Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Şehir içi işe gidip gelişin kısa bi mesafe öyle uzun bi yol değil 600ccde alsan sıkıntı olmaz :queen: kartal çanakkale arası 350km falan tnt 25 ile yorucu olabilir 250 ile biraz daha rahat edersin. MT 25'te olabilir ama fiyat belli
 
Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
14
Şehir içi işe gidip gelişin kısa bi mesafe öyle uzun bi yol değil 600ccde alsan sıkıntı olmaz :queen: kartal çanakkale arası 350km falan tnt 25 ile yorucu olabilir 250 ile biraz daha rahat edersin. MT 25'te olabilir ama fiyat belli

Aynen o paraya TNT 250 alır ekipmanıda toplarım bence gerenk yok :)
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
TNT 250 alım gücün varsa tabiki tnt 250 almalısın dostum :) Kimse kusura bakmasın ama maddiyat ülkemizde en önemli noktalardan biri gücümüz neye yetiyorsa ona binecez ben bmw 1000r almak isterim ama zor iş :)
 
Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
14
TNT 250 alım gücün varsa tabiki tnt 250 almalısın dostum :) Kimse kusura bakmasın ama maddiyat ülkemizde en önemli noktalardan biri gücümüz neye yetiyorsa ona binecez ben bmw 1000r almak isterim ama zor iş :)

Maalesefki maddiyat ülkemizde çok büyük bir sorun benimde hayalim R1 ama imkansız gibi duruyor :(
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Maalesefki maddiyat ülkemizde çok büyük bir sorun benimde hayalim R1 ama imkansız gibi duruyor :(

Fevkalade'nin fevkinde bir motor ama gel görki ülkede o parayı verecek sayılı motor sevdalısı insan vardır bizler bajaj benelli belki inazuma üçgeninde gidip gelecez :) Honda bile bana göre çok pahalı alternatifi olmadığı için rahat satıyordu Benelli bu kalite ile devam ederse bi honda segmentine çıkacaktır.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
a>


vb4vvr.jpg
[/url][/IMG]

İznik Gölü kenarı , Gürle Dağı ve Benelli

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------


Yalova Sahili

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------


Biraz bakım ve temizlik sonrası .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------


Manisa/ Salihli'ye doğru
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Son fiyat indirimleriyle oldukça cazip hale geldiğini söyleyebilirim TNT'lerin.

Yeşil TNT25, tek silindirli oluşu dolayısıyla; çift silindirli TNT250'ye kıyasla:
- daha az yakacak olması,
- kalkışta daha seri olması beklentisi
- daha hafif olması (sanki bi artçıyla gidiyormuşcasına kilo farkı var)
- 150 cc'den 250 cc'ye ilk kez geçecek biri olarak

daha bir "başedilebilir" görünüyor, ve daha bir heyecanlı :) . TNT250 sanki biraz ağır kaçacak gibi ...

Yeşilini oldukça beğeniyorum; gidip bayide tekrar bakacağım.

İkinci el Kawasaki Z250 SL düşünüyordum bu fiyatlara, 2015, 8-10 bin km'de, ABS'li; parça fiyatlarının pahalı olduğunun söylenmesi, periyodik bakım masrafları vs derken biraz ürkütüyor gibi.

Kuba'nın arkasında durduğu Benelli TNT25 sanki ideal gibi görünüyor; 3 bin Euro'nun altındaki sıfır fiyatıyla.

Araştırıyorum; bakalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg"></a>

[url=http://hizliresim.com/vb4vvr][url]http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg[/url][/url]

İznik Gölü kenarı , Gürle Dağı ve Benelli

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/Ly3qlb.jpg[/url]
Yalova Sahili

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/GBzr4y.jpg[/url]
Biraz bakım ve temizlik sonrası .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/p0PQDm.jpg[/url]
Manisa/ Salihli'ye doğru

Siyahı da ayrı güzel görünüyor.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg"></a>

[url=http://hizliresim.com/vb4vvr][url]http://i.hizliresim.com/vb4vvr.jpg[/url][/url]

İznik Gölü kenarı , Gürle Dağı ve Benelli

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/Ly3qlb.jpg[/url]
Yalova Sahili

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/GBzr4y.jpg[/url]
Biraz bakım ve temizlik sonrası .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/p0PQDm.jpg[/url]
Manisa/ Salihli'ye doğru

Resimler harika bence bu resimleri facebook benelli sayfasına gönder millet fotoğraf nasıl çekilir görsün :)
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Son fiyat indirimleriyle oldukça cazip hale geldiğini söyleyebilirim TNT'lerin.

