- Katılım
- 16 Eyl 2006
- Mesajlar
- 27
5,2 nasıl bir tüketimdir yav binrr olan arkadaşımla gazladik 600fa 6,9 yaktı binrr 13lt
@serhanix Evet cennet'te oturuyorum yolun düşerse beklerim
Geçen gün yürüyüş yolundan giden sen miydin acaba geçen dediğim 3 ay oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Arkadaşlar geçen gün başıma gelen bir durumdan bahsedeyim. Otobanda gidiyorum artık çıkışa geldim vitesi 6 dan 2 ye kadar indirdim. Gişelerden çıktım, vitesi yükselteyim derken vites ayağıma gelmiyor, olduğu yerde değil




