Kuba Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Stiker, serviste bulabileceğinizi sanmıyorum.. CDI bile yoktu ellerinde.

Zaten bu motorlar yaramazmış..
Satın gidin y***ha alın.. Y***ha da klima var, airbag var, abs var...
Ben de satıp mercedes almayı düşünüyorum..
:)

[url=http://hizliresim.com/MJ87O7][url]http://i.hizliresim.com/MJ87O7.jpg[/url][/url]

Sen paylaştın şimdi bunu millet inanacak kötü diyecek herkes ucuzdan elden çıkaracak :mrgreen: Sticker servislerde olmaz fakat reklamcılarda bastıra bilirsin yalnız konuşurken araç folyosun da basılmasını iste
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yutub'a nacizane titreşim testi yapıp koymuştum.
Ybrcilerden biri görüp hemen çakmış, maalesef ybrye de binmiş biri olarak diyorum ki o eski JAPON JAPON dedikleri modellerde daha fazla kıpraşım var.
Kötülemesine de gerek yok, artık satışta olan bir model değil zaten.
Kaldı ki 80 binde ybr bulamazsınız, hep 15-20binde takılıp kalmışlar, 2004 modeller bile... :)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Yutub'a nacizane titreşim testi yapıp koymuştum.
Ybrcilerden biri görüp hemen çakmış, maalesef ybrye de binmiş biri olarak diyorum ki o eski JAPON JAPON dedikleri modellerde daha fazla kıpraşım var.
Kötülemesine de gerek yok, artık satışta olan bir model değil zaten.
Kaldı ki 80 binde ybr bulamazsınız, hep 15-20binde takılıp kalmışlar, 2004 modeller bile... :)

Ybr kullanmıyan motosikletçi yoktur diyebiliriz zamanında çok iyiydi ama titreşimi şuan fazla geliyor hepimize :) Nerede o eski motorcular
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
@ilker abi bana yakında bi tane xr var 13 bin km de 2013 2000 lira istiyor ufak tefek çizikleri var sence ederi nedir ben 1500 ü gözden çıktım :) alma niyetim var yani. Babam emekli olunca bize xr uzak kaldı baya :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Doktor bizim makinenin krank bilyesi ses yapmaya başladı sol taraftaki. Ustam ybr lerde kronik dedi 20-25 bin km de bozar dedi. sadece 200 lira işçiliği tutarmış malzeme 50 lira civarı.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Doktor bizim makinenin krank bilyesi ses yapmaya başladı sol taraftaki. Ustam ybr lerde kronik dedi 20-25 bin km de bozar dedi. sadece 200 lira işçiliği tutarmış malzeme 50 lira civarı.

20 25 km'de bir bozulduğu doğrudur :( işçilik değişir götürdüğün ustaya göre malzeme ile birlikte 150 vereceğin yerlrde bulabilirsin.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
İlkerabi yazmıyorsun daha topiği kapattık herhalde :) ara ara girip bakıyorum kimsecikler yok. Bu arada bende 2. XR ı aldım kendime 1800 TL ye. lastikti ıvır zıvır derken 500 lirada öyle masraf ettim dışına keyfi. şimdi günlük onu kullanıyorum. Babamınkinin krank bilyesini değiştik sesi eski haline geldi. benimkinin deposunda pislik gördüm biraz haliyle karbüratör de de vardır arada tekleme yapıyor giderken bi ara temizletecez bakalım ne zaman.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Tuna bi trapez yazdın 1 saate yakın video izlettin bana :) öyle üşeniyorum ki tekrardan başlamaya :)
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
İlkerabi yazmıyorsun daha topiği kapattık herhalde :) ara ara girip bakıyorum kimsecikler yok. Bu arada bende 2. XR ı aldım kendime 1800 TL ye. lastikti ıvır zıvır derken 500 lirada öyle masraf ettim dışına keyfi. şimdi günlük onu kullanıyorum. Babamınkinin krank bilyesini değiştik sesi eski haline geldi. benimkinin deposunda pislik gördüm biraz haliyle karbüratör de de vardır arada tekleme yapıyor giderken bi ara temizletecez bakalım ne zaman.

Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin fotoğraf falan paylaşabilir misin ?
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bu yeni aldığım xr ın karbüratör cort çıktı değişmesi gerek iyi para de ybr karbüratörleri napalım ?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Eski motoruma (bu senin motora olur) denen görünümü aynı karburatörden alıp takmıştım, motor eşek oldu, hiç kaçmıyo neden filan derken yeni karburatör tamire girdi, diyafram şudur budur derken b..b.k oldu. Halbuki servisinde orjinali 20 lira daha pahalıydı. Sıpıtıp attım, orjinalini taktım, mis..
Mikuni olmasa da iyi markalar vardır..


Dün TÜV aldım, mayısta yapılacaktı.. Gecikme cezalı 117 TL.. Bi kerede geçti ama zenon farı sökmüştüm, fabrika farına da 80 tane kusur yazmışlar.
Doğru düzgün zaten bi şase numarasına bir de fara bakıyolar. Üstüne fırça da yedik, niye kapattın farı abi diyo, ne biliyim far ölçüm aletini bıraktı kapıya gitti herif ben de ölçümü bitirdi sandıydım.. :)
Topcase sabit de olsa tak çıkarlı da olsa ONAYSIZ deyip kusur yazıyorlar.
Bilginize.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bizde bi ayar bişeyler yaptık takas tukas gidiyor orj. karburatöre 126 yan sanayisine 60 lira dedi kuba servisi bende ikisini de takmadım :)
İlker abi bende soktum 2 sini de muayneye dediğin gibi üstün körü bakıyorlar motorlara bizde tek seferde geçtik. Benim motorun muaynesini yaptıktan sonra satışını aldım. Sigortası en uygun 950 tl çıktı üzerime kayıtlı 2. motor olduğu için RR ın hasarsızlığından yararlanamıyormuşum. bende kızdım gittim trafikten çektim motoru 2 gün sonra çevirmede plakasız ruhsatsız yakalandım şaseden sorgulayınca bizim malı vurdular çekicinin sırtına bende arkasından 844 tl ceza ile birlikte :) ertesi gün çıkardım motoru bi kaç gün sonra da 633 lira indirimli ödedim cezayı. Hala çekme belgeli sürüyorum :) Geçen hafta pazar sözlümle beraber 415 km yol yaptık Rizedeki kaçkar dağlarına çıktık. belli bi mesafeyi sürekli 1. vites çıkınca haliyle çekmemeler vs yaşadık bi kaç yerde birazda yordu bizi ama güzeldi. cezayla birlikte motora yaklaşık 3 bin tl masraf ettim incik boncuk dahil. hala motor soğukken 1500 -3000 devir arası öksürmeli ama idare ediyoruz. Yeni XR ı aldıktan sonra RR toplamda 100 km kullanmadım xr la da 2500 bin km ye yakın yol yaptım. Seviyorum keratayı :joker:
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Merhaba arkadaşlar. Konu dışı bir şey soracam. Kuba Motor markasının 2017'de yeni çıkaracağı bir model var mı bilgisi olanlar yardımcı olsun bi zahmet. Tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yeni model lansmanları ocak-şubatta bitmiş oluyor, fuara da mart ayında çıkıyor.
Konu açılış tarihine bakarsanız bu bölüme ocak ayı 2. hafta açmışım.. :)
Fabrika (daha doğrusu ithalatçı firma) sızdırma yapmazsa bilemeyiz, rekabet ortamında sızma yapacaklarını da sanmam...
Her yıl 2-3 model çıkıyor ya da yenileniyor..
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Yeni model lansmanları ocak-şubatta bitmiş oluyor, fuara da mart ayında çıkıyor.
Konu açılış tarihine bakarsanız bu bölüme ocak ayı 2. hafta açmışım.. :)
Fabrika (daha doğrusu ithalatçı firma) sızdırma yapmazsa bilemeyiz, rekabet ortamında sızma yapacaklarını da sanmam...
Her yıl 2-3 model çıkıyor ya da yenileniyor..

ocak şubat ortasına kadar tüm markalar için beklemede kalacaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst