Kuba Kuba XR125 - XR125 Plus Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Yakın zaman motorumu değiştirip xr almayı düşünüyorum. Daha önceli kullandım fakat halen aklımda sorular var. En önemlisi yedek parça sorunu.. Ybr ile uyumlu diyorlar doğru mu? ve parça fiyatları çok mu uçuk bilgilendirirseniz çok sevinirim iyi forumlar..

Ybr parçaları benim gözümde uçuk fiyatlarda satılıyor XR alacağına cr1'e yönelebilirsin. 2014 modellerini hemen hemen aynı fiyatada bulabilirsin.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Tebrik ederim Halil kardeşimi, motoru spor salonuna kilitledim yatıyor-aksiyon yok ama takip ediyorum gençleri.... :)

Teşekkür ederim İlker abi. izin kağıdıyla RR ı kullanmaya başladım bende durum vahim yazın yolcudur kesin :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Öncelikle her parçası %100 uyumlu değil ybr ile.. Zaten ybr nin de modeller arası uyum sorunu var.. Bulacağınız parçalar da yan sanayi olacak, onun için pahalı olmaz. 60 küsür sayfayı geriye doğru tararsanız genel problemleri görürsünüz.. Az yakıyor, sessiz ve rahat... Gözün ybr de kalmaz. Orası paslandı burası kırıldı diye de pişman olmazsın...
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Öncelikle her parçası %100 uyumlu değil ybr ile.. Zaten ybr nin de modeller arası uyum sorunu var.. Bulacağınız parçalar da yan sanayi olacak, onun için pahalı olmaz. 60 küsür sayfayı geriye doğru tararsanız genel problemleri görürsünüz.. Az yakıyor, sessiz ve rahat... Gözün ybr de kalmaz. Orası paslandı burası kırıldı diye de pişman olmazsın...

Abi yorumun için çok teşekkürler.. Çok beğendim motoru zaten bulduğum ilk fırsatta sayfaları tek tek inceleyeceğim

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

Km'yi 4200 küsürlere dayadık.
Benim afacanı iyice parlattım, yine o eski sıfır imajına kavuştu :) Yoldan geldiğinde leş gibiydi.
Kapalı ve nispeten güvenli bir yerde olsa da motor, artık yağmurdan koruyacak çatı yok. Eylül'e girmeden branda almak lazım, kışın da balkon altına koyacağım sanırım. Belki eve sokarım belli olmaz :p
33 plaka olunca motor, trafikte kuryeler garip garip bakıyor anlam veremiyorlar :)
[url]http://i.hizliresim.com/gA8ANN.jpg[/url]

çok yakışıklı bu yaa... bayıldım resmen..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Lastiklerin michlenn olması eksta bi dikkat çekiyor XR kalitesinde motorlar tekrar tekrar üretilecektir umarım önümüzdeki yıllarda
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Lastiklerin michlenn olması eksta bi dikkat çekiyor XR kalitesinde motorlar tekrar tekrar üretilecektir umarım önümüzdeki yıllarda

orjinal lastikleri ırc dir Tuna değişmisti bi zaman sonra. Ben şu an anlas capra kullanıyorum ön arka memnunum.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
bitmişiz tuna okeye dönüyoruz :)sen ne yapıyosun hyo ile devam mı? biz 2 xr 125 bir RR aynen devam :) tnt 250 bakıyorum bu aralar ve eski tercihlerimden rx3i evo :) maymun iştahı bizimkisi ( düğün hasılatı pek iyi olmadı kar dolayısıyla ) :D

Hyosung geçen Ekim'de gitti ya Halil :) Bajaj ile devam... 3300'de bana geçmişti, şuan 7300'deyiz. Sorun yok. Hyodan sonra kesmiyor fakat, hafif, kıvrak, dönüyor, kaldırıma çıkıp atlayabiliyor, daha az yakıyor :p

TNT 250 çok güzel, kaliteli motor.

çok yakışıklı bu yaa... bayıldım resmen..

Güzeldi motorum... Gözüm gibi bakardım, hiç de üzmedi beni. Ankaradaki YBR'li kuryelerin bolluğundan satmıştım, kurye muamelesi görüyordum, adres falan soruyorlardı :) tabi bir de içimde yoğun bir Hyosung tutkusu vardı. Sattıktan 1 2 hafta sonra fotoğrafını gördüm. 6 ayna takılmış, amortisörler kesilmiş, arkaya ses sistemi öne teyip takılmış, soba borusu ayarında bir egzoz. Resmen apaçinin elinde rezil edilmiş. O hale geleceğine satmasaydım daha iyiydi.

Parçada üzmez, mekanikte de üzmez. Belki geçen sayfalarda görmüşsündür, 600 küsür km, büyük bir bölümü tapagaz olmak üzere bir yolculuk yapmıştım.
Temizini bulursan kap gitsin. Güzel bir çift lastik, kaliteli bir zincir, kuru akü taktım mı ömürlük motor :)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Göze mi geldik bilmiyorum ama 25 mart da RR ile kaza yaptım motor jilet ben hastanelik oldum. Durumum iyi çok şükür sol bilek ve omuzda birden fazla kırıklar mevcut başarılı bi ameliyat geçirdim ve 6 günün ardından taburcu oldum. Kaza önüme kıran yakın bi motorcu arkadaşıma vurmamak için gittim refüje çarptım. 200 lü hızlarda giderken refüje kazar epey bi frenleme ile tahmini 70-80 hızlara düşmüşüm arkamdakiler öyle dedi :) önüme kıran arkadaşım olaydan bi haber olduğu için durumu kabullenmedi bende gittim şikayetçi oldum daha mahkeme süreci başlamadı bakalım hayırlısı. Kendim toplamaya kalksam bi 10-15 bin masrafı var motorun ama mahkeme kararına göre haklı çıkarsam zararımı karşı tarafın sigortasından temin edebilirim. toplam 3 aylıkk bi tedavi sürecim var iyiş oluruz inşallah. Kazasız belasız sürüşler aman yavaş ve dikkatli kullanın :pr:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Göze mi geldik bilmiyorum ama 25 mart da RR ile kaza yaptım motor jilet ben hastanelik oldum. Durumum iyi çok şükür sol bilek ve omuzda birden fazla kırıklar mevcut başarılı bi ameliyat geçirdim ve 6 günün ardından taburcu oldum. Kaza önüme kıran yakın bi motorcu arkadaşıma vurmamak için gittim refüje çarptım. 200 lü hızlarda giderken refüje kazar epey bi frenleme ile tahmini 70-80 hızlara düşmüşüm arkamdakiler öyle dedi :) önüme kıran arkadaşım olaydan bi haber olduğu için durumu kabullenmedi bende gittim şikayetçi oldum daha mahkeme süreci başlamadı bakalım hayırlısı. Kendim toplamaya kalksam bi 10-15 bin masrafı var motorun ama mahkeme kararına göre haklı çıkarsam zararımı karşı tarafın sigortasından temin edebilirim. toplam 3 aylıkk bi tedavi sürecim var iyiş oluruz inşallah. Kazasız belasız sürüşler aman yavaş ve dikkatli kullanın :pr:

Halil kardeşim çok geçmiş olsun, inşallah kalıcı bir sağlık problemi kalmamıştır üstünde, tez zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim.
Grup içi sürüşlerde böyle sıkıntılar olabiliyor, benzer bir olay da bizim grup içinde olmuştu.
Sağlık öncelikli tabiki, ama derler ki mal canın yongasıdır, inşallah hayırlısıyla motorun hasarını da olabildiğince sigortadan karşılatabilirsin.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Eyvallah sağolun. kaza bela yaşamadık çok şükür zevkimizi yaptık artık bu yaz satacaktım hesapta nasip değilmiş. Mal canın yongası tabi ama şu anki durumuma şükrediyorum. Biliyorsunuz ki racing kazalarında parça parça topluyorlar yerden insanları. bundan sonra karakaçanımla yola devam.. :)

17553884_10154450514778441_5356528830425615961_n.jpg


kazadan 1 gün sonrası..
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Heyt bre kanadı kırık pelvan... :)

Güneşli havalarda çıkarmaya kıyamadığımız motoru sağanak yağmurda dehliyoz, ön teker çok su atıyor, çok..

9QAydN.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
daha ne kadar yağar İlker abi. önümüzdeki güneşli günlerin tadını çıkar :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Aşağı yukarı bir hafta sağanakta kullandım, neyse ki 12 derece, ancak sabah ayakkabı-pantolon değiş, akşam gene aynı.... Kurutmaya yetişmedi.. Güneş açtı, araba tamir oldu, motor yine kenarda..
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
bahtsız senin garip de abi hep bi üvey evlat muamelesi :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
6Xkk2E.jpg
[/url][/IMG]

Arabayı satalı üç haftayı geçti, üvey evlat oldu esas oğlan..
5 amperlik olan da 7 amperlik olan da geçmiş kendinden..
Gittim bir 7 A akü daha aldım taktım yerine.. Oh be dedim... :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Hayırlı olsun ilkerabi :) Araba olmayınca hakkaten el ayak oluyor motor.
Halil, sen nasıl oldun kardeşim ? Sağlığın sıhhatin ne durumda ? Makineyi ne yaptın ?

Ben her sene XR 125 ve GT250R ile yaptığım 600+600=1200 KM'lik Ankara-Anamur yolunu bu sene Pulsar 200 NS ile yapacağım. Cumartesi gün doğumu ile yola çıkıyorum. Gezi raporunu burada da paylaşırım :) Allah'a emanet olun.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Evet, geziyi tamamladık... 600 gidiş,600 geliş, toplam 1200km.
Bu sefer detaylı yazamayacağım, bugün döndüm, baya yorgunum. Fotolara geçeyim hemen :)
Giderken 90-105 km hızla gittim. 600kmde 15 litre yaktı. Yani 2.5 lt/100km. Dönüşte 100-120 km hızla gittim, 18 litre yaktı. Yani 3 lt/100km.
Hyoya göre çok daha rahat geldim, çok daha az mola verdim, ama Konya-Ankara arası Hyo çok arattı kendini. 110-120 bitmedi o yol, daha da basıp hayvana zarar vermek istemedim. Bunun dışında herhangi bir kaza bela sorun vs olmadı çok şükür.

Bu giderken ilk molam, 160 km sonra vermiştim. Kahve içip devam ettim.


Ankara çıkışı, Kulu'ya gelmeden.


Toroslarda bir yer, sıcaktan her yer zift.


Göksu barajı, Ermenek. Güzel bir manzarası var. Her geçtiğimde buralarda dururum.

Daha aşağılar, XR ile gittiğimden bir foto :salut:
5kmVkj.jpg


Yine toroslarda herhangi bir yamaç :)


Sarıveliler, vadimsi yer. Manzarası çok güzel. Dağlar arasından geçiyorsun.






Unutmadan, kışlık Mİtas MC32'ler yazın virajda ne yapar :p Efsane performansı vardı. O yüke rağmen zerre kaçırmadı. Köküne kadar kullandım.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst