Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
27
5,2 nasıl bir tüketimdir yav binrr olan arkadaşımla gazladik 600fa 6,9 yaktı binrr 13lt:)
@serhanix Evet cennet'te oturuyorum yolun düşerse beklerim

Geçen gün yürüyüş yolundan giden sen miydin acaba geçen dediğim 3 ay oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Arkadaşlar geçen gün başıma gelen bir durumdan bahsedeyim. Otobanda gidiyorum artık çıkışa geldim vitesi 6 dan 2 ye kadar indirdim. Gişelerden çıktım, vitesi yükselteyim derken vites ayağıma gelmiyor, olduğu yerde değil :) bi baktım ki bağlantı vidası çıkmış, artık o aşamada sabit vitesle işyerine kadar geldim sağdan sağdan. Akşam sağolsun levent usta ustalığla işimi halletti. Buradan yola çıkarak size tavsiyem motora binmeden önce şöyle bi alıcı gözüyle sağına soluna bakıp kontrol edip öyle binin. Ben vites kolunun sallanır olduğunu önceki akşam görmüştüm ama haftasonu bakarım demiştim :) Siz öyle yapmayın. Aklımın kenarından bile geçmezdi vites kolunun vidasının giderken çıkacağı :)
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Geçen gün yürüyüş yolundan giden sen miydin acaba geçen dediğim 3 ay oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

Arkadaşlar geçen gün başıma gelen bir durumdan bahsedeyim. Otobanda gidiyorum artık çıkışa geldim vitesi 6 dan 2 ye kadar indirdim. Gişelerden çıktım, vitesi yükselteyim derken vites ayağıma gelmiyor, olduğu yerde değil :) bi baktım ki bağlantı vidası çıkmış, artık o aşamada sabit vitesle işyerine kadar geldim sağdan sağdan. Akşam sağolsun levent usta ustalığla işimi halletti. Buradan yola çıkarak size tavsiyem motora binmeden önce şöyle bi alıcı gözüyle sağına soluna bakıp kontrol edip öyle binin. Ben vites kolunun sallanır olduğunu önceki akşam görmüştüm ama haftasonu bakarım demiştim :) Siz öyle yapmayın. Aklımın kenarından bile geçmezdi vites kolunun vidasının giderken çıkacağı :)

O yine iyiymiş, ben vites kolunu kırdım... Gerçi doğrudan benim kabahatim değildi daha önceden kırılıp kaynak yapılmış yine oradan kırılmıştı ama büyük sıkıntı. Allah'tan merkezi biryerdeydim de gittim kaynattırdım 200m ötede bir yere :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar 2 Ay önce Sıfır Satin aldığım 1000RR 'ımı satma kararı aldım. 3500 Km de ; 1000 ve 3000 km bakımları Yapıldı. Kaza Boya Cizik Noktaİz dahi yoktur...
Fiyat 51350 TL ; Gereken tüm aksesuarlar üzerinde mevcut ...
İlan No : 343130391
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
16
Herkese selam,

Geçen hafta 1000rr sahibi oldum fakat bir sorum var: boştayken 1.vitese attığımda motor silkeleniyor. Sert bir vites geçişi oluyor. Şu an motor 500 km 'de.

Bu normal midir?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Normal sıkıntı yok biraz kemikli geçer, özellikle motor soğukken rölanti yüksek olduğunda baya ses getirir :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Herkese selam,

Geçen hafta 1000rr sahibi oldum fakat bir sorum var: boştayken 1.vitese attığımda motor silkeleniyor. Sert bir vites geçişi oluyor. Şu an motor 500 km 'de.

Bu normal midir?
Üzerinde rodaj yağı diye bahsedilen farklı bir yağ var.
İlk bakımda bu yağ değişecek.
Normalde sorun kalmaz ama devam ederse hemen servise götür.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
2014 yılında sıfır olarak aldım ve şu anda 22000 km deyiz yağ değişimiyle ortadan kalkan bir durum değil velhasılı sıkıntılı bir durumda değil karakterinin gereğini yapıyor benim görüşüm
 
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
2
Merhabalar iyi akşamlar.Forum ortamında ve sitede yeniyim.bir sorum olacaktı yardımcı olabilirseniz sevinirim.2016 1000rr sp aldım geçen ay almadan önce arka koltuk olmadığını bildiğim halde sonra extra olarak alır takarım demiştim kendi kendime.hiç sormamıştım daha sonra extra olarak aldığımda sıkıntı olup olmayacağını.öğrendimki daha hafif olması amaçlı arka şasi kısa ve ince yapılmış koltuk ve basamak koyduğumda bu bana sıkıntı yaratır diye düşünüyorum kendi fikrimce ama tecrübeli bilgisi olan yada koltuk basamak takıp kullanan varsa bilgi verirse çok yardımcı olmuş olursunuz teşekkürler şimdiden 🙂
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese selam,

Geçen hafta 1000rr sahibi oldum fakat bir sorum var: boştayken 1.vitese attığımda motor silkeleniyor. Sert bir vites geçişi oluyor. Şu an motor 500 km 'de.

Bu normal midir?

Arkadaşların dediği gibi özellikle Hondaların boştan bire geçişi biraz olayıdır :) Birden kuvvetlice basın geçirin. Ses çıkıyor, bazen hafif sarsabiliyor, ama uzun vadede sorunsuz ve problemsiz çalışıyor.

Buna karşın bazı Avrupa motosikletler çok yumuşak geçiyor, ancak boş ıskalanabiliyor bazen. Daha bir stres oluyor.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Merhaba arkadaşlar 2008-2011 arası modellerin ilanlarda yeşil motorlarla karıştırmayın muhabbeti dönüyor nedir bu işin aslı bilen biri cevaplarsa sevinirim
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Yağ yakma sorunları vardı galiba ama servisler gerekli müdahaleyi yapmışlardı, son nesil R1 lerin vites kutularının revize edilmesi gibi...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yağ yakma problemini biliyorum ama acaba hepsi halledildimi ondan şüpeliyim ilanlara baktım biraz bazıları motor kısmındaki kapağı yeşil gibi bazıları siyah kapak neden farklı renklerde merak ettim bilgisi olan varmı sorayım dedim
 
Katılım
20 Haz 2016
Mesajlar
16
Arkadaşlar merhaba,

Grenaj satın almak için önerebileceğiniz site ve dükkan var mıdır? (İstanbul için)

Daha önce yamaha kullanıyordum orjinal olarak grenaj ve yedek parçaları net üzerinden temin edebiliyordum fakat 1000rr da bunun sıkıntısını yaşamaya başladım. (ebay, aliexpress kastetmiyorum)

Sizin grenajları nereden temin ediyorsunuz?

Herkese teşekkürler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Değerli Arkadaslar Sıfır almıs olduğum ve şu an 6500 KM de olan 2016 Model 1000RR'ım satılıktır.
Gerekli tüm aksesuarlar mevcuttur. Bütün bakımları Honda yetkili servisinde yapılmıştır..
Kazası Boyası Çarpması yoktur ...

Baslık altında fotoğraflarını ve bakımlarımı görebilirsiniz.

FİYAT : 51350 TL 'dir.
İrtibat : 0544 789 77 77 / Doğan Semiz










 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar
2016 Model 1000RR ların bir partisinde akü sorunu var. Bilginiz olsun. Garanti dahilinde değişimleri yapabilirsiniz eğer sorun yasadiysaniz :)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Bir gün kendimi ayarlayabilirsem motoru sizden alacağım. Çok temiz bakıyorsunuz gördüğüm kadarıyla. Maşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst