TNT 25 yeterli gelir senin için zaten işe gidip gelecğein için şehir içi tnt 250 biraz zor olur ağır motor sonuçta ışıklarda sıkıntı yaşatır ağırlığından dolayı bide çok yakar TNT 25' oranla
Uzun yolda 100 - 110 dan sonra yormasın
TNT 25 yeterli gelir senin için zaten işe gidip gelecğein için şehir içi tnt 250 biraz zor olur ağır motor sonuçta ışıklarda sıkıntı yaşatır ağırlığından dolayı bide çok yakar TNT 25' oranla
Şehir içi işe gidip gelişin kısa bi mesafe öyle uzun bi yol değil 600ccde alsan sıkıntı olmaz :queen: kartal çanakkale arası 350km falan tnt 25 ile yorucu olabilir 250 ile biraz daha rahat edersin. MT 25'te olabilir ama fiyat belli
TNT 250 alım gücün varsa tabiki tnt 250 almalısın dostumKimse kusura bakmasın ama maddiyat ülkemizde en önemli noktalardan biri gücümüz neye yetiyorsa ona binecez ben bmw 1000r almak isterim ama zor iş
![]()
Maalesefki maddiyat ülkemizde çok büyük bir sorun benimde hayalim R1 ama imkansız gibi duruyor![]()



<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg"></a>
[url=http://hizliresim.com/vb4vvr][url]http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg[/url][/url]
İznik Gölü kenarı , Gürle Dağı ve Benelli
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/Ly3qlb.jpg[/url]
Yalova Sahili
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/GBzr4y.jpg[/url]
Biraz bakım ve temizlik sonrası .
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/p0PQDm.jpg[/url]
Manisa/ Salihli'ye doğru
<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg"></a>
[url=http://hizliresim.com/vb4vvr][url]http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg[/url][/url]
İznik Gölü kenarı , Gürle Dağı ve Benelli
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/Ly3qlb.jpg[/url]
Yalova Sahili
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/GBzr4y.jpg[/url]
Biraz bakım ve temizlik sonrası .
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
[url]http://i.hizliresim.com/p0PQDm.jpg[/url]
Manisa/ Salihli'ye doğru
Son fiyat indirimleriyle oldukça cazip hale geldiğini söyleyebilirim TNT'lerin.
Yeşil TNT25, tek silindirli oluşu dolayısıyla; çift silindirli TNT250'ye kıyasla:
- daha az yakacak olması,
- kalkışta daha seri olması beklentisi
- daha hafif olması (sanki bi artçıyla gidiyormuşcasına kilo farkı var)
- 150 cc'den 250 cc'ye ilk kez geçecek biri olarak
daha bir "başedilebilir" görünüyor, ve daha bir heyecanlı. TNT250 sanki biraz ağır kaçacak gibi ...
Yeşilini oldukça beğeniyorum; gidip bayide tekrar bakacağım.
İkinci el Kawasaki Z250 SL düşünüyordum bu fiyatlara, 2015, 8-10 bin km'de, ABS'li; parça fiyatlarının pahalı olduğunun söylenmesi, periyodik bakım masrafları vs derken biraz ürkütüyor gibi.
Kuba'nın arkasında durduğu Benelli TNT25 sanki ideal gibi görünüyor; 3 bin Euro'nun altındaki sıfır fiyatıyla.
Araştırıyorum; bakalım...
Fiyatlarda indirim olunca millet tnt 25'i bırakıp 250'ye bakmaya başladı kimse haksızda değil tek silindir fiyatına çift silindir motor geldi tnt 25'te hatırladığım kadarıyla fiyat ilk çıktığında'da buna yakın bi fiyattan satılıyordu o yüzden alanlar zarar etmedi ama karda edemedi fakat tnt 250'de fiyat ilk satış fiyatının altına düştü satışları böyle devam ederse diğer markalarda mecburi fiyat indirimine kampanyalara gidecektir.
Ben konuşmuyorum ya ondandır
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.
Ben konuşmuyorum ya ondandır
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.