat Honda ile sorun yasiyorum.

Motoru samsun bayii nden aldim. Aldigimda 4 yil garantili olarak aldim ve bunun disinda bir bilgilendirme yapilmadi. Meger bakimlarimiz 6 aylik olacak sekilde bir kanun cikartmislar. Bu arada 6. Sifir honda motorum ve hepsinde bakimlarim 1 yillik veya 6000 km idi.
Zaten cok pimpirikli birisi olduğum icin bakimlarin 6 ayda bir olacagini soyleseler ben 5. Ayda yaptirirdim. Su ana kadar tum bakimlarim Honda Yetkili servisinde yapildi.

Bu konuyu Hondaya yazdim ve honda hicbirsey yapamayacagini, motorun garanti disi kaldigini soyledi. Bu konu kronik bir arizadir, aslinda her halukarda honda tarafindan giderilmesi gerekir. Fakat honda hicbir sekilde malinin arkasinda durmuyor.

Simdi bu konuda sizce nr yapmaliyim?

bu 6 ay muhabbeti yazılı bir yerde kullanım kılavuzunda varmıdır ?? yazılı olarak yoksa her türlü öttürürsünüz honda türkiyeyi.adamların niyeti kötü zaten 13000de ki motorda ne olmuş olabilir.tüm servis kayıtlarıda orada var.her servise gittiğinizde allahın bir kulu bu motor 6 ayda bir gelcek abi 6 ay geç kalmışsın diyen kimsemi çıkmadı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet. Malesef hicbir servis soylemedi. Aslinda durum soyle. Karadeniz bolgesinde en yakin servis samsunda. Samsun da trabzonda bir motor servisine alt bayilik verdi. Yani biz trabzonda bakim yaptiriyoruz, samsun sisteme giriyor. Ama kimse bana 6 ayda bir bakim olacak veya garanti dıșı kalacak demedi. Biz hala 4 yıl garantimiz var biliyoruz. Ektra olarak kullanim kilavuzunda 6 ayda bir yaziyormus. Bize cd verdiler. Bakim kitapcigini kimsenin acip inceledigini de sanmiyorum. Bu yapilan honda markasinin kendisini bitirmekten baska birsey değil. 21. Motorumu kullaniyorum, 12 tanesi Honda idi. Son 5 yilda 6 tane Sıfır honda motosiklet aldim, hepsi ust sekment motorlar. 2 tane yakin arkadasima aldim ki referanslarinda adim yazili bunlara ragmen hondanin bana verdigi cevap, almasaydiniz oldu...
Bu işi duzeltmezlerse kesinlikle hondayi bir daha ocağıma sokmam, kimseye de tavsiye etmem...
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Eylül başında 2. Bakıma soktum. Bakım aralığı bir yıl ya da 10bin km demişlerdi.
Bakım için götürdüğümde acelesi yok 12bine kadar yolu var dediler.
Bu 6 ay muhabbeti çok uyduruk olmuş.
Aynı motosikleti kullanıyoruz. Benim ki az daha yeni diye bakım aralığımı uzadı?
Saçmalık bu!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst