2020 CBR 1000 RR+R
Bu modelle bir ay kadar önce tanıştık.
O zaman üstüne oturmuş ve sağına soluna bakmıştım.
Bugün Honda için bir etkinlik vardı ve oraya hem motoru kullanmak hem de izlenimlerimi paylaşmak için davet edilmiştim.
Fakat vaktim kısıtlıydı ve üstüne bir sürü çene yapmak zorunda kalınca çok kısa bir sürüş deneyimi yaşadım.
Modları falan kurcalamadan sadece ergonomik açıdan motosikleti inceledim.
Sonra sizin için kişisel bir test sürüşü yapıp fotoğraf ve görüşlerimi paylaşacağım.
Fakat ilk izlenimlerimi de yazayım.
Öncelikle eğer siyah rengini alacaksanız almayın berbat duruyor.
Bu nasıl bir siyah anlamadım!
Belki fotoğraflarda falan güzel bulursunuz ama gerçeğini görünce öyle düşünmeyeceksiniz bildiğin eskitilmiş motor gibi duruyor.
Arka fren pedalı küçük.
Tamam çok gerekmiyor ama ayağımı içe doğru çevirmek zorunda kaldım.
Belki zamanla alışılır.
Depo küçülmüş ve depo kapağı beriye doğru gelmiş.
Üstüne oturunca depo kapağı kayboluyor ve 20 yıldan fazladır fireblade kullanan bir adam bunu garipser ama alışır.
En ilginci ise ön cam.
İyice yatırıp geri uzatmışlar.
Daha düşük hızlarda yatmak zorunda kalıyorsunuz ve kaskınız cama çarpıyor.
Tabi boyunuz 165 civarındaysa bunun sorun olacağını sanmıyorum.
Ama uzunsanız kapanırken popoyu iyice geri almakta fayda var.
Bu durumda da fren ve vites kolu yalan oluyor.
Bana bir önceki modelden daha ağır gibi geldi ama saçmalıyor olabilirim. Teknik verilere bakıp yanlışssam düzeltirim.
Gidiş için söylenecek bir şey yok.
Akselerasyon süper .
Ayarları kurcalamadığım için hangi ayardaydı veya ayar var mı bilmiyorum ama motor freni biraz fazla.
Bu da virajda biraz sorun oluyor.
Önceki modelde bunu ayarlayabiliyorsunuz muhtemelen bunda da var ama benim bakacak vaktim yoktu.
Sanırım iki renk seçeneği var.
Radyatörün altındaki egsoz borularını kapatan ayrıntı güzel olmuş.
Benimkine aynısını taktırmaya kalksam radyatör korumasıyla beraber 130 paunda patlıyor.
Tabi beygirler hakkını veriyor.
Bu sene superbike'da yıllardır süren suskunluğu bozacak bir motor yapmışlar.
Ha bi de kontak anahtarını motorun üzerinde unutma derdi bu modelle son buluyor çünkü kontak yok

Sonra ayrıntılı bir test yazısı yazarım.