Rodajın bittiğinde 1, 2, 4 ve 7. şıklarda yaşadığın sıkıntılar kendiliğinden gidecek 8. şıkka alışacaksın arabalarda bile bu böyle zaten 3. sıkıntı ise dediğin gibi şilte serdirmen gerekiyor serviste yaptırırsın zaten. Tekerin düz bassın. Ankara'da hava soğuk değil mi nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum
Yorumlar için teşekkür ederim.
Ankara soğuk, hem de SOĞUK! İnat ettim kullanıcam diye kullanıyorum.

Aslında yollar kuru oldukça dert etmiyorum. Kar yağar gibi olunca biraz tırsa tırsa gidiyorum. Zaten benim rodaj (motorun değil benim) bitmediği için dikkatli gidiyorum ki yaş, kar olunca dikkatim on kat fazla oluyor. Zaten genelde 60-70 km hızla gidiyorum. O süratlerde motorun rüzgar koruması iyi. Daha yüksek hızlara çıkınca rüzgar koruması kalmıyor, o zaman da soğuk çok hissediliyor.
Bi de şu 5,75 lt/100km ortalama düzeldi mi tamamdır bu iş.

Motoru yaz-kış kullanmayı düşlüyorum.