Yeşil TNT25, tek silindirli oluşu dolayısıyla; çift silindirli TNT250'ye kıyasla:
- daha az yakacak olması,
- kalkışta daha seri olması beklentisi
- daha hafif olması (sanki bi artçıyla gidiyormuşcasına kilo farkı var)
- 150 cc'den 250 cc'ye ilk kez geçecek biri olarak

daha bir "başedilebilir" görünüyor, ve daha bir heyecanlı :) . TNT250 sanki biraz ağır kaçacak gibi ...

Yeşilini oldukça beğeniyorum; gidip bayide tekrar bakacağım.

İkinci el Kawasaki Z250 SL düşünüyordum bu fiyatlara, 2015, 8-10 bin km'de, ABS'li; parça fiyatlarının pahalı olduğunun söylenmesi, periyodik bakım masrafları vs derken biraz ürkütüyor gibi.

Kuba'nın arkasında durduğu Benelli TNT25 sanki ideal gibi görünüyor; 3 bin Euro'nun altındaki sıfır fiyatıyla.

Araştırıyorum; bakalım...

ilk motor olarak TNT 25 alanda var :) Uzun süre motosiklet kullandığını varsayarak söylüyorum TNT 250 seni zorlamaz yeni kullanan birisini zorlar ağırlığı şehir içi kalkışlarda hissedersin şehir dışı seyahat veya gezilerde çok hoşuna gider. Eğer şehir içi kullanacaksan TNT 25 seni yormaz ama 250 biraz yorabilir. Birde yakıt farkı var Kuba servislerine çok güvenme zaten benelli servisi olmazsa bakmıyorlar yetkileri yok ısparta'yı bilmem ama antalya'da iyi bir servis olduğunu duymuştum.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Fiyatlarda indirim olunca millet tnt 25'i bırakıp 250'ye bakmaya başladı kimse haksızda değil tek silindir fiyatına çift silindir motor geldi tnt 25'te hatırladığım kadarıyla fiyat ilk çıktığında'da buna yakın bi fiyattan satılıyordu o yüzden alanlar zarar etmedi ama karda edemedi fakat tnt 250'de fiyat ilk satış fiyatının altına düştü satışları böyle devam ederse diğer markalarda mecburi fiyat indirimine kampanyalara gidecektir.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Fiyatlarda indirim olunca millet tnt 25'i bırakıp 250'ye bakmaya başladı kimse haksızda değil tek silindir fiyatına çift silindir motor geldi tnt 25'te hatırladığım kadarıyla fiyat ilk çıktığında'da buna yakın bi fiyattan satılıyordu o yüzden alanlar zarar etmedi ama karda edemedi fakat tnt 250'de fiyat ilk satış fiyatının altına düştü satışları böyle devam ederse diğer markalarda mecburi fiyat indirimine kampanyalara gidecektir.

Fiyatlar böyle devam ederse ilk olarak bajaj fiyatları aşşağı çekmek zorunda kalacak en basidinde ns 200'ün fiyatı bile tnt 25'in üzerinde bajaj'ın ciddi bir indirim yapması gerekiyor bajaj yapınca dolaylı olarak bir süre sonra honda gibi japon markalarına sıra gelecek inş kısa süreli bi indirim değildir.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Fiyatları bırakında bu sezon motora ilgi mi kalamdı ne kimse yok forum sayfasında kış sezonunda bile daha fazla kişi yazıp çiziyordu motoru ama şuan tık yok motor hakkında
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ben konuşmuyorum ya ondandır :p
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Ben konuşmuyorum ya ondandır :p
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.

Anlat belki derman buluruz derdine :) Titreşim dediğin herkeste var ama kimse şikayetçi değildi tek silindir olacak o kadar falan deniyordu halada diyoruz :)
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Pea nın sıkıntı büyük gibi. Motoru açmışlar yatıyordu serviste.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Ben konuşmuyorum ya ondandır :p
Motorun sıkıntıları var bir süredir. Sonuçlanmadan yazıp da kimsenin moralini bozmak istemiyorum.
Özetle titreşim ve elektriksel sıkıntılar var. Bakalım nolacak.

Geçmiş olsun @pea ameliyat başarılı geçer inş. hangi serviste yatıyor motor bide distribütörü arayıp servise destek verin de :)
 
Katılım
19 Kas 2015
Mesajlar
2
cumartesi itibari ile ben de 7k km de sargı değiştirenler kulubüne katıldım ::plus1:: Sağolsun Mehmet usta ile görüştüm motoru bekletmeden halletmiş olduk.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst