Stiker, serviste bulabileceğinizi sanmıyorum.. CDI bile yoktu ellerinde.
Zaten bu motorlar yaramazmış..
Satın gidin y***ha alın.. Y***ha da klima var, airbag var, abs var...
Ben de satıp mercedes almayı düşünüyorum..
[url=http://hizliresim.com/MJ87O7][url]http://i.hizliresim.com/MJ87O7.jpg[/url][/url]
Sen paylaştın şimdi bunu millet inanacak kötü diyecek herkes ucuzdan elden çıkaracak :mrgreen: Sticker servislerde olmaz fakat reklamcılarda bastıra bilirsin yalnız konuşurken araç folyosun da basılmasını iste