Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Canlandırayım biraz burayı.:)
Geçen Hafta Honda'dan arayıp 2017 modelin geldiğini haber verdiler.
Daha önce almaya niyetim olduğunu söylemiştim ve gelince test sürüşü için ararız demişlerdi.
Tabi adamlar arayınca kıramayıp! koşa koşa gittim.:cherry:
Sevdim onu okşadım sarıldık birbirimize.
Buyrun benim ütüyle çektiğim yeni 2017 model CBR 1000 RR
Çok güzel namıssız.
Cbr1000RR-2017-4.jpg


Cbr1000RR-2017-3.jpg


Cbr1000RR-2017-1.jpg


Cbr1000RR-2017-2.jpg


Finisyon dahil neredeyse kusursuz bir motosiklet yapmış Honda.
Göze batan daha doğrusu bu tasarıma yakışmayan egzoz derhal taylormade ile değiştirilip arka sinyaller de kuyruğa alındı mı tadından yenmez.
Arka sele bile öylece bırakılsa hiç göze batmayacak kadar şık olmuş.
Resimde gördüğünüz düz modeli.
Benim deneme sürüşü yaptığım SP modeliydi fakat henüz satışa çıkmamış.
Hatta deneme motoru bile bayinin değil.
Honda bir kaç örneği turneye çıkartmış denettiriyor.


Bu desen ve renk 20 yıl tasarımından alıntı gibi dursa da motora bambaşka bir hava vermiş.
Ben SP modelini almayı düşünüyordum fakat biraz beklemeye karar verdim.
Denediğim motorda aynı renk ve desendeydi fakat siyah bölümleri mavi yapmışlar.
O da çok şık duruyor ama siyah kadar iyi değil.
Sanırım alırsam SP modeline düz modelin karenajlarını isteyeceğim.
İşin bir de maddi boyutu var.
Çünkü düz modelin fiyatı bile oldukça pahalı.
17.999€
Ben shifteri görünce seri olarak var zannettim.
Değilmiş.
Yaklaşık 750 kaatta onun için alıyorlar.
Yani düz model yaklaşık 19.000 euroya geliyor.
Bu durumda SP modelinin 22-23bin eurodan aşağı olmayacağı garanti gibi.
Yani biraz kalın geliyor.
Bakalım bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
SP versiyona 23 verceğine 2 daha koyup ZX10RR almak çok daha mantıklı gibi geliyor bana
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Evlat ya..
İnşallah bizlerde bineriz şu cihazlara. 2017 çıktı biz 2007 hrcye biniyorduk. 10 sene geriden takibe devam. :)
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Zx 10RR 17.900€
2 daha koymuyoz 5 eksiltiyoruz.:)

17900 ken bence gidip hondaya bakman bile hata, 2018-2019 da alınır honda daha ilerlemesi sürecektir, bisürü eksiği var halen özellikle elektronik kontrollerde o nedenle ZX10RR al, bizde 25450€ fiyatı var namussuzun, hayal bile etmiyoruz :)
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
433
Motosikleti
Benelli Trk702x, Honda Pcx125
arkadaşlar selamlar, 2013 1000rr da ön amortisörde yağ kaçırma sorunum var. amortisörlerin net olarak ne kadar yağ aldığını bilen var mı acaba aranızda?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar 2017 1000RR aldığım için gecen yil Sıfır aldığım motorumu satıyorum. 2016 Model 10500 Kmde Kazasiz Boyasiz Hasar Kayıtsız...
Tamamen yetkili servis bakımlıdır.
Fiyat : 49600 ...
05447897777
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Motorum satılmıştır. Teşekkür ederim ...
Bu arada yenisiyle eskisini kiyaslayacak olursak;
2016 kasa daha heybetli ve daha güzel duruyordu. Bana göre tabi. Göz zevki herkeste ayrıdır. Ben Teknoloji icin satinalim. ABS aşığı birisiyim. Teknolojik olarak keainlikle guzel calismasi muthis. Abs aninda devrede . Traction aninda devrede. Yani honda yapamamistir diyenlere Honda resmen kapak yapmış. Benim motor Dunlop lastikler ile gelmis. Bir alt kasadada bunlar vardi. Lastikler zaten muthis hemde bu motora cuk oturmuslar. Bazi seriler bridgestone ile geliyor bana sorarsaniz bridgestone lastikler bespara etmez. Ama kotu olacagni sanmiyorum. Motorun sesi tatminkar ama egzoz degisirsek sekli icin degisiriz. Baca gibi duruyor yanda . Motor hafif ve kivrak kullanirken 250 cc kullanir havasi veriyor. Ozellikle beli sikintili olanlar icin cok ideal. 2016 da bi turlayinca beliniz kopuyor bunda oyle birsey yok. Su an rodajdayim 5 bin devri gecmedim ortalama yakitim 4.8 gösteriyor. Biraz daha da dusecektir.
Şimdilik bu kadar kullandıkça yazacağım.
Saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Rodajim devam ediyor. Maximum 5 bin devri aşmadan yoluma devam ederken motor hakkimda bir kac yorum yapayim. Dediğim gibi Yeni 1000rr 2016 kasadan daha rahat ve konforlu. Fakat ayna acisi 2016 da sanki daha iyiydi. Bir de sinyal kumandalarini değiştirmişler. Özellikle selektör için bas parmak kullanmaniz gerekiyor. Diğerinde isaret parmağıyla citcit yapabiliyorduk. Orasi hoşuma gitmedi kumandalarda. sinyal ve kornaya alışılır. Ses 5 bin devirde değişiyor. Ciddi anlamda ses çıkartıyor. 700 km den snra 7000 devirlere çıkacağım o zaman daha net yazarim ses konusunu. Yakit olarak rodaj kullaniminda 4/5 litre arasi yakiyor.
5 bin devirde ortalama 120 kmh ile gidiyorum bu yüzden rodajda sıkılma şansınız yok.
Vites gecisleri 2016 dan daha belirgin ama ahım şahım bir fark da yok. Yeni alan arkadaslar biraz abartarak övuyorlar motoru. Ama durum budur arkadaşlar :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
2008 Cbr 1000rr Motor Aksamı Parçalara İhtiyacı Olanlara Yardımcı Olunur,,,,

İst,,GaziOsman Paşa,,,
Gurcan MOTO GaraJ,
0535 939 20 86




 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
en güzeli gri bence kırmızıda olur siyahda olur ama listede bile yok beyaz kullanıyom hrc
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Rodajim devam ediyor. Maximum 5 bin devri aşmadan yoluma devam ederken motor hakkimda bir kac yorum yapayim. Dediğim gibi Yeni 1000rr 2016 kasadan daha rahat ve konforlu. Fakat ayna acisi 2016 da sanki daha iyiydi. Bir de sinyal kumandalarini değiştirmişler. Özellikle selektör için bas parmak kullanmaniz gerekiyor. Diğerinde isaret parmağıyla citcit yapabiliyorduk. Orasi hoşuma gitmedi kumandalarda. sinyal ve kornaya alışılır. Ses 5 bin devirde değişiyor. Ciddi anlamda ses çıkartıyor. 700 km den snra 7000 devirlere çıkacağım o zaman daha net yazarim ses konusunu. Yakit olarak rodaj kullaniminda 4/5 litre arasi yakiyor.
5 bin devirde ortalama 120 kmh ile gidiyorum bu yüzden rodajda sıkılma şansınız yok.
Vites gecisleri 2016 dan daha belirgin ama ahım şahım bir fark da yok. Yeni alan arkadaslar biraz abartarak övuyorlar motoru. Ama durum budur arkadaşlar :)


birkaç resimle konuyu renklendirebilirsin bence :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
eksat motoru nedir bilen varmı? birde 2009 modelde debriyaj setinden dolayı motor ışığı yanar mı ışık yanıyorda
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
173
Motosikleti
Mekgineer's Chopper
En yeni kasanın siyah-kırmızı rengi efsane olmuş. Cbr 650f'de de aynı şekilde.. Honda inşallah hep kullanır bu rengi :)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
27
Merhaba, motorunuzdan gelen ses egzantrik sesidir. Motorunuz 2009 modelin hangi rengi acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst