Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
27
Herkese Selamlar,

Bende bugün itibari ile 1000RR kullanıcısı olarak aranızdayım. Keyifli forumlar...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
2013 1000 rr ile cumartesi günü otobandan Istanbul - Adapazarı gidip döndüm. Sert kullanmadım. Giderken kurköy mehmetçik vakfında depoyu fulledim. Dönerken şekerpınarda ışık yandı. dönerken de dönüş istikametindeki kurköy mehmetçik vakfında depoyu doldurdum.

bir depoyu pendik - adapazarı - pendik güzergahında bitirmiş oldum.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
Sanırım 1000 rr pek kullanan yok forumda, dün ıvır zıvır işler için servise gittim. Yağına baktıklarında fazla olduğunu gördüler. 500 ml kadar fazla yağ çıktı. Servis keçelerde vs de kaçak görünmüyor dedi. Sizce fazla yağın bir etkisi olmuşmudur ?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
DEdikleri gibi keçeydi contaydı vs yerlerde kaçak yoksa sıkıntı yok demektir, birde hava filtre kutusunun içini elden geçirin oraları yağlamıştır muhtemelen sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama temiz kuru yağsız olması iyidir kanaatimce.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sıfır aldığım 600 Repsolü dün itibariyle vermiş ve uzun bir aradan sonra sıfır 1000RR Siparişiyle aranıza katılmıs bulunmaktayım :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar 2016 Model 1000RR için hangi yağı kullanıyorsunuz? Bugün motorumu teslim aldım; 1000 km bakımında 7100; 10/40 düşünüyorum ...
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
7100 10/40 denedim güzel yağ memnun kaldım ama sonrasında 300V 10/40 denediğimde viteslerim daha yumuşaktı mekanik sesler sanki daha az geliyodu motordan, şu an için 300V kullanıyorum ve farklı bir yağ kullanmayıda düşünmüyorum. Rengi bile baştan çıkarıcı :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
300V ler yapıları gereği sehir kullanımına uygun değil diye biliyorum. 1000 kmde bir degistirilmesi gereken pist yağıdır. Bu yüzden en ideali 7100-1040 ...
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
7100 devam.5100 eski kalır yeni sıfır motor için.300v de fazla racing bence yol kullanımı için.piste çıkarken kullanılabilir.

yağ soğutucusu olmayan turbo hayabusa sahibi biri putolineyi övüyordu geçenlerde.denenebilir araştırılıp
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağınızı,orjinal dolum numarasi kullanin.
Ben 2015 1000rr imda hep 10-30 kullandim. Burasi arabistan degil, yepyeni makina daha, şu kalin yag koyma sevdasindan vazgecin, eski ustalara bakmayin, kahvehane agzi ile konusurlar, yeni motorlarin yag kapasiteleri dusuk, yag kanallari cok ince ve sık, parcalarin toleranslari, bosluklari cok az oluyor modern motorlarda, bunlar 20-30 yil onceki allahlik motorlardan degil. O yuzden sakın kalin yag koymayin, surtunme artar, hararet artar, performans duser, motora zarar verirsiniz. Kim veriyor size bu akillari bilmiyorum, cbr 1000rr kullaniyorsunuz daha yag konusunu, bilmiyorsunuz.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Şehir içinde motosiklet kullanan birisi değilim o işkenceyi motosikletime yapmam yalnız 300V konusunda denemenizi tavsiye ederim tercih sizin, bu arada 10/30 kullanıpta motosikletin yaklaşık 1000 km sonra yağ eksilttiğinide gözlemlediğim doğrudur (2014 1000RR 26000km)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------

Putoline hakkında bende çok övgüler duyuyorum denemeli...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
300V eksilen bir yağdir, ester bazli yaglar heleki double ester yaglar daha cabuk eksilir. Cok sıkıstirilmayan bir motorda sentetik yağ kullanimi yeterlidir. Motul, shell, castrol, ipone, motorex, mobil, agip markalarinda uygun numarada sentetik yag kullanilabilir. O kadar mevzu bahis yapmayin, hatta ureticinin kendi tavsiye ettigi yaglarida Honda, Yamalube gibi guvenle kullanabilirsiniz.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
300v'nin binrr'da sağlam bir gazlamada 500km gidecegini bile sanmam tek kullanımlık okey gibi birşey
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Merhaba arkadaşlar, satılık 2007 model kırmızı 1000RR ımız var ve Türkiyedeki en temiz ve bakımlı 1000RR lardan biri olduğundan eminiz.


arkadaşım 50 yaşında, 2007 de ankaradaki bayiden sıfır km olarak aldı ve şuan kendisinde 1 adet 2014 ZX10R ABS , 1 adet Yamaha WR250(sıfır aldı ilk sahibi) ve 1 adet Honda pcx 125(ilk sahibi sıfır km aldı) var. Hepsi kapalı garajda muhafaza ediliyor ve bakımları servislerinde en iyi yağlar-balatalar kullanılarak yapılıyor.

Diyeceğim o ki, sadece hafta sonunda keyif için binilmiş, teker yapılmamış, lastik yakılmamış, boşta gaz verilmemiş, bakımları en iyi şekilde yapılmış emekliden 1000RR almak isteyen varsa yabancıya gitmesin. Burdan bir arkadaşa nasip olsun isterim.


Motor 45.000 KM de, Twobrothers carbon tüp var, orjinal egsozu yanında verilecek. Puig spor cam var, tank pad var,jant şeridi var, Michelim pilot power lastikler var, Puig koruma takozu var, Yeni Yuasa akü takıldı garantili, zincir dişli 500 km önce değişti ve orjinal RK takıldı. (530tl)
Ağır bakımı 30.000 de yapıldı(bujileri vs) bir sonraki ağır bakımı 15.000 km sonra.

Sadece sol kafa grenajı kenarında küçük bir yerde ve yine sol yan grenajda küçük bir yerde lokal boya var. Asla kazası vs yoktur. Türkiyede ilginç olabilir ama %100 ekspertiz ve beğenme garantisi veriyorum. forumda uzun yıllardır üyeyim ve bir çok kişi ile tanışırız. tanımayanlar tanıyanlardan referans alabilir. Yer kocaeli Gölcük.. Bakmaya gelen olur da söylenen harici birşey çıkarsa, en ufak hata bulursa, bayideki sıfır motora yakın temizlikte değilse yol+yemek+sigara ve o günki mesai ücretini veririm o derece güveniyorum motora.


Motorun ilanı yok,sahibi akıllı telefon dahi kullanmıyor. sigorta fiyatları deli gibi yükselmeseydi zaten satılmayacaktı. Eğer bir süre satılmaz ise arkadaşımla binerek kızıltoprağa bırakacağız. Daha önce aprilla motoruna yaptığı gibi. Düşünen varsa müzelik motor burada =)


Fiyat: 29.000 tl
Tel: 5543915310 bana ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
2016 modele uygun Koruma takozu kullanan satan veya satani bilen var mi?
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
ben kendi motoruma yapıcam hocam, piyasadakiler inanılmaz pahalı ya.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Max 7/8 bin km binip sıfır aldığım için ben de cok pahali urunleri kullanmak istemyorum açıkçası...


Rodajım bitmek üzere . 875 KM oldu ; Ortalama 5ooo Devirde Sürekli vites değişimi yapılarak 3 bin ile 6 BİN devir aralığında Serin havalarda tamamladım :) RODAJ bakımından sonra; Detaylı olarak Motor hakkındaki objektif yorumlarımı aktaracağım...

Bu arada Motoruma bir kaç extra taktım. Fotoğragflarını paylaşayım :)







 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst