Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de 2013 Yamaha R1 almayı düşünüyordum ancak çevremde bir kaç kişi 2014 üzeri 1000RR almamın daha mantıklı olacağını söyledi ve kafam karıştı.
Mantıken 2018 e kadar garantisi devam edecek sonuçta motorun onun için mantıklı geldi.
son sürat değil amacım ama performans ve uzun yol (400-500 km) yapabileceğim bir araç alacağım.
Motor sağlamlığı ve bakım ücretlerinin uygunluğu önemli benim için.
2004 yılında 2003 model R6 vardı üniversitede ve 3-4 ay kullandım ama satmak zorunda kaldım. sonrasında 6 yıl 250 chopper motor kullandım . Şimdi Racing alacağım kesinlikle 600 üstü.
Sizce nasıl bir tercihte bulunayım.
( Trol değilim emin olabilirsiniz 33 yaş ve 17 yıldır vitesli motor kullanıyorum)

Uzun yol super sport ile zor olmuyor mu? 400-500 km az degil. Yine performansli ve touring tarzi bir cihaz (VFR, ST1300, FJR, Multistrada, 1190 Adventure) daha uygun olmaz mi?
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Super sportla uzun yol bagaj hacmi haricinde gayet rahat bence. Enduro ve chopperde dik oturmadan dolayı bende bel ve popo daha çok ağrıyor. Çünkü daha fazla yük biniyor. Super sportta omuz bacak kol her yere dağılıyor. Benim için böyle.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Super sportla uzun yol bagaj hacmi haricinde gayet rahat bence. Enduro ve chopperde dik oturmadan dolayı bende bel ve popo daha çok ağrıyor. Çünkü daha fazla yük biniyor. Super sportta omuz bacak kol her yere dağılıyor. Benim için böyle.

Biraz gobek varsa (benim gibi) gobegi depoya dayayinca 1000km bile gidilir. Ne bileklere ne bele yuk binmiyor.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
Siz siz olun lastikleri değiştirdikten sonra balans ayarını yaptırın, motor 200'e geldi mi deli gibi titriyor :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Arkadaşlar motorumun farına taş çarptı ve camı çatladı kırıldı komple farmı almak lazım yoksa tamiri mümkünmüdür...(2014 1000RR)
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Motor sesiyle kulaklarım bayram etti, merak eden arkadaşlar buradan dinleyebilir
https://honda.com.tr/motosiklet/super-sport/cbr-1000rr-fireblade-2015
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910



---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------


 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Nasıl hızlandığını anlayamayacağınız bir motor adeta bir sanat eseri
d32d7b6b-04f3-458e-998f-4093697c0a7d.jpg
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
104
ARKDASLAR BI ARKADASIMIN 2005 MODEL 1000 RR FİREBLADE STATOR SARGI DEGISMESI LAZIM YAN SANAYI KULLANSAK SIKINTI YAPAR MI?YADA SARDIRMAYI DUSUNUYORUZ?YAN SANAYI PARCA KULLANAN VARMI ARAMIZDA?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
Selam geçen hafta 2013 cbr 1000 rr aldım. Lastik değiştirmek istiyorum, üzerinde michelin pilot power 3 var, arka lastik bitik. Michelin ayını lastik, metzeler mt7 ve pirellirosso corsa 2 arasında kararsız kaldım. Agırlıklı otobanda kullanacağım. Lastikleri kullanan arkadaşlar yorum yapabilirse sevinirim.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
pilot power 3 kullanıyordum eski z750'de, memnundum bir sıkıntı yaşamadım. 1000rr'a da diablo rosso corsa 2 var, çok sert kullanamadım henüz. money no problem derseniz pist lastiği öneririm r6'da supercorsa kullanıyordum, ıslak zemin harici performansı mükemmeldi, ısıtmaya bile gerek kalmazdı.
hayırlı olsun bu arada motorunuz.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
pist lastiği bende düşündüm, yağmurda ve tozlu yollarda sıkıntı yaratır gibi geldi. Sanırım rosso corsa 2 ve pilot power 3 arasında seçim yapacağım.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Pilot power3 ve rosso2 arasında ciddi bir fark gördüm.

Bu lastiklere sahip 2 motoru aynı yolda, aynı zamanda karşılaştırma imkanım oldu. Power3 ile yanyan giderken rosso2 sakız gibi yapışıyordu.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
2013 1000rr kullanan varsa, onerileri nelerdir ? motorun kronikleşmiş, dikkat etmemiz gereken noktaları varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst