- Katılım
- 4 May 2010
- Mesajlar
- 3,235
Beyler selamlar, bir süredir yazamıyordum yoğunluktan dolayı. Motor hayatımda değişiklikler var 
Şöyle başlayalım...
Hyosungumu 25.500km'de sattım. Yaklaşık 1 yıl ve 13 bin km kullanmışım. Hiç üzmedi beni.
Neden sattım ? Temelde 3 nedenim var.
1-Ankara'nın işe gidiş ve geliş saatleri trafik felç... Felç trafikte yatık pozisyonda 185-190 kg motor sürmek ciddi anlamda yordu beni. Debriyajı da şu ana kadar gördüğüm en ağır debriyaj. Kısacası bel ve bilek ağrısından illallah geldi. Sık sık kız arkadaşımla binmem nedeniyle kendisinin de rahatsızlık çekmesi ve topcase takamamak cabası.
2-Parçası çok pahalı ve yok. Şu ana kadar doğru düzgün parça ihtiyacım olmadı fakat bir arkadaşım çok çile çekti. Elektrik sistemi çok nazlı. Neyse ki başıma dert almadan elden çıkarmış oldum.
3-Çok ilgi çekiyordu ve ben bundan ciddi anlamda rahatsız olmaya başlamıştım. Motoru bir yere bırakıp döndüğümde her zaman başında 2-3 kişi görmek huzursuzluk veriyordu.
2016 model 3000km de çiçek gibi kusursuz bir Pulsar ile takas ettim, üzerini de anlaştık.
Neden Pulsar ?
1- 140kg kuş gibi hafif, dik oturuşlu, gidon turu daha geniş. Trafiğe çok çok daha uygun. Topcase takabiliyoruz, hatta taktım sayılır bile, çanta demirini bekliyorum
Çok hafif bir debriyajı var. Gerek sürücü gerekse artçı koltuğu Hyosungdan sonra Goldwing gibi geldi. XR'dan da rahat olduğunu belirteyim
Ayrıca tek silindir olmasına rağmen Hyosungdan çok daha titreşimsiz.
2- Parça bulunabilirliği, fiyatları ve servis imkanı dört dörtlük. Distribütör malının arkasında.
3- Estetik bir motor, fakat Hyosung gibi adam toplamıyor başına. Kimse geçerken bakmıyor, arabalar yarışmak için takılmıyor. Kafam rahat
Sanırım yaşlanıyorum. Pulsar bana o kadar yetti ki, herhalde hiç değiştirmem. Hız desen en fazla 120 ye çıkıyorum. Tüm isteklerimi de karşılıyor, tam kullanıcı dostu 
Bu aralar biraz işler hafif, ara sıra bakabilirim başlığa artık. Kendinize iyi bakın, vesselam...
Şöyle başlayalım...
Hyosungumu 25.500km'de sattım. Yaklaşık 1 yıl ve 13 bin km kullanmışım. Hiç üzmedi beni.
Neden sattım ? Temelde 3 nedenim var.
1-Ankara'nın işe gidiş ve geliş saatleri trafik felç... Felç trafikte yatık pozisyonda 185-190 kg motor sürmek ciddi anlamda yordu beni. Debriyajı da şu ana kadar gördüğüm en ağır debriyaj. Kısacası bel ve bilek ağrısından illallah geldi. Sık sık kız arkadaşımla binmem nedeniyle kendisinin de rahatsızlık çekmesi ve topcase takamamak cabası.
2-Parçası çok pahalı ve yok. Şu ana kadar doğru düzgün parça ihtiyacım olmadı fakat bir arkadaşım çok çile çekti. Elektrik sistemi çok nazlı. Neyse ki başıma dert almadan elden çıkarmış oldum.
3-Çok ilgi çekiyordu ve ben bundan ciddi anlamda rahatsız olmaya başlamıştım. Motoru bir yere bırakıp döndüğümde her zaman başında 2-3 kişi görmek huzursuzluk veriyordu.
2016 model 3000km de çiçek gibi kusursuz bir Pulsar ile takas ettim, üzerini de anlaştık.
Neden Pulsar ?
1- 140kg kuş gibi hafif, dik oturuşlu, gidon turu daha geniş. Trafiğe çok çok daha uygun. Topcase takabiliyoruz, hatta taktım sayılır bile, çanta demirini bekliyorum
2- Parça bulunabilirliği, fiyatları ve servis imkanı dört dörtlük. Distribütör malının arkasında.
3- Estetik bir motor, fakat Hyosung gibi adam toplamıyor başına. Kimse geçerken bakmıyor, arabalar yarışmak için takılmıyor. Kafam rahat
Bu aralar biraz işler hafif, ara sıra bakabilirim başlığa artık. Kendinize iyi bakın, vesselam...
