Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Fiyatlar çok harika ve çok güzel bi hamle olmuş benelliden kaç tane farklı markanın bayisi ile görüştüm hiç satış yok diyorlar servisle ayakta kalıyoruz benelli bu hamlesiyle tüm bayilerine iş yaptıracak gibi görünüyor umarım dolar artmaz ve bu fiyattan yıl boyunca 2016 model satın alınabilir tabi tekrar getirtirlerse ki bence getirecekler çünkü 2017 model abs pirelli euro4 derken alım çok yüksek olmayacak alternatif olarka umarım gelecektir.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Aç gözlü bayilerin önüne geçmiş adamlar benelli dolar kuru ile satıyordu ve motoru getirdiği dolar kuruna göre satıyordu dolar arttı motorlar bayinin elinde bayilerde fiyat indirimi yapmadan satmaya kalktı allahtan distribütör önüne geçti diğer markalar hala doların yükselişinden kar ederek satmaya çalışıyorlar Benelli'yi bir kez daha tebrik ediyorum.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Ben Mart başından beri kullanıyorum motoru. 500 kilometreyi geçtim. Bu tempo ile kullanırsam önümüzdeki ay rodaj bakımına girerim.

Şu ana kadar gözlemlediğim şeyler:

- 5-6 bin devir civarında selede ve peglerde hissettiğim titreme var.
- Motor iyice ısındıktan sonra hafif bir yanık kokusu geliyor. Sanırım yağ filtresinin oralarda terleme var. Emin değilim.
- Depo çok cızırdıyor. Bakımda şilte serdiricem.
- 6. vites 6bin devirde 96 km/s hız yapıyor.
- Rosso 2'ler ıslak zeminde çok iyi.
- Scorpion EXO 510 kask buğu yapıyor (pinlock yapıştırmama rağmen).
- BOŞ'u bulmakta zorlanıyorum. Yağ değişiminden sonra düzelmesini bekliyorum.
- Kısa farların aydınlattığı alan güzel, uzunları açınca kısaların sönmesine uyuz oluyorum.

Şimdilik bu kadar.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Ben Mart başından beri kullanıyorum motoru. 500 kilometreyi geçtim. Bu tempo ile kullanırsam önümüzdeki ay rodaj bakımına girerim.

Şu ana kadar gözlemlediğim şeyler:

- 5-6 bin devir civarında selede ve peglerde hissettiğim titreme var.
- Motor iyice ısındıktan sonra hafif bir yanık kokusu geliyor. Sanırım yağ filtresinin oralarda terleme var. Emin değilim.
- Depo çok cızırdıyor. Bakımda şilte serdiricem.
- 6. vites 6bin devirde 96 km/s hız yapıyor.
- Rosso 2'ler ıslak zeminde çok iyi.
- Scorpion EXO 510 kask buğu yapıyor (pinlock yapıştırmama rağmen).
- BOŞ'u bulmakta zorlanıyorum. Yağ değişiminden sonra düzelmesini bekliyorum.
- Kısa farların aydınlattığı alan güzel, uzunları açınca kısaların sönmesine uyuz oluyorum.

Şimdilik bu kadar.


Yanık kokuları şuan ki kmlerin için normal bir süre daha rodajınız bitene kadar devam edebilir. Ayrıca ıslak sürüşün ardından kuruyan ve yanan çamurlar bazı kokulara neden olabilir. Durumda endişe edecek bir durum yok.

Uzun farlar kısa farları kesiyor bu bir çok otomobilde de böyle. Bunun iki sebebi oluyor. Bazı araçlarda uzun kısa aynı ampulü kullandığı için söner, bazı araçlarda da bizde ki gibi akım çok fazla yüklenmesin diye biri diğerinin eksisini yani şasesini alıyor. Tam sönmüyor ancak çok çok kısılıyor bize sönüyormuş gibi geliyor. Bunun basit çözümü uzunlarda giderken yakın mesafe önünüzden şüphe ettiğiniz anda sellektör tuşuna basmak. O zaman ikisi de aynı anda yanacaktır.
Ya da aşağıya doğru ayarlı başka bir anahtarla beslenen sis farı takmak. Zaten uzunla gidilen yerde önünüzde seyreden ve karşıdan gelen bir araç olmadığından sislerin yanmasında da sakınca olmaz. Rodaj ve İlk yağ değişiminden sonra vites geçişleri sarsıntılar bilmem ne baya bir değişecektir. Bence tam 1000 km beklemeden kaliteli bir yağ ile 700.- 800. kmde ilk yağı ve filtreyi değiştirin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Yanık kokuları şuan ki kmlerin için normal bir süre daha rodajınız bitene kadar devam edebilir. Ayrıca ıslak sürüşün ardından kuruyan ve yanan çamurlar bazı kokulara neden olabilir. Durumda endişe edecek bir durum yok.

Uzun farlar kısa farları kesiyor bu bir çok otomobilde de böyle. Bunun iki sebebi oluyor. Bazı araçlarda uzun kısa aynı ampulü kullandığı için söner, bazı araçlarda da bizde ki gibi akım çok fazla yüklenmesin diye biri diğerinin eksisini yani şasesini alıyor. Tam sönmüyor ancak çok çok kısılıyor bize sönüyormuş gibi geliyor. Bunun basit çözümü uzunlarda giderken yakın mesafe önünüzden şüphe ettiğiniz anda sellektör tuşuna basmak. O zaman ikisi de aynı anda yanacaktır.
Ya da aşağıya doğru ayarlı başka bir anahtarla beslenen sis farı takmak. Zaten uzunla gidilen yerde önünüzde seyreden ve karşıdan gelen bir araç olmadığından sislerin yanmasında da sakınca olmaz. Rodaj ve İlk yağ değişiminden sonra vites geçişleri sarsıntılar bilmem ne baya bir değişecektir. Bence tam 1000 km beklemeden kaliteli bir yağ ile 700.- 800. kmde ilk yağı ve filtreyi değiştirin.

Yanık kokusu konusunda çoğunluk bu kilometrelerde normal dediği için çok üzerinde durmuyorum. Farlar konusunda ise ciddi takıntılıyım. Sırf uzunlar yakıldığında kısalar sönmüyor diye samanında BMW almıştım. Nasıl hesaplanır bilmiyorum ancak, elektrik aksamına iki farın aynı anda yanmasının yüklendiğine inanmak da istemiyorum. Gerekirse daha az watt ile benzer ışık gücü üreten LED farlar ile değişime gidebilirim.

Bu arada yazmayı unutmuşum, OPET'ten yakıt aldıktan sonra motorda teklemeler başladı, sanki yakıtta pislik varmış gibi düşük devirlerde motor gitme hevesini kaybetmiş gibi, her an duracakmış gibi. Depoyu bitirip bir daha OPET'e uğramamayı düşünüyorum. Şimdi sırada BP ve Shell kaldı. İlk depoyu Damla Petrol'den aldım. Bir sorunla yaşamadım ancak benzin çok çabuk bitti. 268 kilometre yol yaptım ve 15,41 litre yakıt aldım. 5,75 l/100km eder. Tamam motor rodajda ancak bu kadar da çok yakmaması lazım. Sanırım Damla Petrol'ün yakıtı pek iyi değil.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Ben Mart başından beri kullanıyorum motoru. 500 kilometreyi geçtim. Bu tempo ile kullanırsam önümüzdeki ay rodaj bakımına girerim.

Şu ana kadar gözlemlediğim şeyler:

- 5-6 bin devir civarında selede ve peglerde hissettiğim titreme var.
- Motor iyice ısındıktan sonra hafif bir yanık kokusu geliyor. Sanırım yağ filtresinin oralarda terleme var. Emin değilim.
- Depo çok cızırdıyor. Bakımda şilte serdiricem.
- 6. vites 6bin devirde 96 km/s hız yapıyor.
- Rosso 2'ler ıslak zeminde çok iyi.
- Scorpion EXO 510 kask buğu yapıyor (pinlock yapıştırmama rağmen).
- BOŞ'u bulmakta zorlanıyorum. Yağ değişiminden sonra düzelmesini bekliyorum.
- Kısa farların aydınlattığı alan güzel, uzunları açınca kısaların sönmesine uyuz oluyorum.

Şimdilik bu kadar.

Rodajın bittiğinde 1, 2, 4 ve 7. şıklarda yaşadığın sıkıntılar kendiliğinden gidecek 8. şıkka alışacaksın arabalarda bile bu böyle zaten 3. sıkıntı ise dediğin gibi şilte serdirmen gerekiyor serviste yaptırırsın zaten. Tekerin düz bassın. Ankara'da hava soğuk değil mi nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum :)
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Rodajın bittiğinde 1, 2, 4 ve 7. şıklarda yaşadığın sıkıntılar kendiliğinden gidecek 8. şıkka alışacaksın arabalarda bile bu böyle zaten 3. sıkıntı ise dediğin gibi şilte serdirmen gerekiyor serviste yaptırırsın zaten. Tekerin düz bassın. Ankara'da hava soğuk değil mi nasıl kullanıyorsunuz anlamıyorum :)

Yorumlar için teşekkür ederim.

Ankara soğuk, hem de SOĞUK! İnat ettim kullanıcam diye kullanıyorum. :D Aslında yollar kuru oldukça dert etmiyorum. Kar yağar gibi olunca biraz tırsa tırsa gidiyorum. Zaten benim rodaj (motorun değil benim) bitmediği için dikkatli gidiyorum ki yaş, kar olunca dikkatim on kat fazla oluyor. Zaten genelde 60-70 km hızla gidiyorum. O süratlerde motorun rüzgar koruması iyi. Daha yüksek hızlara çıkınca rüzgar koruması kalmıyor, o zaman da soğuk çok hissediliyor.

Bi de şu 5,75 lt/100km ortalama düzeldi mi tamamdır bu iş. :D Motoru yaz-kış kullanmayı düşlüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
1.79 ve 95 kilo adama gider mi bu motor beyler? Saplanmış gibi durmasın alet?

Onun dışında çok beğeniyorum, tam bir fiyat/performans ürünü.

Son sorum, SYM Wolf mu hyosung gd250n mi?
 
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
85
1.79 ve 95 kilo adama gider mi bu motor beyler? Saplanmış gibi durmasın alet?

Onun dışında çok beğeniyorum, tam bir fiyat/performans ürünü.

Son sorum, SYM Wolf mu hyosung gd250n mi?

188, 100. Motorda rahatım, altımda da sırıtmadığını düşünüyorum.

TNT 25...
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Benim motorda ebat ile ilgili tek sıkıntım selesinin bana göre alçak kalması. 1,90 boy, 80 kilo. Bacak boyu da 83 santim. :-D
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
1.79 ve 95 kilo adama gider mi bu motor beyler? Saplanmış gibi durmasın alet?

Onun dışında çok beğeniyorum, tam bir fiyat/performans ürünü.

Son sorum, SYM Wolf mu hyosung gd250n mi?

Sırıtmaz 1.81 113 kg olan adam bindi sırıtmadı hemen ardından bi arkadaş daha bindi 1.72 boy 57 kg :) çok sırıtmıştı :) Boy değil ama kilosu çok azdı :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
1.79 ve 95 kilo adama gider mi bu motor beyler? Saplanmış gibi durmasın alet?

Onun dışında çok beğeniyorum, tam bir fiyat/performans ürünü.

Son sorum, SYM Wolf mu hyosung gd250n mi?

Herkesin maşallahı var burada :)

Bendeniz 1.82 boy 94 kilocuk gayet iyiyiz motorla :)
 
Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
14
Bende boy kilonu ile sıkıntı yaşarmıyım diye düşünüyordum Boy: 185 Kilo : 93 belliki yaşamaycağım :)
 
Katılım
24 Şub 2017
Mesajlar
14
Kafaya koydum zaten alacağım.
Nisan başında almayı düşünüyorum fakat TNT250 ile arasında kaldım.
Senede en az 5-6 kere İstanbul Kartal - Çanakkale yapacağım. Bir günde git gel 8 km iş yeri var.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Kafaya koydum zaten alacağım.
Nisan başında almayı düşünüyorum fakat TNT250 ile arasında kaldım.
Senede en az 5-6 kere İstanbul Kartal - Çanakkale yapacağım. Bir günde git gel 8 km iş yeri var.

TNT 25 yeterli gelir senin için zaten işe gidip gelecğein için şehir içi tnt 250 biraz zor olur ağır motor sonuçta ışıklarda sıkıntı yaşatır ağırlığından dolayı bide çok yakar TNT 25' oranla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst